Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך לכוון טיימינג? פיאט פונטו 2001 60 כ"ס


tornt
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4101 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

מה השיטה הטובה ביותר ואיך מכוונים טיימינג ? כאשר לא בוצע סימון נכון או שיש חשד מלכתחילה שהטיימינג לא מכוון?

 

סוג הרכב:פיאט פונטו מודל 2001, 8 שסתומים.

 

*היו שאלות דומות עם תשובות אך בלי הכוונה על איך לבצע זאת בתכלס

 

תודה מראש

ושיהיה שנה אזרחית טובה ומוצלחת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פרקתי את הראש מנוע לצורך שיפוץ ואני לא בטוח אם כיוונתי נכון לפני הפירוק. לכן אני רוצה לוודא לפני שאני מחזיר את הראש מנוע שהכיוון נכון.

 

הבנתי שיש שיטה להעביר את הבוכנות לאמצע וכו'. אשמח לפירוט מהמומחים מה עושים תכלס בלי עצות ללכת למוסכניק המטרה שלי לעשות לבד :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האיור שהבאת, לא עונה על זה. הכיוון הזה מתאים לפני שמפרקים ועושים עבודה נכונה.

אבל אם פרקתי ולא כיוונתי, אני הבנתי שדרוש לעשות כיוון מהתחלה. מישהו יודע איך ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוקפים בעיגול מקווקו שני סימונים שאמורים להיות על גלגלי השיניים.

אתה אמור למקם אותם בדיוק כמו בתמונה

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האיור שהבאת, לא עונה על זה .. הכיוון הזה מתאים לפני שמפרקים ועושים עבודה נכונה..

אבל אם פרקתי ולא כיוונתי, אני הבנתי שדרוש לעשות כיוון מהתחלה.. מישהו יודע איך ?

 

התמונה שמתן פירסם זו אכן הדרך הנכונה לבצע כיוון בלי קשר לפירוק שנעשה לפני. הנקודות המוקפות בעיגול אלה נקודות שנימצאות על ראש המנוע בשביל גלגלת עליונה ועל בלוק המנוע בשביל הגלגלת התחתונה. לגבי הסימונים על הגלגלות עצמם אז בגלגלת העליונה קיים חריץ ובגלגלת התחתונה קיים גם כן סימון דומה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם ככה פשוט מאוד, למה יש שיטות כגון: הכנסת מברג לאזור הפלאג ולמצוא את הנקודה עליונה מתה ועוד שיטה של איזון הבוכנות לאמצע?

 

עוד דבר, מה לגבי ההתייחסות של כל שן ברצועה איך אני מוודע שאני לא מפספס שן?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השיטה שאתה מדבר עליה היא מיקום הבוכנות בהתאם לסימונים. אם יעזור לך אז בסימון הנכון של הפולי התחתון בוכנה מס 1 ובוכנה מס 4 צריכות להיות בנקודה מתה עליונה כאשר בוכנה מספר 1 (הקרובה לרצועת התיזמון) תהיה בסוף מהלך דחיסה לפני מהלך עבודה ובוכנה מס 4 תהיה בסוף מהלך פליטה לפני תחילת מהלך יניקה. כדי לבדוק את מיקומם אתה פשוט מכניס שיפוד ארוך דרך חור הפלאג ובמקביל מסובב ידנית את הקראנק עד אשר אתה בנקודה המתאימה לפי מה שהגדרתי. לאחר שתניח את הרצועה ותימתח אותה כמו שצריך תבצע 2 סיבובים מלאים לקראנק ותראה שהסימונים של 2 הגלגלות תחתונה ועליונה ממוקמות בדיוק לפי הסימונים. אם הכל יהיה תואם אין סיבה שתתפספס שן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...