Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

REMUS - מערכות פליטה חדשות 2011-2012


PIT-STOP
שימו לב! השרשור הזה בן 3980 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 110
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

סמאלרס הגיע הזמן שאנשים בארץ הזאת יצאו מהסרט שהם חיים בו שרק חאפרים שמשפרים את הרכבים שלהם קיימים פה.

יש מספיק סדנאות ומספיק אנשים מוכשרים שעושים עבודות מטורפות קוסטום.

אנשים בנו ובונים פה בארץ צנרות עדיפות מבחינת רמת ההתאמה והקוסטום, אפשר לשחק לאיזה כיוון שירצה בעל הרכב.

דודי כל שינוי ברכב הוא לא חוקי, זאת לא צנרת מקורית אפשר להוריד את הרכב מהכביש.

התענוג שמוביל אותך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

agent amos אתה טועה ומטעה וזה חבל. לא כל שינוי ברכב הוא לא חוקי.

 

מערכות הפליטה הייעודיות של REMUS הן תקניות וחוקיות להתקנה ושימוש ברכב. הן בעלות תקן EEC ו TUV וחוקיות ב 100%.

מבחינת החוק היבש, הן מוגדרות כחלק תחליפי ותקני לכל דבר.

בדיוק כפי שאם הרכב הגיע במקור עם צמיגי מישלין ואתה מחליף לפירלי. כל עוד המידה - אותה מידה והתקן - אותו תקן.

זה חוקי, תקני ומאושר.

לא בוצע שום שינוי מבנה, שינוי ייעוד או שינוי במידה אלא פשוט חלק תקני אחד הוחלף בחלק תקני אחר.

 

זה לא חוקי כאשר:

- מסירים ומוותרים חלקי מערכת (הסרת ממיר, הסרת דוד מרכזי וכו')

- משתמשים בקוטר צנרת שונה מהמקורי (למעט במקרים בהם הצנרת המוגדלת עברה תקינה ספציפית כצנרת מוגדלת ושונה מהמקורית, ויש מקרים כאלו)

- משתמשים בדודים ללא תקינה ספציפית לרכב מסויים (דודים בבניה עצמית).

 

כל מערכות הפליטה וההתקנות שפורסמו בתר'ד הזה הם תקניות ומאושרות. לא מסירים\מוותרים על שום חלק, לא משנים קוטר צנרת וכל החלקים והמערכות מגיעות עם תקן EEC ו TUV ספציפי.

 

 

smallars - זה קצת משנה את צליל הפליטה אבל נעשה בעיקר משיקולי אסטטיקה.

יש משהו מושך בסימטריה ואם תחשוב על זה, כל החיצוניות של הרכב היא סימטרית בין ימין ושמאל (למעט יונדאי וולוסטר :-

)), זה פשוט נראה טוב ו"נכון" יותר.

לשפר בלי להתפשר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דודי אני שואל שאלה קצת שדורשת תשובה מורכבת יותר , למה מהחברה מוציאים את הרכב שלהם עם פיצול ל2 צינורות אגזוז ויש חברות שיש להם צינור אחד מאחורה , יש קשר למנוע ? האם מנוע גדול יותר צורך יותר מקום ליציאת העשן מהמנוע ולכן מכוניות ספורט כגון פורשה פרארי וכו' אנחנו נראה 4 יציאות אגזוז ו2 יציאות אגזוז אתה מבין את השאלה שלי ?

 

 

למה יש מכוניות עם יציאה אחת ויש כאלה עם 4 , אין מצב שזה קשור נטו לאסתטיקה יש פה גם פן תכני

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנועים בתצורת V מחייבים בעצם מערכת פליטה כפולה כלומר, שתי סעפות\דאון פייפים, שתי צנרות, שני דודים מרכזיים ושני דודים אחוריים ומכאן - 2 או 4 יציאות מאחור. זה עונה על שאלתך לגבי פרארי וכו'.

 

במכוניות 4 צילינדרים טורי ובנפחים סטנדרטיים - אין באמת צורך במערכת פליטה כפולה ובמקרים האלו, סופיות ימין\שמאל הם משיקולי אסטטיקה.

 

נפח המנוע יכתיב את קוטר הצנרת וגודל הדודים אבל לכשעצמו, לא מחייב שימוש במערכת כפולה.

 

לפעמים הפיצול נעשה רק באמצע המערכת (סתם לדוגמה - מזדה 6 פרימיום) שבה יש סעפת אחת, צנרת מרכזית ודוד מרכזי אחד ואז פיצול לשני דודים אחוריים וסופיות ימין \ שמאל.

 

לכל כלל יש יוצאים מן הכלל אבל באופן כללי וכמעט תמיד, זה העקרון.

 

תרגיש חופשי לשאול עוד, בשביל זה אנחנו כאן.

 

דודי

לשפר בלי להתפשר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי דודי,

 

ברשותי סיאט לאון 2005 1.8T ואני מעוניין בשיפור תגובת הדוושה וגם בסאונד מע' הפליטה.

 

על איזה קוטר צנרת אתה ממליץ? באיזה מדגמי REMUS מתאים לרכב הנ"ל??

 

וכמובן מחירים.

 

תודה.

rafi

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוקר טוב רפי,

 

אם הכל מקורי\ במידות המקוריות וכך זה נשאר - אני לא רואה סיבה לחרוג מהכלל הזה גם בדוד האחורי.

אין צורך בשינוי קוטר שיגרור עליה משמעותית בעוצמת הסאונד ולכשעצמו, לא יתרום שום דבר מעבר לכך.

יש כמה אופציות אפשריות החל מ 1400 ש"ח לדוד אחורי והחל מ 3900 למערכת CAT BACK מלאה. שתיהן יתנו שיפור משמעותי וסאונד עמוק יותר מבלי להגיע לעוצמות סאונד מטרידות ומושכות אש.

 

לגבי תגובת הדוושה - עניין ידוע במצערות אלקטרוניות ולכך יש שתי פתרונות מקובלים:

1. תוכנה כמובן. חלק מהשיפור בתוכנת ניהול מנוע הוא בשיפור וחידוד תגובת המצערת. במסגרת מבצע האביב של APR, תוכנה לרכב שלך עולה 2000 ש"ח עד ה 21.4

2. במידה ואתה מעוניין לטפל אך ורק בדוושה ולא מעוניין בתוכנה - יש מכשיר ייעודי למטרה הזאת שמאפשר לך לשלוט ולכוון את המצערת ל"עצלנות" מצד אחד, דבר התורם לחיסכון בדלק ול"רגישות יתר" מן הצד האחר, דבר שתורם לתגובה ותחושה ספורטיבית וזריזה הרבה יותר מהמקור. מכשיר כזה של AUTOGAUGE עולה 400 ש"ח.

 

מקווה שעזרתי,

דודי

לשפר בלי להתפשר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

×
×
  • תוכן חדש...