Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3977 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חזרתי ממפגש הדה שבו העולמי בפולין , חוויה מדהימה לכל חובב רכב .

אלפי מכוניות סיטרואן אשר הגיעו מכל העולם , ראיתי שם גם רכבים שבאו מיפן הרחוקה .

מדהימה מכולן הייתה מכונית מפינלנד , שנת 1953 יד ראשונה , כל הרכב מקורי לחלוטין , הצבע מקורי , מנוע 375 cc , הריפוד מקורי מערכבת חשמל 6v .

הבחור ירש את הרכב מאביו , הגיעה מפינלנד בנסיעה .

הרכב ללא רקבונות אך עם מעט חלודה .

לסיום הנסיעה ביקרנו במוזיאון רכב קטן ומיוחד בפאתי ורשה , ראינו שם רכב משנת 1897 , פשוט מדהים .

מנסה להעלות תמונות אולם עקב תקלה אצלי זה יקרה בימים הקרובים .

 

אילן

פורסם

איזה כיף!

 

אין משתווה למפגשי הרכב הגדולים של היבשת הישנה!

 

כמה פורה המפגש עם אנשים מתרבויות שונות שמחבר ביניהם תחום ענין משותף, כל אחד עם הזוית הייחודית שלו לתחום.

 

תהנה ותבלה, ותיצור הרבה קשרים!

פורסם
חזרתי ממפגש הדה שבו העולמי בפולין , חוויה מדהימה לכל חובב רכב .

אלפי מכוניות סיטרואן אשר הגיעו מכל העולם , ראיתי שם גם רכבים שבאו מיפן הרחוקה .

מדהימה מכולן הייתה מכונית מפינלנד , שנת 1953 יד ראשונה , כל הרכב מקורי לחלוטין , הצבע מקורי , מנוע 375 cc , הריפוד מקורי מערכבת חשמל 6v .

הבחור ירש את הרכב מאביו , הגיעה מפינלנד בנסיעה .

הרכב ללא רקבונות אך עם מעט חלודה .

לסיום הנסיעה ביקרנו במוזיאון רכב קטן ומיוחד בפאתי ורשה , ראינו שם רכב משנת 1897 , פשוט מדהים .

מנסה להעלות תמונות אולם עקב תקלה אצלי זה יקרה בימים הקרובים .

 

אילן

 

תנסה להעלות תמונות בקבוצה של מועדון החמש בפייסבוק, שם זה פשוטולוקח כמה דקות

האתר שלי: asfanoot.weebly.com

בלוג, צור קשר ותמונות מתצוגות ומוזיאונים של רכבי אספנות

סירטונים, ראיונות וסקירות בקרוב :king:

פורסם
תנסה להעלות תמונות בקבוצה של מועדון החמש בפייסבוק, שם זה פשוטולוקח כמה דקות

 

יש לי בעיה במחשב , אינני מצליח להעלות תמונות למחשב .

חוץ מזה אין לי פייסבוק ולשמחתי גם לא יהיה ( לא מוכן שכל העולם ואשת ייהנו מכל הפלצה שלי ) .

 

אילן

פורסם

עוד תמונות מעניינות .

במקבץ הקודם - הסיטרואן עם התותח באמת יורה

תמונות של סיטרואן B12 משנת 1926 .

דה שבו שנת 1953 יד ראשונה , הכל מקורי כולל הצבע והריפודים , המנוע בנפח 375CC , הבחור הגיע בנסיעה מפינלנד ( 1700 ק"מ לכיוון ) ..

 

אילן,תמונות מהכנס בפ&#.jpg,תמונות מהכנס בפ&#.jpg,תמונות מהכנס בפ&#.jpg,תמונות מהכנס בפ&#.jpg,תמונות מהכנס בפ&#.jpg,תמונות מהכנס בפ&#.jpg,תמונות מהכנס בפ&#.jpg,תמונות מהכנס בפ&#.jpg

פורסם

תודה על התמונות והשיתוף.

איזה יופי לראות מכוניות מפינלנד ופולין. יש לך תמונה של הדה שבו מיפאן? מה עם כמה מבריטניה בטוח שהיו שם.

 

מהמקבץ הראשון, רק הסיטרואן מ1926 היה זוכה לרישוי בישראל, כל השאר היו מקבלים הורדה מידית מהכביש, על שינוי מבנה, והאופנוע בטח היה מובל מיד לגריטה (סכנת נפשות שכזו)

 

וככה בישראל מרכיב הכיף מסורס, ואיתו תרבות עשייה ויצירה עשירים ביותר, יחד עם ענף כלכלי שהיה יכול לתרום לצמיחה של המשק, ואולי החשוב מכל אלו, החיוך שיש שם לאנשים על הפנים כתוצאה מכל היופי המוטורי הזה.

פורסם

מדהים, אני עוקב באדיקות אחרי השיפוץ שלך.

כיף לראות את כל ה"משוגעים"

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
×
×
  • תוכן חדש...