Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מזל טוב: פולקסווגן גרמניה הסכימה לפתוח את ה"מירור לינק" בישראל. העלות: כ- 1500 ש"ח


stio
שימו לב! השרשור הזה בן 534 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

STIO יישר כח.

 

מעלה דז'ה וו לכשל ידית תא המטען בפולו קלסיק בזמנו, הייתה נשברת בכל ברכבים ולוקחים 800 ש"ח על תיקון.

 

אבל המחיר גבוה, נתתם מוצר שקיים בחו"ל, למה לקחת 1500 על עדכון גרסה ? זה כמו שטויוטה יקחו כסף על ריקול.

נוסע בפריוס 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

6. אם ניגשים למוסכים והמוסך לא יודע מה עושים (כי ההנחיה ממש חדשה) יש צורך ליצור קשר עם מוקד צ'מפיון והמנהל הטכני עמו דיברתי יסביר למוסך ובכל מקרה אני ממליץ לצלצל לפני שלא תבואו סתם.

הנה ההתייחסות לזה בפוסט הפותח

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז מה היה לנו כאן..

יצאת "למלחמה" , מלא בפתאוס שלא היה מבייש את משה דיין אחרי ששת הימים,

לכאורה על זכותך ועל המגיע לך בתור רוכש של פאר התוצרת הגרמנית.

 

נעלבת, ונעלמת אחרי שאנשים אמרו לך שאתה נלחם בטחנות רוח.

 

ועכשיו חזרת, "מנצח" , אחרי שהצלחת להציק למישהו מספיק כדי שהוא יאפשר לך את הפיצ'ר החצי אפוי הזה.

אהה כן, ובדיסקליימר קטן אתה מוסיף שהתוספת הזו עולה 1500 ש"ח, אחרי שיצאת "למאבק" שלך במטרה להשיג את מה שמגיע לך לטענתך בתור צרכן.

 

אכן, כל הכבוד חבוב!

אני בתוך שכולם מריעים לך שם בעולם שאתה חי בו.

 

:roll:

סטיו נלחם למען מטרה שרבים מאיתנו עשויים להנות ממנה לכן אינני מבין מדוע אתה לא מפרגן ברוחב לב אלא רומז למשהו שכלל לא ברור במשפט אשר הדגשתי בכחול.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית המציק בלילה הוא ״בטוח״ ולא ״בתוך״...

 

כל הכבוד לבחור שהצליח לכופף את היצרן והיבואן, אבל במחיר מפולפל, כאילו היבואן מוציא לך עין בסגנון ״אמרתי לך״.

 

זה מזכיר לי את המלחמה שאני ניהלתי מול מאזדה ודלק מוטורס לגבי מצבר AGM המקורי מתוצרת פנאסוניק שהיה חלק מקורי של המיאטה והותקן בתא המיטען. היבואן החליט שלא לייבא אותו, בניגוד לחוק שמחייב אותו לספק חלפים מקוריים במשך שבע שנים. הם סיפקו במקומו מצבר שנפ רטוב פתוח שגרם לחלודה מאסיבית בתאי המטען ולפחות במקרה אחד שדווח במועדון הרודסטרים הישראלי, להתלקחות גזים בעת תאונה מאחור.

הפעלתי את משרד התחבורה שסייע לי בזאת לאורך כל הדרך והצלחנו לכופף את היבואן. יום אחד אני מקבל טלפון ממזכירתו של מנהל השירות של דלק מוטורס. ״המצבר שהזמנת הגיע. היכן לספק לך?״. שאלתי ״וכמה עולה?״ השיבה 5000₪ ... אמרתי לה שאני מציע שיניחו את המצבר אצל אגמון על השולחן בתור משקולת נייר. רק להשוואה, המצבר המקורי עלה בשעתו באנגליה כ 70 פאונד כולל מע״מ. כשהבאתי זאת לידיעת הגורם שסייע לי במשרד התחבורה הוא צחק ואמר לי שהיבואן עומד בדרישות החוק...

לאחר פנייה שלי לעופר נתנאל היקר, מנהל השיווק של ״טלרון״, לשמחתי הם סייעו לחברי המועדון בהתאמת מצבר וורטא כחול סגור וחיברו אותו לצנרת איוורור הגאזים המקורית במיאטה בעלות של כ 500₪ ובמקביל הביאו במשלוח מיוחד(!) לחברים שרצו מצבר AGM אופטימה אדום בעלות של 1500₪ ובא לציון גואל.

 

אז המלצתי לחברים, תרדו מזה. זה לא שווה. תשקיעו בכרית KUDA, תתקינו את הסמארטפון הענק שנוהג כיום ותגלשו ישירות ממנו. בעלות שהם מבקשים זה לזרוק כסף.

עריכה אחרונה על ידי primekart

BMW Car Club Israel

Official BMW Club

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההנחיה אכן חדשה ולכן ייקח זמן עד שכל המוסכים יקראו וילמדו את החוזר הטכני שהפיץ המנהל הטכני הארצי. אם ברצונכם לבצע את השדרוג ולזרז עניינים (עדכון התוכנה + החלפת השקע) והמוסך שלכם עדיין לא מכיר את הנושא, יש לצלצל למוקד צ'מפיון: 03-5775236 ולומר להם שאתם מעוניינים לבצע את השדרוג ע"פ השיחה של איתן (המנהל הטכני הארצי של צ'מפיון) עם גיא בעל הפולו GTI (זה אני, ככה בטוח הוא יזכור אותי) מיום 18.7.16 (אגב, השיחה מוקלטת). אין קשר לגיל קאר.

 

בנוגע ללא מפרגן - אין צורך להתייחס, בזבוז אנרגיה. גם אני הפסקתי להבין.

 

בנוגע לתוכנה עצמה - התוכנה הזו נשלחה מגרמניה לישראל ע"י היצרן, זה לא פיתוח של צ'מפיון - אולם היא ככל הנראה קבעה את המחיר הזה. אנסה לראות מה אני יכול לעשות בנוגע אליו - אם תהיה הוזלה אעדכן פה.

 

אגב, יש ריקול לדגמים רבים של פולקסווגן שיוצרו ב- 2015 בנוגע למשהו עם נעילת דלתות אחוריות, אתם יכולים לתזמן את הכניסה שלכם למוסך לצורך השדרוג הזה כשאתם מגיעים לטפל בריקול - כך לא תצטרכו להיכנס פעמיים למוסך (אני מניח שהמכתבים ממשרד התחבורה בדרך).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יופי, זו כבר התקדמות מהפעם הקודמת.

הסבר להם שיקראו כמו שצריך את החוזר הטכני שהופץ אליהם ושלא יעגלו פינות - כל האופציות אמורות להיפתח יחד.

(או שכתוב לי את שם המוסך שלך ואני אטפל בזה - הוא אמור לחזור אלי במילא).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה ל GuyHar או לאחרים שיודעים: כשאתה משקף הטלפון למולטימדיה ומשתמש נגיד במפות של גוגל לצורך ניווט, האם במקביל ניתן לשמוע את הרדיו של הרכב, או מוסיקה מהטלפון למדל דרך בלוטוש? זה עובד במקביל?

 

כן בהחלט. מן הסתם זה מבטל את הדיסק און קי כי הפלאפון מחובר במקומו.

אבל רדיו בהחלט ניתן, דיסקים או כרטיס זיכרון sd עדיין ניתן.

עובד במקביל ומצויין.

 

כל הכבוד על המאבק והניצחון!

המחיר לא רלוונטי וSTIO מן הסתם לא שולט על זה.

 

תהיה גם עברית במערכת או שזה באמת מאבק אבוד מראש?

 

המערת תומכת בעברית כבר היום... גם השליטה הקולית דרך כפתורי ההגה עובדים.

 

גם לצורך הוצאת שיחות וגם לצורך ניווט.

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה מציינים את אופציית הגישה לספר הטלפונים והמוזיקה במכשיר?

הנ"ל אפשרית באמצעות הדיבורית BT המובנית בכל מקרה... בשביל מה צריך את זה דרך MirrorLink?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההנחיה אכן חדשה ולכן ייקח זמן עד שכל המוסכים יקראו וילמדו את החוזר הטכני שהפיץ המנהל הטכני הארצי. אם ברצונכם לבצע את השדרוג ולזרז עניינים (עדכון התוכנה + החלפת השקע) והמוסך שלכם עדיין לא מכיר את הנושא, יש לצלצל למוקד צ'מפיון: 03-5775236 ולומר להם שאתם מעוניינים לבצע את השדרוג ע"פ השיחה של איתן (המנהל הטכני הארצי של צ'מפיון) עם גיא בעל הפולו GTI (זה אני, ככה בטוח הוא יזכור אותי) מיום 18.7.16 (אגב, השיחה מוקלטת). אין קשר לגיל קאר.

 

 

 

בנוגע ללא מפרגן - אין צורך להתייחס, בזבוז אנרגיה. גם אני הפסקתי להבין.

 

בנוגע לתוכנה עצמה - התוכנה הזו נשלחה מגרמניה לישראל ע"י היצרן, זה לא פיתוח של צ'מפיון - אולם היא ככל הנראה קבעה את המחיר הזה. אנסה לראות מה אני יכול לעשות בנוגע אליו - אם תהיה הוזלה אעדכן פה.

 

אגב, יש ריקול לדגמים רבים של פולקסווגן שיוצרו ב- 2015 בנוגע למשהו עם נעילת דלתות אחוריות, אתם יכולים לתזמן את הכניסה שלכם למוסך לצורך השדרוג הזה כשאתם מגיעים לטפל בריקול - כך לא תצטרכו להיכנס פעמיים למוסך (אני מניח שהמכתבים ממשרד התחבורה בדרך).

 

 

כל הכבוד STIO ....

אני נשארתי עם הפיאט אונו הלבנה שלי.

מייסד מועדון החמש - בעל מרצדס 170v ליומן השיפוץ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן בהחלט. מן הסתם זה מבטל את הדיסק און קי כי הפלאפון מחובר במקומו.

אבל רדיו בהחלט ניתן, דיסקים או כרטיס זיכרון sd עדיין ניתן.

עובד במקביל ומצויין.

 

 

 

המערת תומכת בעברית כבר היום... גם השליטה הקולית דרך כפתורי ההגה עובדים.

 

גם לצורך הוצאת שיחות וגם לצורך ניווט.

 

 

אולי אצלך בסיאט יש עברית אבל ברכבים של פולקסווגן אין תמיכה.. וגם השליטה הקולית לא עובדת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 534 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...