Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4938 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הקפצה זריזה כדי לחזק כמה דברים אחרי שגם ביקרתי בצפון איטליה

הזמנתי רכב מאוויס מהקבוצה הכי גבוה, קיוותי לקבל E קלאס או BMW סדרה 5, קיבלתי A5 ספורטבק 2 ליטר טורבו הנעה קדמית גיר רציף - התאכזבתי קצת, (בגרמניה בקבוצה הזו בדיוק זו A6 דיזל 3 ליטר קוואטרו)

המוזיאון במרנאלו נחמד, שווה ביקור לדעתי, מה שיותר שווה אלה נסיעות המבחן לפרארי מסביב למוזיאון, כ 500 יורו לשעה, יוצאים עם מדריך לכבישים בסביבה אם המדריך רואה שאתה לא חוליגן ונוהג תקין הוא ישחרר לך יותר חבל, שכל אחד יעשה את השיקול שלו, לי החלום היה שווה וליותר מרכב אחד ;-) (המלצה חמה, להתמקד ב 458 וב 430 סקודריה) לא צריך להזמין מראש, יש שם מספיק כאלה מסביב למוזיאון, ימים מומלצים מבחינת תנועה, שישי ושבת

אני בחרתי בחברה האלה:

http://www.pushstart.it/index.php

והם היו מאוד נחמדים

 

המלון הזה במרנלו מומלץ

http://www.hotelmaranellovillage.com/en

(הוזכר בפורום, מקבל ציון חיובי גם ממני)

 

החארות שמו מלכודות מהירות ממוצעת(!) על A4 בעיקר, שימו את הקרוז קונטרול על 129 ושייטו

יש גם מלכודות נקודתיות בתוך ערים אם עירניים שמים לב, זה קופסאות גדולות מימין ולא עמודים כמו פה.

 

ונציה היא מלכודת תיירים אחת גדולה ועדין אפשר למצוא מקומות סתם יקרים ומקומות רצחניים, תשווה מחירים.

 

ניווט עם TOMTOM + IGO (עם שני איפונים) בגדול היה בסדר ותמיד מצאנו, היו התברברויות קטנות, שום דבר קריטי, בגדול ללא חבילת DATA פעילה אם צריך לבחור אחד אז את ה IGO

 

יש ברילה בחבילות של 5 קילו (כל הצורות קיימות) 3.5 שקל ל 500 גרם

בלסמי 12 שנה - 55 שקלים, הבאתי כמה

פרמזן 24 חודש - 60 שקלים לקילו, לא הבאתי

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

×
×
  • תוכן חדש...