Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8004 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הסאב הזה לא מוצלח ולא בטיח

שמעתי רמקולים 6 על 9 טובים ממנו

אין מצב שזה מיוצר בגרמניה, או אפילו קשר כל שהו למאגנט גרמניה

 

מי המליץ על הסאב הזה שהוא מוצלח בידיוק ? מוזר לא ראיתי דבר כזה ..

 

(עריכה: דרך אגב זה אכן בדוק, משום שהוא מסדרת ה BULL POWER אשר דובר עליה בעבר שהנה סידרה זולה המיוצרת במזרח, וכמובן שאינה עומדת בסטנדרטים של מאגנט גרמניה)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
הסאב הזה לא מוצלח ולא בטיח

שמעתי רמקולים 6 על 9 טובים ממנו

אין מצב שזה מיוצר בגרמניה, או אפילו קשר כל שהו למאגנט גרמניה

 

מי המליץ על הסאב הזה שהוא מוצלח בידיוק ? מוזר לא ראיתי דבר כזה ..

 

(עריכה: דרך אגב זה אכן בדוק, משום שהוא מסדרת ה BULL POWER אשר דובר עליה בעבר שהנה סידרה זולה המיוצרת במזרח, וכמובן שאינה עומדת בסטנדרטים של מאגנט גרמניה)

 

:mm_yeah:

8)
פורסם

שמע אחי אם אתה חושב שהקומפוננט על רמה אז תשים אותו.

המגבר אחלה (אני לא בטוח אם הוא שווה 1000 שקל..)

סאב נתנו פה אתמול נראה לי לינק של פיוניר עם תיבה ב-500 או 600 שקל אני חושב שעדיף שתלך עליו.

אם אתה מעוניין ב-6X9 אז אני הייתי הולך על הפנינה של פיוניר.

 

בהצלחה אחי!

פורסם

שלום לך !

אם אתה כבר מתכנן להחליף את המערכת, אז קודם תחליף את הרדיו דיסק המובנה, כי הוא לא חזק וסתם יגרום לך לשמיעה שתהיה מאוד לא מרוצה ממנה, בעיקר עם חיתוך תדרים.

אם אתה אשקלוני, אתה מוזמן לבוא לראות איך המערכת שלי בנוייה...

הנה דוגמא של הרדיו-דיסק, לאחר החפתו : maarehet_pioneer.jpg

מש"ק זרזור

פורסם

הפיתרון שלך לתוספת עוצמה היא החלפת פאנל ? :shock:

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

כמובן שכן, להחליף פאנל !

אי אפשר להשוות בין רדיו-דיסק המובנה לבין הפיוניר וכו'...

אגב את הפאנל אתה יכול להזמין מ E-BAY.

בהצלחה.

מש"ק זרזור

פורסם

מה הפרשי הכוח בין הפאנלים ?

5 ? 6 ? RMS

 

מה הפרשי הכוח בין הפאנל הזה, לבין אחד המגברים הזולים בשוק ?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

זה לא משתלם לי להחליף את המערכת עצמה כי אני בשלב מסויים רוצה להוסיף מגבר..

 

זה אומר להשקיע גם על רדיו דיסק וגם על מגבר או אפשרות שניה רק להוסיף מגבר עד כמה שידוע לי יש יציאה למגבר

ואולי גם לצ'ינג'ר ----> פותח אפשרויות (אם פי שלוש די וי די וכו...)

 

מה שהתלהבתי/אהבתי שהרדיו דיסק המקורי לא מושך עיניים!!

ובגלל זה וגם בגלל העובדה שהוא תואם רק לטויוטה הוא לא ממש גניב .... (אם בכלל)

 

כל עוד לא שמעו את המערכת שלך לא יבקרו לך את האוטו.. אף אחד לא יעלה על דעתו שברכב עם מערכת מקורית יהיה איזה שהם מגברים סאבים קומפו וכל מה שמסביב...

 

בקשר לגדלים מי שיודע איזה גדלים של רמקולים יש באוטו כולל טוויטרים שיגיד לי בבקשה, וגם עד כמה קשה יהיה לפרק תרדיו דיסק המקורי ולחבר לו בננות למגבר שיהיה לעתיד.. אני בעל ידע מעל בסיסי..

מוכר את המערכת רמה גבוהה

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=2685354#post2685354

פורסם

תשמע, אם ברצונך משים מגבר בזמן הקרוב, אז תהיה לך בעיה עם הרדיו דיבק הקרוב, בגלל שאין לו יציאות RCA ,אפשר לשים מתאם מיוחד שמעביר את היציאות הגילות ל ר.סי.איי , אבל זה לא אותו דבר מבחינת סאונד.

אם אתה מתכנן ללכת עד הסוף ושתיהיה מרוצה מהמערכת שלך ,כדאי לך להחליף גם את המערכת המקורית.

מש"ק זרזור

פורסם

גבר חצי מההודעה שלך לא ממש מובנת אני לא מנהל אבל אתה רואה פשלות תערוך ותתקן ומה זאת אומרת יציאות לא רגילות ומה כבר זה יכול לשנות אני לא הולך לשים רמקולים באלפיי שקלים כולה מעוניין בקומפוננטים ומגבר טוב שיעשו עבודה כמו שצריך... למה איזה יציאות יש שמה בכלל?? אם לא אר סי איי??

מוכר את המערכת רמה גבוהה

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=2685354#post2685354

פורסם

Stas'Ka , תודה על התמונות ..

 

אז בעיקרון אני צריך ללכת לסוכנות טויוטה או מישהו שמתעסק עם מערכות ולקנות מעביר מהיציאות האלה ליציאות אר סי איי?

 

אוקיי כשיהיה התקדמויות אני יעדכן ויוסיף אפילו תמונות !

 

אני לא ממש סגור על קומפוננט...

מוכר את המערכת רמה גבוהה

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=2685354#post2685354

×
×
  • תוכן חדש...