Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פירוק תיבת נתיכים לצורך מילוי מים במצבר


sathack
שימו לב! השרשור הזה בן 7065 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אתמול רציתי למלא מים מזוקקים במצבר שבפולו שלי (1.6, 2000).

פרקתי חלק מהפקקים ומילאתי, אולם חלק אחר מכוסה על ידי תיבת הנתיכים, ולא הצלחתי לראות איך מפרקים אותה. לא נראה משהו שאני יכול לעשות לבד.

מאחר וספר היינס שלי מתעכב (חג המולד, כנראה), אודה לכם על עזרתכם.

פולו 1.6 שנת 2000

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צלם את זה ,אני לא שמעתי על המצאה כזו...

שלום.

 

הבחור צודק!!!

המפגרים הגרמנים הרכיבו חלק מהפיוזים על המצבר כמו שאמרתי ממש אהבלים.

מפרקים את הפלסטיק ליד הפנס הראשי בזהירות כי הוא אוהב להישבר, ולאחר מכן משחררים את בית הפיוזים.

לא צריך לפרק לגמרי מזיזים אותם קצת ומוסיפים מים למצבר.

בהצלחה בני ל

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום.

 

ביין מיסגרת המצבר והפנס הראשי יש כיסוי מפלסטיק שמחובר בעזרת קליפסים,

והוא עדין לפרק בסבלנות לא לפחד :shock:

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי בדיוק אותו דבר באיביזה.

צריך לפרק את האום שמתחבר להדק ה(+) (מחבר את המצבר אל תיבת הנתיכים). משם זה רק פירוק ע"י שני קליפסים שאוחזים המצבר משני צידיו (קדמי ואחורי).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה (-:

 

היום אנסה לפי ההוראות. האם ע"י פירוק האום שמחובר ל - (+) אני לא מנתק את המצבר ?

(אני כמובן לא מוציא את המגעים מהמצבר).

פולו 1.6 שנת 2000

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תעשה טובה לעצמך ועל תפרק מה שאתה לא יודע

 

אם תנתק את אחד המגעים של המצבר ללא גיבוי אתה עלול לשבש

 

את מחזור ההצתה של המחשב דבר הדורש איפוס במקרה הטוב

 

שלא נדבר על שבירה של פלסטיק מזורגג שיעלה לך יותר מהמצבר כולו

 

כך את הרכב לחשמלאי הוא יקח לך לא יותר מ20-30 ש"ח .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, זה מה שעשיתי עד עכשיו (לא לעשות כלום) ןמילאתי מים רק בפקקים ה"גלויים".

אם זה לא חשמלאי שמכיר טוב פולקסווגן גם הוא יכול לשבור פלסטיק.

בעיה.

פולו 1.6 שנת 2000

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תפרק את הברגים של הפלוס והמינוס תוציא את נעלי הכבל משני צידי המצבר (לרוחב)

יש מתכת שתופסת את כל המבנה של בית הפיוזים, תלחץ כלפי מטה בצד אחד ובעזרת

מברג שלוף מהצד כלפי חוץ את המתכת.

 

 

"כך את הרכב לחשמלאי הוא יקח לך לא יותר מ20-30 ש"ח ."

אתה חושב שכל החשמלאים מגבים את המצבר? :lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7065 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...