Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4045 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה לא עושה את ההבדלה אבל עולם הדיטיילינג עושה. מה שנותן ברק זאת עבודת פוליש,לא אוטם צבע ולא ווקס. אוטם צבע נותן הגנה ,ווקס (אמיתי)נותן פחות הגנה ואיזשהו אפקט של "חום" לצבע וסוג של שמנוניות. 845-אחלה מוצר אין לי שום בעייה איתו אבל להגיד שהוא תורם במשהו למראה נראה לי קצת מגזם.

הגט סיל עמיד בדיוק כמו המנזרנה,לא יותר ולא פחות. שניהם מוצרים מכובדים ממותגים מאד מכובדים.

 

 

 

 

חולם לראות את iron maiden , בינתיים מלטש לי...

[email protected]

פורסם

כלומר החשיבה וההנחה שלי נכונה.

במידה ונקח אותה כמות של סיטרוס והאני, הסיטרוס (לפי הגדרה) צריך להיות יותר אגרסיבי,ויש סיכוי לפגוע איתו בשכבת ההגנה יותר מהאני.

עם זאת שההאני יועד יותר להקצפה והסיטרוס לשטיפה.

פורסם

אני רוצה להבין משהו, במידה וקונים רכב חדש מהיצרן הוא לא מגיע במצב שרק צריך לתחזק את שכבת ההגנה שהוא בא מהמפעל??? אם בכלל שמו שכבת הגנה או וקס? הרי הצבע חדש ולא צריך שום פוליש... לא?? ואז רק צריך לשטוף נכון ולהשתמש בקוייק דיטיילר לאחר השטיפה???

פורסם

^^ LOL... שכבת הגנה מהמפעל... אין דבר כזה. אולי אם תקנה בנטלי הסוכנות תקח את הרכב למכון שטיפה שישים לך איזה טרטל ווקס.

רכב חדש בד"כ מגיע אליך אחרי שעמד בחוץ (על ספינה ובחניון ברציף) כמה חודשים.

אם אתה רוצה משהו בסגנון שגר ושכח אז קח את הרכב לדיטיילר, שים לו 2000-3000 ש"ח שיעשה לך פוליש נורמלי (כן, גם לחדש לא יזיק לפחות לגימור) וציפוי קבוע שמחזיק 2-4 שנים.

 

מאדX- אם תקח 5 מ"ל (כמות מומלצת לדלי של 8-10 ליטר מים) לא יהייה הבדל בין השניים. אם תקח 30 מ"ל הסיטרוס יהייה יותר אלים.

הסיטרס גם יכול להקציף ממש טוב.

 

אדרת- ווקס נותן הגנה לא פחות טובה מאוטם (ע"ע קולי 476) פשוט יש טווח מאוד גדול בסוגי הוקסים, שמיועדים לדברים שונים- כשהייעוד של אוטמים זה בערך רק לתת הגנה.

יש כל מיני סוגים של קרנובה- כזה שמנקה יותר טוב, כזה שנותן ברק (המראה הרטוב= ברק. האפקט ה"חם" מושג בד"כ ע"י תוספות אחרות כמו ווקס דבורים, לדוגמא) וכזה שנותן יותר הגנה. יש הרבה מאוד מתכונים לקבלת תכונות שונות ומשונות.

ב845 יש תוספת של קרנובה והוא כן נותן מראה מאוד רטוב. הפוסו ואוטמים אחרים פחות.

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם

שוב, יש פה בלבול וחוסר דיוק בהגדרה, המוצרים של קולי שדובר עליהם הם מוצרי "היבריד" :לא ווקס טהור ולא אוטם טהור-שילוב של שניהם והם עושים את זה מעולה ובמחיר סביר.

ככלל אצבע, אוטם יחזיק זמן רב יותר.. ווקס אמיתי וטבעי ייתן את השומניות וה"חום" לצבע בצורה טובה יותר ויחזיק זמן פחות-זה לא משהו שאני המצאתי.

אפילו שבמוצרי "היבריד" כמו הקולי ההבדלים מטשטשים עדיין, מוצר ייעודי בדרך כלל ייתן תוצאה טובה יותר.

אין לי בעיה עם הקולי או הפוסו-שניהם נהדרים. אני יצאתי נגד האמירה שאין שום דבר מעניין באוטוסטור וכשדוגמא לכך היא החיסרון של שניהם, יש שם מבחר מעולה גם בלי פוסו וקולינייט.

 

באמת דיברת על יכולות ניקוי של קארנובה? קארנובה היא אחד המרכיבים העיקריים בווקס .בווקס "אמיתי" יש כמויות לא מבוטלות שלו(איפשהו בין 35-65%) אבל מעולם לא שמעתי על זה שיש לו יכולות ניקוי.

 

דוגמא לווקס שהוא רק ווקס עם בסיס של חומרים טבעיים ועם אחוז קארנובה גבוה.

http://www.autogeek.net/natural-carnauba-wax-sample.html

 

דוגמא לאוטם צבע סינטטי לחלוטין שהוא רק אוטם:

http://www.autogeek.net/menzerna-power-lock-sealant.html

 

מוצר "הייבריד"-גם וגם:

http://www.autogeek.net/supernatural-hybrid-sealant.html

חולם לראות את iron maiden , בינתיים מלטש לי...

[email protected]

פורסם

דקה 4.

 

הקולי 845 הוא הייבריד. ה476 הוא אחד הוקסים עם הכי הרבה קרנובה בשוק.

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם

הסירטון של CG מרשים. אני זוכר את ה BUTTER מימי ב VIX כשומני במיוחד ויש לי תחושה שהשומניות הזאת נתנה את הטון בניקוי הספריי יותר מעניין הקארנובה,זה שווה בדיקה קצת יותר מעמיקה .

על כל מקרה, ביחס לווקסים הקשים של CG כמות הקארנובה ב BUTTER מעטה יחסית .

 

גם ה 476 הוא הייבריד. יש לך נתונים מדוייקים על כמות הקארנובה שבו? לא מצאתי.

חולם לראות את iron maiden , בינתיים מלטש לי...

[email protected]

פורסם

אוקי, טעיתי לגבי זה שהוא לא הייבריד, אבל יש בו המון קרנובה. לא מוצא אחוזים.

 

בסרטון הוא אומר במפורש שזה השמנים של הקרנובה.

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם (נערך)

ווקסים טובים שמכילים קרנובה אינם מכילים חומרי ניקוי -הם ווקסים טהורים

לציפוי. עדיפים על אוטמי צבע? זה כבר דיון אחר. מניסיון בשני הסוגים

הייתי רוצה לקחת מכל אחד את היתרונות ולחבר ביחד. לכן יש הייברידים.

 

דווקא ווקסים פשוטים כן מכילים חומרי ניקוי. זו הסיבה שתמיד יש לי ווקסים פשוטים

של קארפלן שרכשתי בכמויות לפני הרבה שנים -לעזרה ראשונה כשאני רוצה להוריד שריטה עדינה

או שפשוף או ניקוי חישוקים.

עריכה אחרונה על ידי yogev20
×
×
  • תוכן חדש...