Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4577 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ועל זה נאמר:

"...במקום עמוס בשל סקרנים..."

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

זה עצוב שאנשים מבזבזים ככה את הכסף שלהם.

 

חבל גם על הלמבורגינים וכל התאונה.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם
סינגפור זה לא המדינה שבשביל להחזיק רכב צריך להיות מיליונר?

 

זה מה שחברים שלי מארה"ב אומרים על ישראל :roflmao::roflmao::roflmao:

 

לא מאמינים לי שרכב שהם עובדים בשבילו 3 חודשים, בישראל צריך לעבוד עבור אותו רכב 10-12 חודשים.

ואני בכלל לא מדבר על להחזיק רכב פה, זאת בכלל שערוריה.

אז בטח אנחנו חושבים שהסינגפורים מליונרים כמו שהאמריקאים חושבים שאנחנו מליונרים.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
למה שיצלבו את בעלי הלמבורגיני?

 

כי

 

הסינגפורים אוהבים לנסוע למלזיה להשתולל.

שם הכסף קונה כל שוטר תנועה.

 

עוד שלושה תווים

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

נכון, סינגפור היא למיטב הבנתי המקום היקר בעולם להחזיק/לרכוש רכב.

הסיבה היא שהאי קטן ופשוט אין אפשרות שכולם יחזיקו רכב.

מצד שני, כמות האנשים המאוד עשירים באי עולה על כל דמיון. יש פה הרבה אנשים עם המון, המון, המון כסף.

תופעה שגורמת לתרעומת לא קטנה כאן.

אז כל החברה המאוד עשירים שמסתובבים עם פרארי, למבורגיני, אסטון מרטין, מקלארן ומזורטי

והפחות עשירים עם הפורש, AMG, ברבוס וסדרה M לדורותיה מחפשים איפה להשתולל.

בסינגפור רק תיתן קיק ותחטוף פלאש, אז נוסעים למלזיה.

שם יש פחות מצלמות, יש גם כמה מסלולים ויש מרחקים לנהוג.

 

צרות של עשירים!

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
נכון, סינגפור היא למיטב הבנתי המקום היקר בעולם להחזיק/לרכוש רכב.

הסיבה היא שהאי קטן ופשוט אין אפשרות שכולם יחזיקו רכב.

מצד שני, כמות האנשים המאוד עשירים באי עולה על כל דמיון. יש פה הרבה אנשים עם המון, המון, המון כסף.

תופעה שגורמת לתרעומת לא קטנה כאן.

אז כל החברה המאוד עשירים שמסתובבים עם פרארי, למבורגיני, אסטון מרטין, מקלארן ומזורטי

והפחות עשירים עם הפורש, AMG, ברבוס וסדרה M לדורותיה מחפשים איפה להשתולל.

בסינגפור רק תיתן קיק ותחטוף פלאש, אז נוסעים למלזיה.

שם יש פחות מצלמות, יש גם כמה מסלולים ויש מרחקים לנהוג.

 

צרות של עשירים!

 

רק בשביל זה צריך להביא את השלום...

 

מי בא ליום מסלול בירדן?

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם
נכון, סינגפור היא למיטב הבנתי המקום היקר בעולם להחזיק/לרכוש רכב.

הסיבה היא שהאי קטן ופשוט אין אפשרות שכולם יחזיקו רכב.

מצד שני, כמות האנשים המאוד עשירים באי עולה על כל דמיון. יש פה הרבה אנשים עם המון, המון, המון כסף.

תופעה שגורמת לתרעומת לא קטנה כאן.

אז כל החברה המאוד עשירים שמסתובבים עם פרארי, למבורגיני, אסטון מרטין, מקלארן ומזורטי

והפחות עשירים עם הפורש, AMG, ברבוס וסדרה M לדורותיה מחפשים איפה להשתולל.

בסינגפור רק תיתן קיק ותחטוף פלאש, אז נוסעים למלזיה.

שם יש פחות מצלמות, יש גם כמה מסלולים ויש מרחקים לנהוג.

 

צרות של עשירים!

אתה גר בסינגפור? תוכל לחשוף בפנינו מחירי רכבים סטנדרטיים וסטנדרטיים פחות לדוגמא מזדה 3 קורולה וניסן GTR?

 

פורסם
אתה גר בסינגפור? תוכל לחשוף בפנינו מחירי רכבים סטנדרטיים וסטנדרטיים פחות לדוגמא מזדה 3 קורולה וניסן GTR?

 

עשו בזמנו כתבה על המחירים שם,ראיינו את ווין דיזל ושות' לסרטים ושאמרו להם כמה עולות שם מכוניות הם היו בהלם טוטלי,

ואני לא מדבר על רכבים על אני מדבר על טויוטה קורולה ופריוס.

Vw Polo GTI

פורסם

עשיתי חיפוש תמונות על הג'אנטים האלה. אלוהים ישמור, מילא הכיעור שלהם, אבל הרכבים שמתקינים אותם עליהם... הנה דוגמא:

 

CIMG5815-size700-2000.JPG

פורסם

חשבתי שהבימר עם גלגל רזרבי או משהו עד שחזרתי אחורה בסרטון פעמיים כדי להבין עד כמה לעזאזל הדבר הזה מכוער וזה באמת ובתמים גא'נט אמיתי... פשוט כיעור!

Mercedes Benz CLA 200 8)

The best or nothing


×
×
  • תוכן חדש...