Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחפש מידע לגבי ניסן פרימיירה במודלים 2005+.


subaru_loyale
שימו לב! השרשור הזה בן 5228 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום.

מה יש לכם לומר לגבי ניסן פרימיירה במודלים 2005-2007 , לטוב ולרע, מבחינת אמינות,עלויות אחזקה,חלקים ,צריכת דלק.

יותר נכון לגבי מודל 2007 גור טיפטרוניק.

 

מדוע הרכב הזה "זול" יחסית מרכבים מקבילים?

האם הגירים שלהם נחשבים אמינים ברמה של טויוטה\סובארו?

כל מידע יתקבל בברכה.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפרימרה מבוססת על פלטפורמת הרנו לגונה.

 

על העיצוב המדהים אין מה לדבר, אוטו מרהיב שנראה הרבה יותר טוב מכל אוטו מנהלים בשנתון הנ"ל.

 

האמינות היא אמינות של ניסאן - ז"א בקרת איכות מוכחת ואין תקלות מוטרפות או בעיות התחממות.

 

כמו כל רכב, טיפולים בזמן והכל אמור להיות בסדר.

 

חסרונות:

1. שירות מקבלים מקרסו - ז"א כל סיפורי הניסים והנפלאות ששומעים מבעלי רנו על המוסכים המורשים, יהיו מעתה גם מנת חלקך.

2. אוטו נדיר - ביום שילך חלק, אל תצפה למחיר חביב ונעים לכיס. רכב מנהלים, בלי חלקים תחליפיים או משומשים - ותמחור של קרסו. במילים אחרות - בומבה לכיס בכל טיפול כמעט.

3. צריכת דלק - כמובן גבוהה, בהתאם למנוע. יש דגמי 3000 ששם הצריכה סילונית.

 

 

למה הוא זול? כמו כל רכבי המנהלים, הרבה יותר קשה להחזיק אוטו גדול לעומת אחד קטן יותר.

עלויות האחזקה רק הולכות ועולות ככל שהמחיר של הרכב יורד - וכך נוצרת אנומליה - הרכב במחיר "עממי" אבל אחזקתו היא עניין לעשירים. ראה את מקרה הבחור מהפורום שניסה למכור BMW ב-50 אלף ש"ח ולא קיבל אפילו טלפון אחד...

 

אם אתה מוכן לשלם את מחיר האחזקה הגבוה יותר, אתה מוזמן לקנות אותה. אני בטוח שיש אחת שמחכה לך באיזה טרייד אין של קרסו - ועוד במחיר מציאה, אחרי שמישהו לא הצליח במשך חודשים למכור אותה.

 

לדעתי זו עסקה משתלמת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי הפרימיירה , אין חגורת טיימינג שדורשת החלפה (טיפול יקר),אפשר להשיג ב 55 אלף שנת 2007, זה רכב שעלה לפני 3 שנים 150 אלף שקל!

סתאם לשם השוואה בי-4 של סובארו תעלה 100 אלף שקל וטויוטה אוונסיס המקבילה של הפרימיירה תעלה גם סביב ה 100 אלף לשנתון הזה.

 

קיצר,כמו שחשבתי,ולפי מה שאתה אומר = אין ארוחות חינם.

 

בכל אופן אני בחיים שלי לא נכנס לקרסו ולחברים האלה,אין מצב.

מצד שני זה רכב יפני.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סביר להניח שמה שגמר את האוטו הזה זה קרסו.

בפעם הראשונה השיווק הלקוי הביא למכירת מעט מכוניות.

בפעם השנייה אנשים לא מוכנים לרכוש את האוטו כמשומש מכיוון שעלויות האחזקה של רכב שקשור לקרסו הן גבוהות.

 

אותו דבר קורה היום עם הפיאט כרומה -

אוטו מנהלים מעולה שמבוסס על אופל וקטרה (רכב מאסיבי מאוד).

לדעתי לא עברו את המכירות של 100 יחידות, אולי פחות.

אם יש לך ספק מה יהיה הערך של הרכב עוד 3 שנים...

מצד שני לקנות רכב מנהלים מפנק בן 3 במחיר של רכב מנהלים עתיק - זאת מציאה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שים לב לעיצוב ולתיחכום של הדבר הזה:פרימיירה 2007 : חללית או לא חללית?!

Nissan_Primera_Console.jpg

nissan%20primera%20(3).jpg

2006_nissan_primera-pic-41092.jpeg

מנוע 2000,גדול,מרווח,זריז, תאוצה ל 100 קמ"ש 10 שניות, אני חושב שהרכב הזה מדהים! למה B4 עולה כפול?

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5228 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...