Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7961 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זהו.. התקנתי את המגבר והרדיו דיסק (אצל sound fx.. אחלה חבר'ה) הכל טוב ויפה חוץ משחסרה לי במה קידמית..

אני מבקש המלצה למשהו איכותי בסביבות ה-800 שקל.

בעיקרון אני די נעול למצוא דוטק מ.ק. 2 (אפשרי למצוא בסביבות ה-800) אלב הבנתי שהם מאכזבים בהיפ-הופ (רוב המוזיקה שאני שומע) השאלה היא כמה הם טובים בסגנונות אחרים והאם זה מפצה על כך.

ד"א, מישהו מייבא סדיר לארץ את סידרת FNX של רוקפורד?

אני מבקש הממלצה גם למקומות שבהם אפשר לקנות (אפשר גם להציע לי הצעות קניה בפרטי, אבל חייב להיות חדש עם אחריות)

תודה על העזרה.. אני רוצה להתקין אוטוטו לפני החג. מקווה לשתף אותכם בקרוב בהתקנה הסופית.

פורסם

ואי ואי,

אחי, אוזניים זה לא משהו שיש לכולם אותו דבר

יש העדפות בתחום הזה, משמע, אם לאחד השיר של סנופ דוג לא מתאים לו עם הרמקולים, אולי לך זה יתאים בצורה בלתי רגילה.

 

בשביל לבדוק דברים כאלה , אתה צריך לשמוע את הרמקול, ולא לשאול אנשים באינטרנט.

 

לגבי המחיר ומקום הקנייה, אני כימעט בטוח שלא מזמן דובר על כך והיה מישהו שפירט מהיכן רכש ובאיזו עלות..

עשה חיפוש....

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

יהיה נכון להגיד שמורל יוצאים מאוד משתלמים בארץ כי אין להם עלויות מכס וייבוא בגלל שהם מייצרים פה?

 

הבנתי ש-FANATIC X 6.5" יהיה די יקר לקנות חדש בארץ..

השאלה אם הדוקט משתווים להם ואם הם עולים לי רק 850 אם זה בעצם יוצאת עסקה טובה?

פורסם

אכן, מורל "יחסית" זולים , אך אין לי שמץ של מושג אם הם משתווים לקומפוננט הזה או לא...

שוב , הפיתרון הכי טוב זה לשמוע את המוצר, רק ככה תהייה בטוח בעצמך אם זה המוצר שאתה רוצה ואם הוא שווה את ההשקעה.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

פעם ראשונה שאני שומע את שתי המילים האלו (מוראל / זול) באותו התרד

 

 

בכול מקרה הדבר הכי ממולץ כמובן שהוא ללת ולשמוע.

תבוא למפגשים עם דיסק שאתה אוהב לשמוע ושאתה מכיר את איכות השירים,

ותתרשם ממערכות של אחרים אני בטוח שאף אחד לא יתנגד:evil:

או שתלך לחנויות להתרשם.

פורסם
זהו.. התקנתי את המגבר והרדיו דיסק (אצל sound fx.. אחלה חבר'ה) הכל טוב ויפה חוץ משחסרה לי במה קידמית..

אני מבקש המלצה למשהו איכותי בסביבות ה-800 שקל.

בעיקרון אני די נעול למצוא דוטק מ.ק. 2 (אפשרי למצוא בסביבות ה-800) אלב הבנתי שהם מאכזבים בהיפ-הופ (רוב המוזיקה שאני שומע) השאלה היא כמה הם טובים בסגנונות אחרים והאם זה מפצה על כך.

ד"א, מישהו מייבא סדיר לארץ את סידרת FNX של רוקפורד?

אני מבקש הממלצה גם למקומות שבהם אפשר לקנות (אפשר גם להציע לי הצעות קניה בפרטי, אבל חייב להיות חדש עם אחריות)

תודה על העזרה.. אני רוצה להתקין אוטוטו לפני החג. מקווה לשתף אותכם בקרוב בהתקנה הסופית.

חח חזק....כמה שמעתי על זה פעם...אמרו דוטק לא טובים במזרחית...אז למרות שאני רוב הזמן שומע מזרחית בסוף קניתי אותם...

זה יותר משטויות ! שומעים ממשממש טוב במיוחד מזרחית והיפ הופ שומצעים סוף הדרך !!!

ברור שהסאב והמבר חשובים ומשפעים אבל עדיין...

פורסם

ב800 אתה יכול למצוא רק בהזדמנויות מאנשים שמוכרים, אני לא מכיר שום חנות שמוכרת במחיר כזה. אתה יכול לשאול את מתן (בתגובה שמעליי) שקנה ב850 ש"ח

×
×
  • תוכן חדש...