Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בדיקת קומפרסיה באלנטרה 2002


Aditi
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5014 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שבוע טוב ושלום רב,

מדובר ביונדאי אלנטרה 1.6 אוטומט, דגם מנוע G4ED.

 

בסוף השבוע נבדקה הקומפרסיה ברכב:

צילינדר 1 - 195 psi

צילינדר 2 - 195 psi

צילינדר 3 ו4 - 205 psi

 

תופעת הלוואי היתה בצילינדר 1 ו2 כאשר הפלאג היה עם שמן, ואילו פלאג 3 ו4 נקי מכל דבר.

 

האם הקומפרסיה האופטימלית בדגם מנוע הנ"ל הוא 205 psi ?

והשמן שחודר לתא השריפה בשני הצילינדרים נובע מטבעת סיכה (הרינג שאוסף את השמן) או גומיות שסתומים ?

כיצד ניתן לזהות את מקור הדליפה ? (יש לציין כי הרכב לא מעשן.)

 

תודה מראש, עדי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...