Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7834 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמתי היום מגבר אנטנה ברדיו דיסק שלי (רוקפורד 9300 שאני מרוצה ממנו עד הגג).

הקליטה עדיין לא משהו, אני לא יודע אפילו אם יותר טובה מקודם.

 

הרכב הוא סיאט איביזה אם זה משנה.

 

תודה,

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
שמתי היום מגבר אנטנה ברדיו דיסק שלי (רוקפורד 9300 שאני מרוצה ממנו עד הגג).

הקליטה עדיין לא משהו, אני לא יודע אפילו אם יותר טובה מקודם.

 

הרכב הוא סיאט איביזה אם זה משנה.

 

תודה,

דניאל.

שני אופציות עיקריות -1. שרשרת כניסה של הHU עצמה דפוקה.

2. קונקטור דפוק (מתאם אם קיים יכול גם לעשות בעיות אם לא מהודק כמו שצריך...אני לא יודע איך זה בסיאט...)

 

כמוכן, תמיד יש אופציה שהכבל דפוק - סבירות נמוכה מכיוון שלא נוגעים בו.

איך הייתה הקליטה לפני המכשיר הזה?

 

ערכתי את ההודעה בכדי לשאול שאלות נוספות - מי התקין לך את המגבר? ושאלה שממש ברחה לי מהראש וחשובה - איכן פיזית הותקן המגבר. קרוב ל-HU או ממש ליד האנטנה? זו שאלה של 99% שהתשובה תהיה ליד ה-HU אך חשוב לי לדעת...

פורסם

איזה מגבר אנטנה אני לא יודע. אין עליו שום חברה לפי מה שראיתי. נראה כמו צינור נירוסטה באורך 10 ס"מ.

 

המגבר הותקן בצמוד לHU.

הרי החוט שלו הוא כ4ס"מ איך הוא אמור להגיע לאנטנה ?

 

הוא הותקן ע"י 'רדיו בני'.

 

הקליטה באוטו לפני זה הייתה יותר טובה אבל לא בהרבה.

 

תודה,

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
תגידי ניסתה לעשות חיפוש תחנות אוטומטי???
לשם מה ?

 

אני יודע איזה תחנות אני אוהב.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
איזה מגבר אנטנה אני לא יודע. אין עליו שום חברה לפי מה שראיתי. נראה כמו צינור נירוסטה באורך 10 ס"מ.

 

המגבר הותקן בצמוד לHU.

הרי החוט שלו הוא כ4ס"מ איך הוא אמור להגיע לאנטנה ?

 

הוא הותקן ע"י 'רדיו בני'.

 

הקליטה באוטו לפני זה הייתה יותר טובה אבל לא בהרבה.

 

תודה,

דניאל.

מדברייך, ניתן לכוון יותר לכיוון של כבל דפוק, אנטנה דפוקה, קונקטור בין כבל אנטנה למכשיר תקול.

יש לך בעיה לפרק את ה-HU?

פורסם

אתה חושב שהייתי שואל אם זה היה סתם בשביל הכיף?

תסתכל על הקונקטור - תנסה למשוך קצת,לנדנד קצת ותבדוק איך נראה.

האם הפין המרכזי דפוק,קצר מידי וכו'...

בכול מקרה - אם אתה רוצה לעבוד על הקליטה, תהיה חייב קודם להתחיל מפירוק ה-HU...

(גם אם האנטנה דפוקה).

לאחר שתפרק, אתה יכול לקחת כבל חשמל בארוך של חצי מטר-מטר ולחבר לפין המרכזי של ה-HU עצמו. יכול להיות שהקליטות ישתפרו. במידה וכן - הבעיה לפני ה-HU... שוב- קונקטור,כבל בלא בלא...

×
×
  • תוכן חדש...