Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8012 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עדרי דוקאטי, והונדה אחת.

זמנים שמדגדגים את הג'י פי.

ילד אוסטרלי מוכשר.

 

מי צריך תמיכת מפעל כשיש כזה טיונר.

אני לא יודע מה הם מעשנים בסדנה שלהם בהולנד, אבל הייתי רוצה גם.

נו באמת!

פורסם
עדרי דוקאטי, והונדה אחת.

זמנים שמדגדגים את הג'י פי.

ילד אוסטרלי מוכשר.

 

מי צריך תמיכת מפעל כשיש כזה טיונר.

אני לא יודע מה הם מעשנים בסדנה שלהם בהולנד, אבל הייתי רוצה גם.

 

מדהים - עבר קדימה מהמיקום השלישי, כאילו ללא מאמץ בכלל...

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם

2 מירוצים גדולים

גם האגה נתן הופעה מרשימה.

 

 

עדרי דוקאטי, והונדה אחת.

זמנים שמדגדגים את הג'י פי.

ילד אוסטרלי מוכשר.

 

מי צריך תמיכת מפעל כשיש כזה טיונר.

אני לא יודע מה הם מעשנים בסדנה שלהם בהולנד, אבל הייתי רוצה גם.

פורסם
אני לא יודע מה הם מעשנים בסדנה שלהם בהולנד

 

הם מעשנים את התערובת המובחרת ששמה "תמיכה נסתרת (או לא כל-כך) של HRC" תערובת זו מורכבת מידע וחלקים מיוחדים, היישר ממשתלות HRC, שם גודלו בקפידה (למרות התנגדות שאר היפניות ובעיקר כדי להכניס לדוקאטי) וגורמים, לאחר השימוש, ל - fat-ass blunt שקוראים לו CBR1000RR לנסוע מהר במיוחד :twisted:

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
אני לא יודע מה הם מעשנים בסדנה שלהם בהולנד

 

הם מעשנים את התערובת המובחרת ששמה "תמיכה נסתרת (או לא כל-כך) של HRC" תערובת זו מורכבת מידע וחלקים מיוחדים, היישר ממשתלות HRC, שם גודלו בקפידה (למרות התנגדות שאר היפניות ובעיקר כדי להכניס לדוקאטי) וגורמים, לאחר השימוש, ל - fat-ass blunt שקוראים לו CBR1000RR לנסוע מהר במיוחד :twisted:

 

:lol::lol::lol:

 

מעולה, קצת חיים לסדרה מתה.

 

ובאותו עניין - אם דוקאטי קונים את אפריליה, זה אומר שדוקאטי ישלטו מעכשיו גם בGP ב125 וב250?

ומה זה אומר על העובדה שאופנוע הGP שלהם בקושי מצליח להשיג את הפרוטון?

נו באמת!

פורסם
אני לא יודע מה הם מעשנים בסדנה שלהם בהולנד

 

הם מעשנים את התערובת המובחרת ששמה "תמיכה נסתרת (או לא כל-כך) של HRC" תערובת זו מורכבת מידע וחלקים מיוחדים, היישר ממשתלות HRC, שם גודלו בקפידה (למרות התנגדות שאר היפניות ובעיקר כדי להכניס לדוקאטי) וגורמים, לאחר השימוש, ל - fat-ass blunt שקוראים לו CBR1000RR לנסוע מהר במיוחד :twisted:

 

:lol::lol::lol:

 

מעולה, קצת חיים לסדרה מתה.

 

ובאותו עניין - אם דוקאטי קונים את אפריליה, זה אומר שדוקאטי ישלטו מעכשיו גם בGP ב125 וב250?

ומה זה אומר על העובדה שאופנוע הGP שלהם בקושי מצליח להשיג את הפרוטון?

 

לא יודע בנוגע ל-125 ול-250, אבל ב-GP לא יזיק להם ללמוד מקילי, שעל 998 עושה לשלושת רבעי גריד בית-ספר, ועוד בגיל 40. האופנוע של השנה לא עובד - תחזרו לקודם! במקום זה הם רוצים לתת את החדש לזאוס והודג'סון כפרס על ההצטיינות (היחסית) שלהם על הישן...

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

פשוט כי GP כבר לא התחרו שם כבר כמה וכמה שנים...

 

אפילו לא זמני הקפה של ה- AMA סופרבייק - ורמולן היה איטי כמעט בשתי שניות מהם.

 

אבל אין ספק שזה נצחון משמעותי ומוחץ, וכל הכבוד לורמולן.

Moto Ergo Sum

פורסם
פשוט כי GP כבר לא התחרו שם כבר כמה וכמה שנים...

 

אפילו לא זמני הקפה של ה- AMA סופרבייק - ורמולן היה איטי כמעט בשתי שניות מהם.

 

אבל אין ספק שזה נצחון משמעותי ומוחץ, וכל הכבוד לורמולן.

 

שיא המסלול שייך להאגה, מ-2002. 1:25 ומשהו.

 

 

טל

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

פורסם
פשוט כי GP כבר לא התחרו שם כבר כמה וכמה שנים...

 

אפילו לא זמני הקפה של ה- AMA סופרבייק - ורמולן היה איטי כמעט בשתי שניות מהם.

 

אבל אין ספק שזה נצחון משמעותי ומוחץ, וכל הכבוד לורמולן.

 

שיא המסלול שייך להאגה, מ-2002. 1:25 ומשהו.

 

 

טל

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

פורסם

1:25.475 להאגא משנת 2002, כשהשיא המוחלט הוא של בייליס 1:24.833 משנת 2002 (אופנוע ישן, כן? אבל מיצ'לין), ושיא הפול פוזישן היה 1:24.888 של אדוארדס מאותה שנה (עגלה ושמה sp-2 גם כן על מיצ'לין, כן?)

 

בכל מקרה, בוסטרום היה בשבת על הפול עם זמן של 1:24.906 (דאנלופ) שזה כמעט 2 שניות יותר מהיר מה- 1:26.912 של כריס מרטין שנקבע בהפרש של כמה שעות (פירלי). במירוץ עצמו ורמולן הצליח לעשות 1:26.798, אבל זה עדיין הרבה יותר איטי מה- 1:25.961 של בוסטרום במירוץ (הפרש של כשעה).

 

יאללה נקום

 

:lol:

Moto Ergo Sum

פורסם
1:25.475 להאגא משנת 2002, כשהשיא המוחלט הוא של בייליס 1:24.833 משנת 2002 (אופנוע ישן, כן? אבל מיצ'לין), ושיא הפול פוזישן היה 1:24.888 של אדוארדס מאותה שנה (עגלה ושמה sp-2 גם כן על מיצ'לין, כן?)

 

בכל מקרה, בוסטרום היה בשבת על הפול עם זמן של 1:24.906 (דאנלופ) שזה כמעט 2 שניות יותר מהיר מה- 1:26.912 של כריס מרטין שנקבע בהפרש של כמה שעות (פירלי). במירוץ עצמו ורמולן הצליח לעשות 1:26.798, אבל זה עדיין הרבה יותר איטי מה- 1:25.961 של בוסטרום במירוץ (הפרש של כשעה).

 

יאללה נקום

 

:lol:

 

ההגדרה "שיא מסלול" (Lap record) מתייחסת תמיד לתוצאות שהושגו במירוץ. תוצאות שהושגו באימונים לא נחשבות ומוגדרות כ-Best Lap או משהו דומה.

 

אבל אין ספק שבמקרה המדובר, החבר'ה של ה-AMA היו יכולים לבעוט בעכוזם של אנשי ה-SBK - אם כי צריך להביא בחשבון שאולי יש הבדלים בתקנות. הפערים בזמנים לא כל כך הגיוניים.

 

 

טל

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

פורסם
עדרי דוקאטי, והונדה אחת.

זמנים שמדגדגים את הג'י פי.

ילד אוסטרלי מוכשר.

 

מי צריך תמיכת מפעל כשיש כזה טיונר.

אני לא יודע מה הם מעשנים בסדנה שלהם בהולנד, אבל הייתי רוצה גם.

 

אני אישית מקווה לראות את וורמולן מגיע ל- MotoGP.

לשם שינוי, בחור צעיר שמגיע מסבב מירוצים על אופנועים אמיתיים ולא נער זאטוט וסטרילי, עמוס כשרון ככל שיהיה, שבושל מגיל צעיר במסלול הרגיל של 125-250.

כיום כבר כמעט ולא רואים רוכבים חדשים כאלה ב- GP. ניקי היידן לדעתי הוא היחיד.

 

Little Max

×
×
  • תוכן חדש...