Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

(זקוק לעזרה) 3 משלוחים מארה"ב והונגריה שנעלמו.


שי כ
שימו לב! השרשור הזה בן 4105 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום חברים,

לאחרונה הזמנתי 3 מוצרים בעלי ערך רב יחסית (305 דולר, 300 דולר, ו 60 דולר)

ועדיין לא הגיעו.

 

קצת פרטים:

 

1. מידע מ USPS לגבי המוצר הראשון:

Processed Through Sort Facility

2012-08-05, 13:34:00, ISC CHICAGO IL (USPS)

 

Arrived at Sort Facility

2012-08-05, 13:33:00, ISC CHICAGO IL (USPS)

 

Processed through USPS Sort Facility

2012-08-05, 00:43:00, CHICAGO, IL 60688

 

Depart USPS Sort Facility

2012-08-04, 00:00:00, PHILADELPHIA, PA 19116

 

Processed at USPS Origin Sort Facility

2012-08-03, 20:21:00, PHILADELPHIA, PA 19116

 

Dispatched to Sort Facility

2012-08-03, 17:06:00, BARTONSVILLE, PA 18321

 

Acceptance

2012-08-03, 12:56:00, BARTONSVILLE, PA 18321

 

באתר של דואר ישראל רשום שהמוצר יצא ב 5.8, אבל חוץ מזה כלום.

עברו כבר 3 שבועות וניסיתי לברר עם דואר ישראל ואין להם תשובות.

 

2. המוצר השני:

Processed through USPS Sort Facility

2012-08-10, 11:55:00, JAMAICA, NY 11430

 

Dispatched to Sort Facility

2012-08-08, 17:10:00, CANTON, CT 06019

 

Acceptance

2012-08-07, 17:09:00, CANTON, CT 06019

 

באתר של דואר ישראל לא מופיע עליו כלום, הבנתי שזה משלוח של דואר שליחים ולא אמור להופיע באתר של דואר ישראל.

בכל מקרה התקשרתי לדואר ולשליחים ואין להם שום אינפורמציה על החבילה.

 

3. מוצר שלישי: יצא מהונגריה לפני שבועיים ועדיין לא מופיע באתר של דואר ישראל.

 

עכשיו מה אני אמור לעשות?

מדובר במוצרים בעלי סכום גבוהה, והמוכרים טוענים שהתקלה בדואר בארץ ואין להם מה לעשות.

בדואר לא יודעים כלום, אין להם תשובות.

אשמח לכל עזרה.

שי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תרשום לפניך את כל המספרים הסידוריים של המשלוחים כמו שרשומים לצורך מעקב.

תכתוב מייל ל USPS ארצות הברית תוך ציון המספרים הסידוריים כדי שיאתרו את המוצרים שלך.

לדעתי המוצרים שלך לא נעלמו, אלא תקועים במכס בארץ וטרם הועברו לידי דואר ישראל.

אני פעם אחת חיכיתי חודש וחצי עד שהגיע הודעה אודות דואר רשום שצריך לאסוף.

אל דאגה...

אני ממליץ לך להמתין עוד שבוע ימים טרום תחילת התהליך המייגע של התכתבויות המייל עם חברות הדואר השונות.

זמין 8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה עלות המוצרים?

האם עשית ביטוח?

אם אתה לא מקבל את הסחורה, ושילמת עם כרטיס אשראי בקש לבטל את העסקה.

אם ביצעת את העסקה דרך PAYPAL צור עימם קשר יש גם נציגים בארץ שמדברים עברית, אם יחזירו לך את הכסף.

אתה משלם רק תמורת מוצר שקיבלת ולא על שום דבר אחר.

בהצלחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התשובות,

אני חושש שלא אקבל את כספי בחזרה במקרה שאחד או יותר המוצרים לא יגיע,

לא עשיתי ביטוח למוצרים והמוכרים שלחו ב USPS FIRST CLASS ואחר שהם זולים.

 

בגדול המוכרים שלחו את המוצרים, משהו בדרך התפקשש.

אני אמתין עוד קצת ואעדכן.

 

שי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני חשבתי שלא אקבל את כספי לאחר שהזמנתי מוצר שלא הגיע (האומנם היה מדובר במוצר שעל 160$ אבל זה עדיין כסף).

אתה תתפלא מה חברות האשראי מסוגלות לעשות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בינואר הזמנתי מארה"ב מגן לסעפת אגזוז לאופנוע שטח שלי, את ההודעה שהוא בארץ קיבלתי רק בסוף פברואר, הגעתי לדואר ושם קיבלתי הודעה שאם תוך שבועיים אני לא מטפל באישור משרד התחבורה, המוצר חוזר לארה"ב על חשבוני.

מזלי שמשרד התחבורה אישר את המגן תוך חמישה ימים, אחרת הייתי מפסיד את המגן וגם משלח משלוח לשני הכיוונים.

 

סביר להניח שזה תקוע במכס ותקבל הודעה רק ברגע האחרון.

אופנוען

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^^ בגלל הקומבינות שלך, סוחרים לא שולחים לישראל :? בעייה שלך שהמוצר הלך לאיבוד ולבטל עיסקה זה שפל אלא אם הסוחר רמאי ולא שלח .

 

בגלל נעליים כמוך שלא יודעים את פרטי המקרה אבל קודם כל מאשימים אותי בקומבינה כל המדינה שלנו מתחרבנת.

הזמנתי ארד-דיסק SSD של 60GB כמובן לאחר השבוע השלישי נלחצתי ויצרתי קשר עם המוכר שטען כי שלח את המוצר.

אמרתי לו באופן ברור שאם המוצר לא מגיע אליי אדרוש את כספי בחזרה, כי מה שקורה למוצר בעת המשלוח אינו הבעיה שלי.

הוא כמובן אמר אל תדאג המוצר יגיע.

אותו סיפור גם שבוע לאחר מכן.

לאחר 5 שבועות יצרתי קשר עם חברת PayPal כדי שתברר את העניין ולאחר כחודש קיבלתי את כספי בחזרה.

יש לציין שהמוצר מעולם לא הגיע.

 

אז בובנס זה ממש לא בעיה שלי שהמוצר הלך לאיבוד זה הבעיה של השולח והוא אחראי עד שהמוצר מגיע לידי.

ולא רק אני חושב כך אלא גם PAYPAL מסתבר.

 

אגב זו לא קובינה זה הליך רשמי של בנק,

שא ברכה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגלל נעליים כמוך שלא יודעים את פרטי המקרה אבל קודם כל מאשימים אותי בקומבינה כל המדינה שלנו מתחרבנת.

הזמנתי ארד-דיסק SSD של 60GB כמובן לאחר השבוע השלישי נלחצתי ויצרתי קשר עם המוכר שטען כי שלח את המוצר.

אמרתי לו באופן ברור שאם המוצר לא מגיע אליי אדרוש את כספי בחזרה, כי מה שקורה למוצר בעת המשלוח אינו הבעיה שלי.

הוא כמובן אמר אל תדאג המוצר יגיע.

אותו סיפור גם שבוע לאחר מכן.

לאחר 5 שבועות יצרתי קשר עם חברת PayPal כדי שתברר את העניין ולאחר כחודש קיבלתי את כספי בחזרה.

יש לציין שהמוצר מעולם לא הגיע.

 

אז בובנס זה ממש לא בעיה שלי שהמוצר הלך לאיבוד זה הבעיה של השולח והוא אחראי עד שהמוצר מגיע לידי.

ולא רק אני חושב כך אלא גם PAYPAL מסתבר.

 

אגב זו לא קובינה זה הליך רשמי של בנק,

שא ברכה!

הוא לא הציג tracking number בגלל זה החזירו לך את הכסף ,כנראה לא שלח ,כתבתי בפרוש שבמקרה כזה מחזירים או אם הוא היה ידוע כ fraud seller .

רק שתדע המשלוח על אחריותך ,תבטח אם אתה רוצה .

ממה שכתבת חשבתי שביטלת את הרכישה דרך ויזה בטענה שלא אתה זה שרכשת או איזה תרוץ אחר ואז המוכר נדפק גם כשהוא 100% זכאי .

כן ו"איבדו" לי חבילה כאן בארץ ,לא נעים ,מה לעשות כשהדואר בארץ עושה מה שבא לו ,ואף אחד לא נותן את הדין .

עדיין זאת חבילה אחת מתוך איזה 60 שליחות ,כך שהסיכוי שהלכו לאיבוד 3 חבילות הוא נמוך .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המוכר אחראי למשלוח עד הגעתו ארצה, כל המשלוח לא נמצא בארץ זה על אחריותו.

אני גם דואג להלבין זאת לפני ביצוע ההזמנה עם השולח / מוכר.

 

אגב הציג או לא הציג Tracking Number זה אנחנו לא יודעים מה שכן אני קיבלתי את כספי חזרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איפה אתה גר? שנדע איפה לא... :wink:

או שזה תקוע במכס או שזה תקוע במערכת הדואר המקומית שלך.

ההבדלים בין הסניפים השונים בדואר היא תהומית מבחינת איכות עבודה (ושירות),

וכל עיכוב שאי פעם נתקלתי בו (באחד ממקומות המגורים הקודמים) אירע בארץ.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני גר ביבנה,

עדיין אין עדכון לאף אחד מהמוצרים שהזמנתי.

אחד המוצרים רשום באתר של דואר ישראל שנשלח ב 5.8 לישראל וחוץ מזה כלום- הדואר טוען שהוא עוד "בקליטה"

השני הוא דואר שליחים ולכן לטענתם המספר מעקב לא שווה כלום וכשהמוצר יגיע הוא יגיע

השלישי הוא דואר רשום מהונגריה שבדואר אין כל רישום לגביו, למרות שבאתר של הונגריה רשום שהוא יצא מלפני שבועיים ארצה.

 

אני אמשיך להמתין, מקווה לטוב.

 

שי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...