Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פולקסווגן פולו GTI, גולף GTI וגולף R, ובכלל ירידת מחירים בצ'מפיון


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2993 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מה זה באמת כל כך משנה לכם אם זה רצפה של MQB גולף 5 או 6 או EOS (כי זה הכי קרוב ל EOS).

יש עוד מרכיבים שמשפיעים על ההתנהגות ובהם, מתלים, בולמים, סרנים, מרכז כובד ועוד אלף ואחד פרמטרים.

מורידים משקל מהשלדה ומוספים אותו (או חלק ממנו) בנקודה אחרת במרכב.

מחזקים את השלדה ואז נקודת התורפה/חולשה/פיתול עוברת לאזור אחר.

ומי קבע שככל שהקשיחות גבוהה יותר זה עדיף מבחינת ההתנהגות? ואולי עודף קשיחות יכול לפגוע באחיזה?

 

אפילו למהנדסים אין מושג מה יוצא להם מכל השרטוטים והתכנונים. בשביל זה יש נהגי ניסוי שנותנים ריג׳קטים, על מנת לשפר את התוצר הסופי.

עריכה אחרונה על ידי Gidimi
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 818
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

גיא,אתה ישבת מול סך הכל סוכן מכירות,הוא אומר לך מה שהוא יודע\אמרו לו,וזהו.

 

אין בכוחו (או אם יש לו חשק בכלל) להתאמץ מעבר למה שהוא יכול\יודע,צודקים הקודמים שזה משהו שהיית צריך את מנהל האולם\סוכן ארצי\כל בכיר אחר.

 

ובכלל עצוב שצריך לעבור כאלה פרוצדורות בשביל רכב,נו שוין..בתוך עמי אני חי

 

אבל אותו נציג שלח מייל למישהו בכיר, אני קראתי את המייל בעצמי, הוא סובב לי את המסך.

בכל אופן עדיין לא קיבלתי שום תשובה...

 

אז אחרי ירידת מחירי הפולו החדשה, מה הטעם לרכוש את הפאביה החדשה?

 

בקשר לפאביה מול פולו ישבתי בשתיהן אתמול, איכות החומרים בפאביה נחותה משמעותית מהפולו, הדשבורד שלה קשיח ופלסטיקי בעוד של הפולו גמיש ונעים למגע לדוגמא. בקיצור ברור שפולו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז אחרי ירידת מחירי הפולו החדשה, מה הטעם לרכוש את הפאביה החדשה?

 

הפולו הידנית יקרה ב-10,000 שקלים.

הפולו האוטומטית נמכרת עם 90 כ"ס, בעוד הפאביה עם 110 כ"ס, הפולו בעלת ה-110 כ"ס עולה 115,000 שקלים.

 

אם כבר מי ירכוש עכשיו לאון שהגולף יקרה רק ב-1000 שקלים.

ואיך נהיה מצב שאוקטביה יקרה יותר מגולף.

עריכה אחרונה על ידי itsik170
קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפולו הידנית יקרה ב-10,000 שקלים.

הפולו האוטומטית נמכרת עם 90 כ"ס, בעוד הפאביה עם 110 כ"ס, הפולו בעלת ה-110 כ"ס עולה 115,000 שקלים.

 

אולי בגלל שהפולו הידנית הרבה יותר מאובזרת מהפאביה העירומה (מולטימדיה, בקרת שיוט, הגה והילוכים מעור, 4 חלונות חשמל, פנסי ערפל, ועוד)?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל אותו נציג שלח מייל למישהו בכיר, אני קראתי את המייל בעצמי, הוא סובב לי את המסך.

חבל שלא בדקת באיזה בכיר מדובר ומה תפקידו (הנהלה/מכירות), וחבל שלא צילמת בראש את כתובת המייל שלו, כבר שנים הפורום מצפה למידע כזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יכול לעשות דבר כזה, לצלם כתובות מייל ובעלי תפקידים מעמדת המחשב שלהם זה לא אתי ואולי אף מדובר בעבירה פלילית של גניבת מידע מהארגון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה זה באמת כל כך משנה לכם אם זה רצפה של MQB גולף 5 או 6 או EOS (כי זה הכי קרוב ל EOS).

יש עוד מרכיבים שמשפיעים על ההתנהגות ובהם, מתלים, בולמים, סרנים, מרכז כובד ועוד אלף ואחד פרמטרים.

מורידים משקל מהשלדה ומוספים אותו (או חלק ממנו) בנקודה אחרת במרכב.

מחזקים את השלדה ואז נקודת התורפה/חולשה/פיתול עוברת לאזור אחר.

ומי קבע שככל שהקשיחות גבוהה יותר זה עדיף מבחינת ההתנהגות? ואולי עודף קשיחות יכול לפגוע באחיזה?

 

אפילו למהנדסים אין מושג מה יוצא להם מכל השרטוטים והתכנונים. בשביל זה יש נהגי ניסוי שנותנים ריג׳קטים, על מנת לשפר את התוצר הסופי.

אני אפילו לא יודע מאיפה להתחיל...

 

אחת הסיבות לקיומה של ה-MQB היא הוזלת עלויות ייצור - למעשה זו בין הסיבות העיקריות - אך האם אתה באמת חושב שאין כל הבדל בינה לבין הקודמת? אגב, מתלים, בלמים, סרנים - כל אלו מושפעים גם מהמבנה הבסיסי (שלדה).

 

לא הבנתי את הקביעות הבאות:

מורידים משקל מהשלדה ומוסיפים אותו בנקודה אחרת ברכב - למה מוסיפים אותו? מה מוסיפים?

מחזקים את השלדה ואז נקודת התורפה/חולשה עוברת לאיזור אחר - מה?

עודף קשיחות פוגע באחיזה - נא הסבר.

 

לסיום, המשפט האחרון כל כך...לא חכם שהייתי מבקש ממנהל להסיר אותו. נכון, מבצעים נסיעות מבחן של אלפי קילומטרים במגוון רחב של תנאים כדי לראות כיצד המוצר מתפקד בפועל, אבל להגיד שאין למהנדס מושג מה הוא עושה זה מגוחך.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

stio, סלח לי - אמנם אתה בחור נחמד והכל, אבל אני חושב שאתה tire kicker. אם היית רציני, היית מזמן יוצא מהחדר הממוזג ושם פעמיך לסוכנות הקרובה לביתך.

 

אתה מתעניין ברכישת רכב ייחודי שעולה מעל 150 אלף ש"ח כבר כמה חודשים וכל מה שעשית עד עכשיו כדי לקדם את זה הן כמה שיחות טלפון לסוכנות? לא רציני בעליל.

:idea:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ספורטיבו,

הייתי מסביר לך סעיף סעיף אם הייתי סבור שאתה תבין.

מהאופן בו הצגת במילותך את אשר טענתי, אני מסיק כי קיימת כאן בעייה בהבנת הנקרא.

ובכלל, זה יותר נראה שאתה מנסה לסגור איתי חשבון בגלל שרשור אחר בו העמדתי אותך על טעויותך.

 

אין לי עניין לבזבז עליך מזמני בהסברים.

כן יש לי עניין לסייע ולמנוע מאנשים לבצע טעויות בגלל עצות לא רלוונטיות או מטעות שהם מקבלים לעיתים תכופות בפורומים השונים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Stio, קבל את סליחתי. מה שכן, לו הייתי במקומך מחפש לי עממית ספורטיבית, אתמול הייתי חותם על טופס הזמנה של אבארת'. ערך המוסף של המוצר הזה בדמות השרות ומועדון, אין לו אח ורע בצד הזה של חצי מליון השקלים. הצליל, הצבע והסגנון פועלים בחריפות על החושים ומוסיפים הרבה לחווית הנהיגה - לי אישית חסר הצליל והצבע. זה אקוטי.

 

מה שכן, טוב שאתה בונה חנייה סגורה, כי עם האגזוז הלטיני הזה אתה תהפוך את שכניך לאוייבים חיש מהר.. ;)

עריכה אחרונה על ידי Fkl0ster
:idea:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Gidimi,

 

לסגור איתך חשבון? אתה מעריך אותי יתר על המידה. לא, אין לי כל עניין בכך.

 

אבל מהודעתך ניתן להבין שאין לך מושג על מה אתה מדבר - אתה מוצא זמן לספר סיפורים על סגירת חשבונות אבל לא לנמק את דברייך.

עריכה אחרונה על ידי Cuore Sportivo

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Stio, קבל את סליחתי. מה שכן, לו הייתי במקומך מחפש לי עממית ספורטיבית, אתמול הייתי חותם על טופס הזמנה של אבארת'. ערך המוסף של המוצר הזה בדמות השרות ומועדון, אין לו אח ורע בצד הזה של חצי מליון השקלים. הצליל, הצבע והסגנון פועלים בחריפות על החושים ומוסיפים הרבה לחווית הנהיגה - לי אישית חסר הצליל והצבע. זה אקוטי.

 

מה שכן, טוב שאתה בונה חנייה סגורה, כי עם האגזוז הלטיני הזה אתה תהפוך את שכניך לאוייבים חיש מהר.. ;)

 

דווקא לפני כשנה חתמתי על טופס כזה, וביטלתי לאחר 9 שעות עסקים בלבד - ובוא נאמר שהייתה לי סיבה מאוד טובה לעשות זאת (תסלחו לי אבל לא מעוניין לפרט).

מה שכן אכתוב, זה שגם לאחר שאני רואה את הטיולים שלהם והמועדון שלהם, לא מתחרט אפילו לא לרגע על הביטול. בכל אופן לא אחזור לשם.

 

בנוגע לחניה כמובן זה היה הכרחי ולא משנה איזה רכב יהיה בתוכה. עם ישראל בהמוניו רגיל לתלוש סמלים, אנטנות, לשרוט ולהרוס כל דבר טוב וכשמדובר ברכב ספורטיבי ומיוחד, כאב הלב הוא כפול :(. אני עדיין זוכר איך באותה חניה ממש דפקו לי את הפאביה עם 1036 ק"מ על השעון (לא אשכח זאת לעולם), מזל שלקרובי משפחה יש מוסך לפחחות וצבע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם כך, אדרבא ואדרבא תיקח לך אבארת'. אתה נשמע רגיש באופן כללי - שרות קלוקל לפיכך הוא דבר שאתה חייב להימנע ממנו.

 

נעזוב את הדיון לגבי מי נותן השרות הגרוע בארץ. סמל"ת היא בין הטובים אם לא הטובה ביותר. בתרגום לעולמך - זהו נותן השרות הכי פחות גרוע מבין הברירות.. ;)

:idea:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2993 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...