Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4830 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים,

 

האם מישהו יודע איפה ניתן להוריד ספר רכב יונדאי I20 החדשה?

 

יש כל מיני כפתורים שאני לא יודע מה המשמעות שלהם ואיך להשתמש בפונקציות מסויומות וזה ממש היה עוזר לי.

 

תודה

פורסם

שלום דימה,

אין לי מושג איפה ניתן להוריד, אבל אתה מוזמן לצלם את הכפתורים ולהעלות אותם לפורום.

אני די בטוח שתוך זמן קצר תקבל את כל התשובות שאתה צריך.

 

פורסם
שלום דימה,

אין לי מושג איפה ניתן להוריד, אבל אתה מוזמן לצלם את הכפתורים ולהעלות אותם לפורום.

אני די בטוח שתוך זמן קצר תקבל את כל התשובות שאתה צריך.

 

היי,

 

תודה על הרעיון :-)

 

אני שם פה תמונה שהורדתי מהאינטרנט, ההבדל היחידי שאני רואה לגבי ההגה שעל המתכת בצד ימין אין לי 3 כפתורים, כל השאר זהה.

מה שאני יודע עד עכשיו זה הכפתור שמעלה ומוריד ווליום, MUTE, יש שם עוד כפתור עם 3 חיצים שאני לא יודע מה עושה..

בצד ימין של ההגה יש כמה כפתורים שאני לא יודע מהם, מישהו אמר לי שזה קרוז קונטרול אבל אני לא יודע איך להשתמש בהם (כי אין ספר רכב) ולמה יש 3 כפתורים שם ומשהו שדומה לכפתור בצד שמאל שמוריד ומעלה ווליום.

 

אם יש למישהו מושג לגבי זה, אודה לו מאוד על ההסבר.

יונדאי הגה.jpg

פורסם
נסה פה, תעצור על השקופית שמעניינת אותך,

 

 

 

האמת שקשה מאוד לראות שם משהו.. הכל מרוח... יש לי עוד מישהו רעיון?

×
×
  • תוכן חדש...