Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שיפורים מנוע 1.2TSI


שימו לב! השרשור הזה בן 3224 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מה בנוגע לגרסה המוחלשת של המנוע שמגיעה עם 90 כ"ס?

ג'וני, אני הבנתי שהמנוע 1.2TSI 90 כח סוס זה אותו מנוע של ה105 כח סוס פשוט ניהול מנוע עם פחות כוח סוס.

והבנתי גם שאתה יכול להעלות אותו ל130-140 כח סוס בדיוק כמוני. זה כביכול אותו מנוע פשוט תוכנת ניהול שונה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

שלום E&A-AUTOSPORT

נשמע מעניין ומפתה השיפור למנוע הTSI 1.2.

אשמח אם תוכלו לסבר את האוזן בנוגע לצריכת הדלק ואורך חיי המנוע לאחר תוספת הסוסים והמומנט .

תודה אבי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום E&A-AUTOSPORT

נשמע מעניין ומפתה השיפור למנוע הTSI 1.2.

אשמח אם תוכלו לסבר את האוזן בנוגע לצריכת הדלק ואורך חיי המנוע לאחר תוספת הסוסים והמומנט .

תודה אבי

 

1+ ,עוקב..

Volkswagen Polo GTI 2020 - White

Skoda Fabia 2015 - Style, White & Black (sold)

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני נוהג בגולף 1.4 TSI, עם תוכנת ניהול מנוע של APR.

אינני מתיימר להיות מומחה גדול אך אוכל לנסות ולענות על שאלותייך מהניסיון האישי שלי.

 

בנוגע לצריכת הדלק:

זה תלוי בסגנון הנהיגה שלך, כאשר תלחץ יותר, צריכת הדלק תהיה גבוהה יותר מכיוון שיש יותר כוח, וכו'.

בנסיעה רגועה סביר להניח שהצריכה תהיה זהה (יש הטוענים אף לשיפור), אני לא שמתי לב לשינוי לטובה או לרעה.

 

 

בנוגע לאורך חיי המנוע:

 

זה בעיקר תלוי בסגנון הנהיגה שלך וכיצד אתה מטפל ברכב.

נהג שנוסע בפראות ולא מטפל ברכב בזמן, יכול לפגוע במכלולים גם ללא עדכון תוכנה.

אין ספק שעדכון תוכנה שמוסיף עוד כוח, עשוי להביא לשחיקה מוגברת של המכלולים (מנוע, טורבו וכו').

לדעתי לא צריכה להיות בעיה, כל עוד נוסעים בצורה מושכלת ומטפלים ברכב בזמן.

 

 

נ.ב

במידה ותחליט לבצע עדכון תוכנה, אני מציע שתמתין קצת שמזג האוויר יתקרר כדי שתוכל באמת להתרשם מהרכב לאחר העדכון.

בימים חמים תהיה ירידה בכוח בגלל שהאוויר דליל בחמצן..

 

 

מקווה שעזרתי.

עריכה אחרונה על ידי fusion-x
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממש לא מנועי TSI 1.2 90 ו110 כ''ס הם TSI מהדור החדש TSI 105 שקיים באיביזה זה המנוע הישן עם בעיית המותחנים, בפולו ולאון 1.2 לדוגמא קיים המנוע החדש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנוע ה1.2 הוא מנוע שגם ככה סחטו אותו, כולל המיץ עד הסוף, תוסיף מזג אוויר חם של המדינה שלנו, שיוצרת עומס על המכלולים ומעייפת אותם מהר יותר, וגם תוכנה אגרסיבית וקיבלת את המתכון, לבוא לצ'מפיון עם איזה בוכנה או טלטל ביד, ולנסות לממש אחריות.

 

לא חושב שכדאי לעשות ניסויים על המנוע הצנום הזה, במיוחד אם הוא לא נפתח וחוזק, מה עוד שעם תיבה דו מצמדית זה הולך להיות הרבה יותר הרפתקני ומסוכן.

 

רכבים עם נפח המנוע הזה קונים כדי לנסוע מנהלתי, הנפחים הגדולים יותר 1.8 ו2.0 מומלצים יותר לשיפורים שגם שם יש כשלים לא אחת, וכמובן צריכים להיות מלווים על ידי מכונאי אמין וברמה גבוהה, וטיונר מומחה ולאו דווקא תוכנת סטוק.

התענוג שמוביל אותך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני נוהג בגולף 1.4 TSI, עם תוכנת ניהול מנוע של APR.

אינני מתיימר להיות מומחה גדול אך אוכל לנסות ולענות על שאלותייך מהניסיון האישי שלי.

 

בנוגע לצריכת הדלק:

זה תלוי בסגנון הנהיגה שלך, כאשר תלחץ יותר, צריכת הדלק תהיה גבוהה יותר מכיוון שיש יותר כוח, וכו'.

בנסיעה רגועה סביר להניח שהצריכה תהיה זהה (יש הטוענים אף לשיפור), אני לא שמתי לב לשינוי לטובה או לרעה.

 

 

בנוגע לאורך חיי המנוע:

 

זה בעיקר תלוי בסגנון הנהיגה שלך וכיצד אתה מטפל ברכב.

נהג שנוסע בפראות ולא מטפל ברכב בזמן, יכול לפגוע במכלולים גם ללא עדכון תוכנה.

אין ספק שעדכון תוכנה שמוסיף עוד כוח, עשוי להביא לשחיקה מוגברת של המכלולים (מנוע, טורבו וכו').

לדעתי לא צריכה להיות בעיה, כל עוד נוסעים בצורה מושכלת ומטפלים ברכב בזמן.

 

 

נ.ב

במידה ותחליט לבצע עדכון תוכנה, אני מציע שתמתין קצת שמזג האוויר יתקרר כדי שתוכל באמת להתרשם מהרכב לאחר העדכון.

בימים חמים תהיה ירידה בכוח בגלל שהאוויר דליל בחמצן..

 

 

מקווה שעזרתי.

 

ריכוז החמצן באוויר נשאר קבוע (בקירוב) ללא תלות בטמפרטורה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ריכוז החמצן באוויר נשאר קבוע (בקירוב) ללא תלות בטמפרטורה

 

תודה על התיקון.. המילה "מולקולות" נשמטה בטעות מהמשפט :)

הכוונה הייתה שאוויר חם פחות דחוס מאוויר קר ולכן יש פחות מולקולות של חמצן מאשר באוויר קר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3224 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...