Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איזה פלאג טוב יותר


The-Devil
שימו לב! השרשור הזה בן 7132 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

האם פלאג עם 2 אנודות טוב יותר מפלאג של אנודה אחת??

לפי מה שהוסבר לי, במצב זה הדלק נשרף יותר טוב,

דבר שגם משפיע (מעט ) על תצרוכת הדלק.

 

ומישהו יודע אולי איפה אני יכול לקנות כאלה לפיג'ו 205

חיפשתי באוטו דיפו ובעוד 2 חניות אבל יש רק עם אנודה אחת

או עם 3. (אבל ההברגה גדולה יותר)

 

תודה מראש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קנה מקוריים שעליהם היצרן ממליץ (בכל מוסך מורשה יתנו לך פלאגים מתאימים), בפיג'ו שלי (106) עברתי מהמקורי של אלקטרודה אחת, ל NGK 2 אלקטרודות. הרגשתי קצת פחות סחיבה, יותר באקפיירים (יחסית הרבה יותר). עשה חושבים לפני שאתה הולך לקנות פלאג יקר יותר.

some people need a high five

in the face

with a chair

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין קשר בין זה שפלאג הוא עם 2 אלקטרודות, לבין זה שהוא נחשב ל"טוב יותר". הרי הכול ענין של תכנון המנוע; כאשר יש 2 אלקטרודות, זה אומר שכך המנוע תוכנן מלכתחילה וכאשר יש רק אחד - אז כך תוכנן המנוע.

 

אני חושב שמנוע הדורש פלאג של 2 אלקטרודות, הרי הוא כמו תעודת עניות למתכנן שלו, אשר לא השכיל לתכנן את תאי השריפה כמו שצריך ומפצה על כך עם הפלאג "הכפול".

רוב המכוניות, כולל השמות "הגדולים", לא צורכים פלאג שכזה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין קשר בין זה שפלאג הוא עם 2 אלקטרודות, לבין זה שהוא נחשב ל"טוב יותר". הרי הכול ענין של תכנון המנוע; כאשר יש 2 אלקטרודות, זה אומר שכך המנוע תוכנן מלכתחילה וכאשר יש רק אחד - אז כך תוכנן המנוע.

 

אני חושב שמנוע הדורש פלאג של 2 אלקטרודות, הרי הוא כמו תעודת עניות למתכנן שלו, אשר לא השכיל לתכנן את תאי השריפה כמו שצריך ומפצה על כך עם הפלאג "הכפול".

רוב המכוניות, כולל השמות "הגדולים", לא צורכים פלאג שכזה...

אין שום קשר בין תעודת עניות למתכנן למספר האלקטרודות בפלאג - גם בשמות הגדולים (פלוצגגן למשל). מדובר באורך חיים של המצת.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין שום קשר בין תעודת עניות למתכנן למספר האלקטרודות בפלאג - גם בשמות הגדולים (פלוצגגן למשל). :lol: :lol: :lol: :lol: מדובר באורך חיים של המצת.

 

...THAT WAS COOL...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי אתם טועים. בכול הפירסומים הטכניים (ויש הרבה כאלה באינטרנט) וכמה שזכור לי, גם בפרסומים כאן בארץ כאשר המכוניות האלה הגיעו: תמיד דובר על ניצולת ושריפה יעילה יותר. מעולם לא השתמשו במושג "אורך חיי המצת". תמיד מראים גם את דיאגרמת השריפה של הפלאג המדובר וכמה הוא יעיל יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צודק מאד ירחמיאל , בעיקר בצרפתיות! אצלי יש 4 אלקטרודות zx 1.6 והמנוע עובד" ישר" וחלק

מניע בקלות שלא אופיינית בדרך כלל לצרפתיות הוותיקות, וחסכוני במעט.

גם החלפת חוטי הצתה איכותיים יכולים לעזור מאד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ידידי אתה פשוט קנית אחד לא הכי מתאים! יש כמה סוגים במנועי 106 למשל,ומספיק שהחליפו מנוע באחד הגילגולים שלו, וכידוע מנועים מיבוא שונים במעט מהמנועים המקוריים בגלל שהם מדגמים ישנים יותר

יש שינוי אפילו הקל שבקלים שיכול להשפיע על סוג המצת!!! וישנם עוד סיבות...כדאי לבדוק זאת עם "מומחים בעלי נסיון" חולי פיז'ו סיטרואן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא החליפו מנוע אצלי אם התכוונת אלי, בנוסף לזה אני לא היחידי שמצתים שאמורים להתאים לרכב פשוט לא מתאימים. שאל את הרמן על הבוש סופר 4 שהוא קנה, הם גרמו לו לבעיות ועד כמה שאני יודע המנוע שלו מקורי.

some people need a high five

in the face

with a chair

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי אתם טועים. בכול הפירסומים הטכניים (ויש הרבה כאלה באינטרנט) וכמה שזכור לי, גם בפרסומים כאן בארץ כאשר המכוניות האלה הגיעו: תמיד דובר על ניצולת ושריפה יעילה יותר. מעולם לא השתמשו במושג "אורך חיי המצת". תמיד מראים גם את דיאגרמת השריפה של הפלאג המדובר וכמה הוא יעיל יותר.
הנצילות והשריפה היעילה יותר נובעות מהעובדה שמנועים מסויימים רגישים יותר לכיוון ממנו מגיעה ה"רגל" מינוס לאלקטרודה ולשם כך קיימים מקצוענים (לא בארץ) שיכולים לבדוק את הרכב על דיינו ולכוון את המצת בצורה כזו שיספק שריפה יעילה. לרוב מדובר על מכוניות בהן המצת נמצא ממש בצד בית השריפה.

כיוון המצת נעשה בשיטת ה INDEXING, פשוט מסמנים מחוץ למצת לאיזה צד נוטה ה"רגל" מינוס ומכוונים עד להשגת ביצועים טובים יותר.

 

במצתים מרובי האלקטרודות קיימת לעיתים עבודה "עגולה" יותר של המנוע בגלל שבכל פעם הניצוץ "חשוף" לצד אחר בבית השריפה.

זה זניח להחריד ולעיתים אפסי לגמרי במכוניות נוסעים ופלאג טוב שמתאים לרכב אמור לספק את הסחורה כמו שצריך - מה גם שהמחיר השערורייתי של הבוש SUPER 4 לא מצדיק את התמורה והתועלת.

 

אגב, במקרה של הבוש SUPER 4 לעיתים יש הצדקה מבחינת ביצועים (שוב, במנועים רגישים) מאחר והניצוץ מתקבל בצורה "אופקית" בין האלקטרודה האמצעית ל"רגליים" שמסביב וכך הניצוץ חשוף לבית השריפה במלואו בניגוד למצת רגיל בו הניצוץ מתקבל בצורה "אנכית" בין האלקטרודה לרגל (כאילו הרגל "מסתירה" את הניצוץ).

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום.

 

כאשר רכב מתוכנן לפלג עים יותר מאלקטרודה אחת סימן שיש בעיה בפיתוח של המנוע!!!

פלגים בעלי מיספר אלקטרודות מיועד לשריפת בעיקר אדי שמן מחלל השריפה, ולמנוע היצתברות

פיח בחלל השריפה. כול היתר זה שטויות חרטה ברטה בלשון העם, כי פלג אים מיספר אלקטרודות

לא משפר את ביצועי המנוע שטויות במיץ עגבניות...

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7132 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...