Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תגובה איטית של האוטו , האצה על הפנים. (מאזדה) פרטים בפנים


Kennytdf
שימו לב! השרשור הזה בן 7191 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי אנשים , לא מזמן החלפנו את האוטו למאזדה לנטיס 323 , 2001. מנוע 1600

לפני זה היה לי סוזוקי בלאנו 99.

בכל מקרה , שמתי לב שהמאזדה מאיצה ממש לאט מאפס קמש... שאני מדביק את הדוושה

הגיר מושך את ההילוך כמו שצריך עד איזור ה

6500 בערך (עד הקו האדום פלוס מינוס)

ועדיין , ההאצה על האוטו על הפנים... אני מרגיש את זה לעומת הבלאנו..

אני יודע שזאת עדיין משפחתית אוטומטית וכמה מהר היא יכולה להאיץ.. אבל בכל זאת...

אני לא יודע אם זה קשור אבל הטורים נמוכים , זאת אומרת שאני עוצר ברמזור למשל

בהילוך D , הטורים עומדים על 500 , במקום על 900...

(וזה גם גורם לאוטו לרעוד קצת)

 

אני רוצה להכניס את הרכב למוסך שיבדקו , כי ההאצה באמת על הפנים...

וגם שאני על 50-80 קמש , ואני לוחץ על הדוושה , התגובה ממש לא טובה , ואני צריך ממש להדביק את הדוושה כמעט עד הסוף כדי לקבל מהאוטו האצה "נורמלית" ..

 

אני רוצה להכניס את האוטו למוסך , מה בדיוק אני אמור להגיד להם שיבדקו?

כאילו איפה יכולה להיות הבעיה כאן?

וזה שהטורים נמוכים יכול להיות הגורם לבעיה?

 

תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה אתה משווה בכלל ??

 

גם אצלי יש בעיה כזו ... בתמא טורבו אני מדביק דוושה... ו...:D... אבל בסקסו דיזל אני מדביק דוושה והאוטו כמעט ולא זז :\

 

ממש בעיה...אולי אני אלך למוסך ..

 

או בקיצור, אל תשווה.. כל אוטו = הרגשה אחרת

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי אנשים , לא מזמן החלפנו את האוטו למאזדה לנטיס 323 , 2001. מנוע 1600

לפני זה היה לי סוזוקי בלאנו 99.

בכל מקרה , שמתי לב שהמאזדה מאיצה ממש לאט מאפס קמש... שאני מדביק את הדוושה

הגיר מושך את ההילוך כמו שצריך עד איזור ה

6500 בערך (עד הקו האדום פלוס מינוס)

ועדיין , ההאצה על האוטו על הפנים... אני מרגיש את זה לעומת הבלאנו..

אני יודע שזאת עדיין משפחתית אוטומטית וכמה מהר היא יכולה להאיץ.. אבל בכל זאת...

אני לא יודע אם זה קשור אבל הטורים נמוכים , זאת אומרת שאני עוצר ברמזור למשל

בהילוך D , הטורים עומדים על 500 , במקום על 900...

(וזה גם גורם לאוטו לרעוד קצת)

 

אני רוצה להכניס את הרכב למוסך שיבדקו , כי ההאצה באמת על הפנים...

וגם שאני על 50-80 קמש , ואני לוחץ על הדוושה , התגובה ממש לא טובה , ואני צריך ממש להדביק את הדוושה כמעט עד הסוף כדי לקבל מהאוטו האצה "נורמלית" ..

 

אני רוצה להכניס את האוטו למוסך , מה בדיוק אני אמור להגיד להם שיבדקו?

כאילו איפה יכולה להיות הבעיה כאן?

וזה שהטורים נמוכים יכול להיות הגורם לבעיה?

 

תודה.

תגיד להם מאד פשוט :

הטורים עומדים על 500 במקום על 900 וגורמים לרעידות והתאוצה מאד גרועה ,

זה יכול להיות אפילו פילטר סתום , מצתים גמורים ... דברים קטנים שגורמים לרכב לנסוע בלי כוח ...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אורן16v

נסעתי כבר בהרבה משפחתיות 1600 אוטומט'

וכאן ממש יש הבדל בין המאזדה לשאר המכוניות... הבדל כזה רציני שאני פשוט מרגיש

שהאוטו בקושי סוחב גם שאני מדביק.

אני בטוח שיש בעיה , כי יצאתי יעני "פתיחות" עם חבר שלי , שיש לו גם מאזדה בדיוק כמו שלי

אותו דגם

ועשתה בערך 20 אלף קילומטר פחות משלי.

וב100 קמש , הוא היה במרחק של בערך 40 מטר ממני..

או אפילו יותר.

אתה לא חושב שזה קצת מוגזם?

 

ואני יבדוק את העיניין של הטורים..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם החלפת רכב ודילגת על בדיקה במכון רציני, אם הרכב נבדק ללא הערות לגבי המנוע אז כנראה הביצועים שאתה מתלונן עליהם הם מה שהרכב הזה יודע לתת.



דרך אגב גם לי יש מזדה לנטיס והביצועים שלה לא ממש מרשימים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היו לנו במשפחה 2 לאנטיסים וזה רכב שנוסע מצויין וסוחב מצויין ,

מבין המשפחתיות דאז היחידות שהיו ממש יותר טובות "בפתיחות " זה רק הטיוטה קורולה .

 

 

לא אמור להיות הבדל בין הבלנו ללאנטיס מבחינת תאוצה אם שניהם במצב מכני טוב .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעיה שידועה בלאנטיס - חייו הקצרים של הגיר, אשר בסביבות ה-90K מתחיל לגלות סימני גסיסה.

ככל הנראה הבעיה בגיר.

בכל מקרה רצוי לבדוק את עיניין הסל"ד ותפקוד החיישנים במע' ההצתה והדלק.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעיה שידועה בלאנטיס - חייו הקצרים של הגיר, אשר בסביבות ה-90K מתחיל לגלות סימני גסיסה.

ככל הנראה הבעיה בגיר.

בכל מקרה רצוי לבדוק את עיניין הסל"ד ותפקוד החיישנים במע' ההצתה והדלק.

 

עמית

שלילי חזק לגבי הגיר ,

2 לאנטיסים , בכל אחד יותר מ -100K , שניהם ליסינג כך שנסענו די חזק עליהם ( מבחינת קיקים וכו' ) , והגיר אפילו לא התחיל להראות סימני עייפות .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלילי חזק לגבי הגיר ,

2 לאנטיסים , בכל אחד יותר מ -100K , שניהם ליסינג כך שנסענו די חזק עליהם ( מבחינת קיקים וכו' ) , והגיר אפילו לא התחיל להראות סימני עייפות .

ככל הנראה שאינך יודע לאבחן בעיית גיר בלאנטיס.

ב-99% מהרכבים הללו מופיע החלקה בהילוך ה-R בסביבות הנסועה הנ"ל ובעקבותיה גם יתר ההילוכים.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלילי חזק לגבי הגיר ,

2 לאנטיסים , בכל אחד יותר מ -100K , שניהם ליסינג כך שנסענו די חזק עליהם ( מבחינת קיקים וכו' ) , והגיר אפילו לא התחיל להראות סימני עייפות .

חוץ מזה, אם שתי המכוניות היו ליסינג איך אתה יודע שלא החליפו בהן גיר ?

 

אני מתקרב ל-80K. אני דיי משתמש בהילוכים כדי לבלום, ולהאיץ. רק כדי לזרוק לכם נקודת מבט כללית על כמה אני משתמש בהילוכים, אני אומר שרפידות הבלם שלי עדיין במצב טוב גם לאחר 30K ק"מ.

 

ויחסית, אני נוהג מהר ובולם הרבה.

 

בעייה עם הגיר ? לא יודע. הגיר לא מראה שום סימן גסיסה. אפילו שילוב ההילוך מתבצע מהר.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חוץ מזה, אם שתי המכוניות היו ליסינג איך אתה יודע שלא החליפו בהן גיר ?

 

אני מתקרב ל-80K. אני דיי משתמש בהילוכים כדי לבלום, ולהאיץ. רק כדי לזרוק לכם נקודת מבט כללית על כמה אני משתמש בהילוכים, אני אומר שרפידות הבלם שלי עדיין במצב טוב גם לאחר 30K ק"מ.

 

ויחסית, אני נוהג מהר ובולם הרבה.

 

בעייה עם הגיר ? לא יודע. הגיר לא מראה שום סימן גסיסה. אפילו שילוב ההילוך מתבצע מהר.

 

שמוליק

בהילוכים כדאי להשתמש רק להאצה (אבל כל אחד שיעשה מה שהוא רוצה ברכבו).

מאחר וקיימת רגישות בגירים של הלאנטיס, כדאי להקפיד על טיפולים תכופים יותר בגיר (שמן, מסנן) ע"מ לוודא את כשירותו לאורך שנים - על אחת כמה וכמה אם מדובר ברכב שנוסע הרבה בעיר, מאיץ ובולם באמצעות הילוכים נמוכים יותר בגיר.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא החליפו גיר כי הייתי יודע מזה , אני כל הזמן טיפלתי במכוניות האלו למרות שהם ליסינג עדיין צריך להזמין טיפול וכו' ...

 

בשני לאנטיסים עם 120K שעברו חיים קשים ( ג'יפ וכו' ) אין שום בעיות , פשוט רכב אמין בכל המובנים ...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צריך לגשת למוסך החברה ., מנסיון הייתה לי לאנטיס שנדלק בה אור POWER בלוח שעונים ואז הררכב השתגע היא הייתה חיה אבל לאחר שבוע התחיל לדפוק משהו בגיר הלכתי לחברה ושם טיפלו ברכב אבל לצערי שוב הגבילו אותה ל-160קמ"ש ואז הרכב חזר למצב הרגיל שלה חזקה בפתיחה בסגירה אין עם מי לדבר אחרי 160

106 ראלי -VR-6 - V-5 -- קינג קצר-- MGVVC-נמכרו

wv-v6 גולף + WRX- GTI306 *GTI -נמכרו

נמכרה ---Sti

clio sport כיום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7191 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...