Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4015 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי סאב בעל 2 סלילים 4 אוהם כל אחד, rms 400 . רוצה לחבר עליו מגבר או מונובלוק.

האם

JBL GX-A3001

טוב? יש לו 300 rms. שזה מספיק לי.

יש לי גם מגבר platinum audio usc9980. האם שווה לחבר אליו רמקולים בדלתות או שלא?

האם למגבר כזה שווה להשקיע גם ברמקולים?

אני לא מחפש משהו מיוחד.

פורסם

אם מדובר בסאב עם שני סלילים של 4 אום הוא אמור לעבוד בחיבור מקבילי של הסלילים

בהתנגדות סופית של 2 אום ,משמע שאתה צריך מונובלוק.

 

המונובלוק שהצעתה הוא מונו מסידרת הבסיס של JBL אני לא יודע בכמה הציעו לך אותו

הייתי מתעניין על JBL GTO-501EZ מסידרת ה GTO הגבוהה יותר.

 

בנוגע למגבר של הפלאטינום אודיו ,ניתן להשתמש בו.

פורסם

המונובלוק שהצעת יקר מדי. הוא גם 500 rms ב2 אוהם.

הייתי מעדיף לא לעבור 850 ש"ח עבור מונו בלבד.

האם שווה לי לבדוק גם מגברים עם 5 ערוצים? (קיימים 3 ערוצים?)

אני לא מחפש באס מטורף, אבל כן רוצה להרגיש אותו.

פורסם

בסידרת ה GTO של JBL קיימים גם מגברים 5 וגם 3 ערוצים.

אם יש לך מערכת בסיסית ,אתה יכול לשקול את ה 5 ערוצים מאותה סידרה.

 

אגב ישנו פורום אודיו מכירה כאן באתר שבו יש המון ציוד משומש

איכותי ובמחירים אטרקטיביים ,אולי תמצא שם דיל טוב.

×
×
  • תוכן חדש...