Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן דרך: דאצ'יה דאסטר דיזל 4X4 - הוא עוד יגיע רחוק...


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 3269 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אם כבר הXV הידני עלה בכל הודעה בשרשור הזה - יש את השאלה המתבקשת; למה שמישהו יבחר XV ידני ולא דאסטר?

 

הדאסטר חזק יותר, חסכוני יותר, מאובזר יותר, עדיף בשטח ומישהו פה גם ציין איכות נסיעה עדיפה בהרבה.

למעט סמל פחות נחשק וסחירות בסימן שאלה, למה בעצם לא?

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם כבר הXV הידני עלה בכל הודעה בשרשור הזה - יש את השאלה המתבקשת; למה שמישהו יבחר XV ידני ולא דאסטר?

 

הדאסטר חזק יותר, חסכוני יותר, מאובזר יותר, עדיף בשטח ומישהו פה גם ציין איכות נסיעה עדיפה בהרבה.

למעט סמל פחות נחשק וסחירות בסימן שאלה, למה בעצם לא?

 

מי אמר שזה לא ככה?

יש כרגע נתוני מכירות של דאסטר רק לחודשיים וחצי, אבל תראה שבאותם חודשיים וחצי יש ירידה במכירות של ה XV

ועליה דומה בדאסטר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם כבר הXV הידני עלה בכל הודעה בשרשור הזה - יש את השאלה המתבקשת; למה שמישהו יבחר XV ידני ולא דאסטר?

 

הדאסטר חזק יותר, חסכוני יותר, מאובזר יותר, עדיף בשטח ומישהו פה גם ציין איכות נסיעה עדיפה בהרבה.

למעט סמל פחות נחשק וסחירות בסימן שאלה, למה בעצם לא?

אתה ענית לעצמך למה. כי דאצ׳יה וזה סובארו. יש אומנם גם כמה יתרונות אחרים סובארו כמו תא נוסעים איכותי ונעים יותר משל הדאסטר,אבל סיבה האמיתית היא שxv ימכר יותר היא כי תמורת 135 מקבלים אחד אוטומטי ולהמון אנשים זה סיבה אחת וטובה מספיק.

...Our necessities are few but our wants are endless

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנוע הדיזל מתוצרת ניסאן או רנו? האם הוא קיים גם בדגמים אחרים של רנו/ניסאן?

וכלל, האם הדאסטר חולק פלטפורמה/חלקים עם דגמים אחרים של רנו/ניסאן?

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנוע דיזל תוצרת פיתוח משותף של רנו ניסאן, נמצא בהרבה דגמים שלהם כולל הקנגו.

פה יש פירוט מדויק של איזה דגמים חולקים אותו.(בקטע של הDCI כמובן, לא הבנזין.)http://en.wikipedia.org/wiki/Renault_K-Type_engine

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עםישראל הוכיח בעבר שאם ההפרש במחיר מספיק משמעותי הם יבחשו ועוד איך יבחשו בהילוכים.

 

מה הג'יפון האוטומטי הכי זול, הכי פשוט, הכי פחות מאובזר שיש היום בשוק?

(אם אני לא טועה זה ג'ימני ב119K)

 

דאסטר בנזין מתחיל מ90K. בשביל 29K שיישארו בבנק אתה לא תבחש?

אבל מבאס שבאנגליה אותו איבזור של דאסטר נמכר ב30 אלף פחות מכאן (נכון שזה רלוונטי לכל הרכבים, אבל משום מה מדאצ'יה חשבתי שלא יהיו הבדלים כאלה)

אבל יחסית למחירים החרא שיש לנו בארץ, עושה רושם של תמורה טובה.

אמנם לא עבר פרק זמן ארוך מדי, אבל איך האחריות? באמת כמו שהם אומרים 'מפגוש לפגוש'?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל מבאס שבאנגליה אותו איבזור של דאסטר נמכר ב30 אלף פחות מכאן (נכון שזה רלוונטי לכל הרכבים, אבל משום מה מדאצ'יה חשבתי שלא יהיו הבדלים כאלה)

 

16 אלף פאונד עולה דאסטר דיזל לורייט באנגליה, שזה 95K בשקלים, וזה לפני מיסוי על רכב דיזל (מעל 100%, FYI)

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סך הכל נשמע שהרכב לא רע בכלל ומציע תמהיל מעניין של יכולות.

לדעתי, הוא עדיין יקר מדי. למותג שרק עכשיו מנסה לחדור לשוק, ומתגאה במחירים נמוכים ונגישים, אני חושב ש130 אלף זה פשוט לא מספיק אטרקטיבי.

מעניין באמת כיצד הרכב יזדקן, כרגע זה לא נשמע מבטיח במיוחד.

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ציטוט מאתר ג'יפולוג שערך מבחן בין הדאסטר ל XV הידני:

"אבל אם מתלי הסובארו טובים בשטח, הרי שאלה של הדאסטר ממש מצטיינים. כל שלושת הנהגים במבחן התרשמו שמדובר במערכת המתלים הנוחה ביותר שהם זוכרים ברכב שטח כלשהו כבר זמן רב. כן, כולל דיסקברי 4 וריינג' רובר. "

 

 

על זה אמרו הגששים "אם כולם אומרים סימן שזה נכון"...

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, כולל דיסקברי 4 וריינג' רובר. "

 

 

על זה אמרו הגששים "אם כולם אומרים סימן שזה נכון"...

 

מאז ימי הגששים הצטרפה עוד אופציה, 'אם כולם אומרים אז אולי זה ממומן'.

 

מעבר למובן מאליו, למה הכוונה ב'נוחה בשטח' ? בשטח היא צריכה לעבוד בעיקר,

"נוחה" לא רלוונטי כתיאור לשטח בעיני - אבל עזוב,

היא נוחה בהשוואה ל...ריינג' רובר ? באמת ? ולדיסקו ?

 

אם היה לי כח הייתי נכנס לג'יפולוג אבל נראה לי יותר מדי DENSE עם כל הפינג'אנים והרתמות

The first one to get angry loses

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא. ממש לא ממומן.

אני עשיתי את המבחן כאן, ובעברי הרבה רכבי שטח גדולים וטובים.

ברמת הגיהוץ הדאסטר הזה הוא ליגה משל עצמו.

לא מדובר על נוחות מדובר על יכולת גיהוץ מהמורות בנסיעה. בכל רגע נתון בשטח אני אעדיף להיות בדיסקברי 3 או 4 או ריינג' או קינג מבחינת נוחות.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נרשם 'נוחות', אז התייחסתי ל'נוחות'.

 

גיהוץ אם אני מפרש נכון = מתלים רכים וארוכים, דהיינו נסיעה מהירה יחסית בשבילי קק"ל

ואם הם טובים אז תצליח לא לסגור מהלך : אז ב'גיהוץ', בסדר, גם מתלים של C5 'מגהצים',

על סגירת המהלך אני כבר לא בטוח וכך גם על היעילות של המתלים לטובת עבודת שטח.

 

יוצא שיש לרנו מערכת מתלים נוחה...?

The first one to get angry loses

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקיצור, מתלים בסגנון של פעם - נוח, אבל לא עומד ברמה הנדרשת מרכב מודרני בכל הקשור לאחיזה, ניהוג והתנהגות כביש. זה בטח משהו דומה לרקסטון של סאנגיונג.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא עומד ברמה הנדרשת מרכב מודרני בכל הקשור לאחיזה, ניהוג והתנהגות כביש.

 

המשפט הזה כלל לא נכון גם לרקסטון וגם לדאסטר.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3269 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...