Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3488 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כרגע ברכב מערכת של 2 רמקולים וטוויטרים (60W RMS)

מעוניין לקבל המלצה לסאב להלביש על המגש של החלון האחורי (פולו) ומגבר טוב שינצל את מה שיש.

שוקל אופציה להוסיף סאב נפרד בקופסאת תהודה בבגאז', מעדיף שלא (מקום בעיקר) אבל אם לא יימצא פתרון מספיק טוב לעד 2 סאבים על המגש-זה מה שנעשה.

תקציב 1000 שקל.

 

המלצות?

פורסם

אם אתה רוצה לחסוך במקום {וגם בתקציב} למה לא ללכת על רמקולים 6X9 על המגש האחורי.?

 

בנוגע לשאלה שלך ,התקציב נמוך.

אתה תצתרך סאב OPEN AIR \ FREE AIR שיכול לעבוד על המגש האחורי

גם תצתרך לבנות מגש חדש מעץ MDF שיוכל להחזיק את הסאב כמו שצריך.

ובנוסף לזה להתקין מגבר + התקנה שלא תוזיל את העניין.

 

אופציה נוספת היא סאב 8 עם תיבה קטנה בתא המטען.

פורסם
פורסם

מה שאתה צריך לחפש במגברים זה אמינות ואיכות

כמובן שזה דבר שבדרך כלל לא מגיע עם תג מחיר זול ,אבל אם אתה מבקש המלצה

במחיר ריאלי אז הייתי הולך על ה 4 ערוצים הזה :

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=864437

בשילוב עם הסאב הזה:

http://www.cheaper.co.il/Product/%D7%A1%D7%90%D7%91-%D7%9E%D7%99%D7%95%D7%97%D7%93-%D7%A9%D7%A0%D7%91%D7%A0%D7%94-%D7%9C%D7%A9%D7%99%D7%9E%D7%95%D7%A9-%D7%9C%D7%9C%D7%90-%D7%AA%D7%99%D7%91%D7%94-%D7%91%D7%92%D7%95%D7%93%D7%9C-10-%D7%90%D7%A0%D7%99%D7%A5

פורסם

שים לב, ערכתי כאן את כותרת השרשור בכדי להמנע מניעלתו עקב כותרת לא עניינית.

 

אני מאמין כי הסיבה העיקרית בגללה אודיו קינג ממליץ לך על הסאב וופרים האלו של DLS הינה בגלל שהם מתאימים לעבודה בתצורת FREE AIR, כלומר ללא תיבה עצמאית (גוף הרכב במקרה שלך יהווה תיבה).

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...