Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

וולבו 122 כרכב יומיומי - דעתכם?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7982 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שלום,

ברשותי וולבו 121, שימשה כרכב יומיומי שלי מס' שנים.

תצרוכת דלק ממוצעת 1:8 .

איזה נפח?

אוטומט?

מה אתה יכול להוסיף על הרכב כיום יומי?-ככל שתרבה להוסיף כך טוב יותר

 

תודה

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם

נפח מנוע 2000 סמ"ק, גיר ידני.

נמצא ברשותי כ- 10 שנים, 5 מתוכם שימש כרכב יומיומי.

היום משמש כרכב שני של המשפחה, נוסע כ- 8000 ק"מ בשנה, אמין מאוד.

פורסם
נפח מנוע 2000 סמ"ק, גיר ידני.

נמצא ברשותי כ- 10 שנים, 5 מתוכם שימש כרכב יומיומי.

היום משמש כרכב שני של המשפחה, נוסע כ- 8000 ק"מ בשנה, אמין מאוד.

איך הרכב מבחינת כוח?

נוחות, תחושת נהיגה ?

האם בכבישים מהירים הוא עומד בקצב?

מאיפה אתה בארץ?

תודה

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם

לי היו בעבר גם 121 וגם 122S.

 

עם ה-122S נסעתי חצי שנה בערך י"ם - ת"א יום יום (גיר ידני 4 הילוכים ללא אוברדרייב).

צריכת הדלק הממוצעת הייתה בערך 10-11 ק"מ לליטר (מחוץ לעיר כאמור).

 

הרכב נוח יחסית אך לא רך כמו אמריקאית (וטוב שכך).

 

אם אני זוכר נכון, ה-122S הגיע עם 95 כ"ס במקור - נתון יפה מאד למנוע 1,800 לשנים ההן (לשם

השוואה הב.מ.וו 2002 הגיע עם 100 כ"ס ממנוע 2000 ונחשבה חזקה מאד בסוף שנות ה-60).

 

מבחינת התנהגות הרכב אוחז לא רע בכלל (הכל יחסי לשנתון כמובן..) ומומלץ להעדיף דגמים עם דיסקים קדמיים (1965 נמעלה נדמה לי) ובוסטר ברקס. ההגה הוא הגה חילזון לא סימפטי (שבד"כ או נוקש או קשה מידי) וככל הזכור לי לא הייתה אופציה להגה כוח כמו ב-144 וחבל.

 

אין שום בעיה לנסוע עם אוטו כזה ולהתקדם בקצב סביר בתוך ומחוץ לעיר (שלי הייתה מטפסת לי"ם בהילוך שלישי בלי שום בעיה).

 

הרכב אמין מאד, חלקים יש בחו"ל בעיקר אבל הם ממש לא יקרים או קשים להשגה.

סה"כ - מומלץ בחום למי שמחפש רכב אספנות כרכב ליום יום, כאשר החיסרון הממשי העיקרי הוא העדר מזגן בד"כ (היו דגמים עם מזגן מקורי שנמכרו בארה"ב עד כמה שזכור לי).

 

אני אישית הייתי הולך על מרצדס אספנות (ואם דלק זה לא סיפר אז על אמריקאית), גם הן אמינות מאד אך מאובזרות ונוחות יותר.

 

 

בהצלחה.

HFturbo

×
×
  • תוכן חדש...