Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שר התחבורה נלחם ביבואנים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4716 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תחרות אמיתית היא דבר נהדר.

כמו שאני מכיר את השוק, עד שתהיה פה תחרות אמיתית ייצא לכולנו המיץ. רק תזכרו את רמי לוי קונה דקות מפלאפון ואז "מתחרה" בה.

יפה לדבר על תחרות בשוק הרכב, שיש בו כ"כ הרבה חסמים, אבל בפועל כיסים עמוקים זה החסם הכי גדול של השוק. אני רוצה לראות מי יצליח לייבא 20 מכוניות בשנה בלי להיות תלוי ביבואן גדול שיספק את חוט החמצן שלו ויוכל לקטוע אותו בכל עת.

כל התהליך צריך להיות הרבה יותר מורכב, לא רק כמה אמירות פופוליסטיות ולחוקק חוק בלי שיניים.

פורסם

טכנית, אפשר לייבא 20 רכבים בלי בעיה.

אתה צריך השקעה מוערכת של 2-5 מליון בערך ואתה מכסה את רוב העלויות, בהנחה שאתה מביא רכבים זולים יחסית.

 

זה ממש לא בשמיים לגייס כאלו סכומים, במיוחד אם אתה משתמש במשאבים שכבר יש לך מעסק קיים.

 

לא צריך להיות תלוי ביבואן בקטעים האלו כי כל מה שאתה צריך לעשות זה לייבא רכבים. זה הכל.

פורסם

תגידו אתם רציניים או מטעם היבואנים, ?

 

נקח לדוגמא את ענף מוצרי החשמל,

פעם לפני מספר שנים רק יבואן מורשה יכל להביא מוצרי חשמל של יצרן מסויים,

התוצאה הייתה העדר תחרות , ומחירים גבוהים במיוחד למותגים למשל סוני טושיבה וכד'

 

לאחר הפתיחה של האפשרות לבצע יבוא מקביל , החלו יבואנים שונים לייבא מוצרי חשמל גם לא דרך היבואן הרשמי

 

התוצאה : ירידה משמעותית במחירי מוצרי החשמל

 

אפשר לתת דוגמאות מענפים שונים נוספים (למשל יבוא של טלפונים סלולרים וכד' )

 

אני לא רואה סיבה שזה לא יצליח בענף הרכב

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

אתה כנראה צריך משקפיים.

יש בתחום הזה יותר מדי אינטרסים, ומעבר לזה, רוב האינטרסים האלו מקורבים לכל מיני מקומות.

הסיכוי שזה יצליח קלוש.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

שר התחבורה ברברן.

זכרו ה שקרה כאשר פורד חסמה לדילר שעבד מול איילון מוטורס את האפשרות להמשיך במעשיו. ישראל שוק זעיר וכל יצרן מכוניות בינוני ומעליה יכתיב לכץ את מדיניותו - ואם מדיניות היצרן היא לעבוד מול יבואן אחד זה מה שיקרה.

ד"כ - עם כל הכבוד לכחלון (ואין הרבה) חלק גדול משינויי שוק הסלולר הם תוצאה של החלטות מימי אטיאס ואפילו דליה איציק, אבל לציבור זכרון קצר והוא מיחס את כל המהפיכה לכחלון. משום מה משד הרווחה לא היו לו כאלה הצלחות, אלא להפך.

מי שהזכיר מוצרי חשמל - אני לא יודע עד כמה באמת יש יבוא מקביל של מוצרים עיקריים. איני מדבר על טלפונים שמוברחים במכס ביחידות בודדות, אלא על מוצרים גדולים. כל פעם שבאתי לרכוש מוצר "לבן" או טלויזיה אנשי המכירות סיפרו שהמתחרים מוכרים "מוצר מיבוא מקביל בלי אחריות", וכמובן שהתברר שאותו מתחרה מכר מוצר שהובא ביבוא הרשמי ונשא תעודת אחריות של היבואן המוכר. מה שכן קיים בשוק מוצרי החשמל, ולא קיים ברכב, הוא יבוא של הרבה מוצרי מדבקה שרבים מהם ירודים אבל גורמים ליצירת טווח מחירים רחב בכל קטגוריה, וזאת בניגוד לרכב שבו כמעט ואין מוצרים "סיניים" (כמה MG וגרייט וול עלו על כבישי ישראל?).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

יכול מאוד להיות שסוגיית הסלולרר התחילה אצל אטיאס, אבל היחידי שהיה לו ביצים להעביר את התקנות ולא פחד מהלוביסטים והטייקונים זה כחלון. הלוואי ויהיו 22 כחלונים בממשלה, במקום בובות מושחתות.

פורסם
שר התחבורה ברברן.

 

בדיוק !

כל פעם השר כץ יוצא בהודעות והצהרות, מצהיר כי ילחם למען עמישראל - אבל כלום לא נעשה.

העיקר לתפוס כותרות. בפוליטיקה כמו בפוליטה. אנשים שקשה להאמין לדבריהם, כעקרון, בלי שום זיקה פוליטית.

אני חושש שגם בנושא זה תעבר תקופה ולא נראה שום דבר.

ומאוד אשמח להתבדות.

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם

אני חושב שהכותרת צריכה להיות "שר האוצר אומר שהוא ילחם ביבואנים"

 

שפוליטיקאי אומר משהו זה לא אומר שהוא באמת יעשה משהו

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

שבוע מס' ימים לפני שרכשתי את הרכב הוא כתב: "לא לקנות רכבים חדשים! חכו! המחירים הולכים לרדת!". מצד שני התפרסמו נתונים שרכב כמו שלי הולך להתייקר בסביבות 3K. לקח לי חצי שעה להחליט. בישראל זה פשוט, טוב עשיתי.

ארליך, תביא אורז, מקרוני וביצים

פורסם
אני חושב שהכותרת צריכה להיות "שר האוצר אומר שהוא ילחם ביבואנים"

 

שפוליטיקאי אומר משהו זה לא אומר שהוא באמת יעשה משהו

 

לזכרוני הרעוע גם אוצרנו סיפר שהוא רץ לפוליטיקה בכדי להגן על מעמד הביניים וכל מיני כאלה דברים, צודקים, מוסריים ומתקני עוולות היסטוריות. ההבדל בין השניים נעוץ אולי בכך שבעוד כץ כנראה מודע למשחק הזה שהוא משחק בו, לפידנו סבור באמת ובתמים שהוא עושה משהו אחר וגם נורא חשוב וזה קצת מפחיד.

×
×
  • תוכן חדש...