Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תכנית בידור חדשה בערוץ 2 בכיכובו של חיים הכט


אוהד
שימו לב! השרשור הזה בן 7374 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני גם חושב שהיוזמה מבורכת. אפילו אם התוכנית מרוויחה רייטינג. אני חושב שהגברת המודעות למקרים ומצבים לא צפויים יכולה לעזור אפילו אם זה במעט.

 

אני הייתי רוצה שהנושא ייטחן עד דק, עד שיימאס. עד שאנשים יבינו באמת שהם מחזיקים כלי נשק מתחת לידיים.

 

אז בואו נתרום מהידע ומהנסיון שלנו כדי לשמור על חיינו ועל חיי אחרים.

 

לכל אלה שסתם משמיצים וזורקים שטויות לאוויר (חלקכם עדיין לא סיימו צבא, וחלקכם חיים באשליות שהכל ורוד). אפשר לחשוב מעט לפני שלוחצים על "שלח". מנקודת מבטכם, המדינה, המשטרה,התוכנית של חיים הכט נראית לכם בולשיט. תזכרו שאנחנו אחוז קטן, האחוז הגדול הוא זה שבעצם עושה את מירב הטעויות בכביש ואותו אחוז צריך ללמוד.

 

 

וגם אנחנו!

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אני חושב שהתכנית של אתמול הייתה ממש ממש מפגרת, לא היה שום טעם לצפות בה.

 

במיוחד השאלות על העקיפה כשמישהו מולך לא מצליח לסיים עקיפה, על השאלה האם הוא יצליח לבלום, השאלה על העקיפה בקו לבן, השאלה על הולכי הרגל (מה זה לעזעזל קשור לנהגי רכב?), ועוד כמה שאלות מטומטות.

 

עם כאלה שאלות (ובעיקר תשובות) באמת שאי אפשר לתת תשובה נכונה.

 

סתם ביזבזתי את זמני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

אני רוצה לראות מישהו (שפוי כמובן) שדופק ברקס שניה לפני הצומת כשאחריו יש משאית.

אם אתה רוצה לצאת בחיים אתה צריך להאט ולא לעצור בפתאומיות (כמו שמר. הכט המליץ לעשות)

 

אפשר בבקשה לא להזכיר אותי ואת ה-CRUSADER באותו משפט ? :twisted:

 

ולגבי התכנית - איך כתב אותו קורא ב-YNET?

איסתרא בלגינא , קיש קיש קריא... :?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום,

 

אמנם לא קרוב ל"show" הטלויזיוני של חיים (שלדעתי הוא "בריון תקשורתי")...

אבל בכל זאת ראוי להתיחס למס' אספקטים של התוכנית לא לכולם...

 

1.סוללת המומחים ששותפה בתוכנית - לדעתי בהחלט אנשים מקצוענים מהשורה הראשונה ובראשם ד"ר משה בקר (טכניון,מורי ורבי בתחום), מהנדס תנועה(את שמו שכחתי), פרדי פריינהאוף מורה ונהג מרוצים מקצוען (ידיד) וכלה בראש אגף התנועה בצפון (מקצוען ו"מרובע" לא קטן)!

 

2.שיתוף קהל מכל ה"גוונים" - :smilecol: - לא רע...

 

3.נושאים תעבורתיים והמחשה - עובדות מהיום יום - לא רע...

 

4.שיתוף צופים - :?::?::?:

 

5.התיחסות מקצועית למקרים שהוצגו - כאן יש באמת בעיה לאור "סוללת" המקצוענים שהשתתפה בתוכנית ,ציפיתי לרמה אחרת...

בולט המקרה שצויין בפורום ע"י " alfa_draco":

 

לדוגמא, השאלה עם הרכב שעוקף מולך, כשיש לבחור בין בלימה לשבירה ימינה. בתמונות, רואים שלימין הרכב שאמור להגיב יש שוליים גבוהים עם אבן שפה - במהירות גבוהה אני חושב שמי שישבור חזק לתוך שוליים כאלה עשוי לעוף, להנתז חזרה לכביש, להתהפך (ונכון, זה עדיף על תאונה חזיתית) ... בסרט גם רואים שהרכבים עדיין רחוקים כמה שניות. אני מאמין שהתגובה האינסטינקטיבית וגם הנכונה פה צריכה להיות בלימה קודם כל וטיפוס על אבן השפה יותר מאוחר, כאשר הקרבה בין הרכבים נהיית מסוכנת. או שאולי אני טועה?

----------------------------------------------------------------------------------

מתוך נסיון אישי אציין שסטיה כזו לכיוון שוליים גבוהים כשמדובר על רכב עם צמיגים בחתך נמוך :205/16/40 - יש סיכוי רב שאכן יזרק שוב לכיוון התנועה כאשר מערכת ההיגוי והמתלה יפגעו עד כדי אי יכולת היגוי ושמירת כיוון!!!...

כמובן שמהירות הרכב במיקרה דנן היא משמעותית ביותר...ולא רק!

 

בגדול מה שהיה חסר ובלט לפי דעתי זה דווקא חוסר התיחסות מקצועית של המומחים וזאת ללא כל קשר ל"בריון התקשורתי" חיים...שניתן כמובן להעביר ביקורת או לחילופין הערכה, לגבי צורת ההגשה והנחיית התוכנית ע"י.

 

אין לי כל ספק שיש מטרה ויש מספיק סיבות לתוכנית כזו -אגב שהצליחה למקד עובדתית נושאים תעבורתיים שחלק מהציבור ממש ,אבל ממש לא... מודע אליהם!

 

שורה אחרונה...

חבל שאין שיתוף צופים ואפשרות "פתוחה" להעברת תגובות עניניות לגבי התכנים שבתוכנית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני גם חושב שהיוזמה מבורכת. אפילו אם התוכנית מרוויחה רייטינג. אני חושב שהגברת המודעות למקרים ומצבים לא צפויים יכולה לעזור אפילו אם זה במעט.

 

אני הייתי רוצה שהנושא ייטחן עד דק, עד שיימאס. עד שאנשים יבינו באמת שהם מחזיקים כלי נשק מתחת לידיים.

 

אז בואו נתרום מהידע ומהנסיון שלנו כדי לשמור על חיינו ועל חיי אחרים.

 

לכל אלה שסתם משמיצים וזורקים שטויות לאוויר (חלקכם עדיין לא סיימו צבא, וחלקכם חיים באשליות שהכל ורוד). אפשר לחשוב מעט לפני שלוחצים על "שלח". מנקודת מבטכם, המדינה, המשטרה,התוכנית של חיים הכט נראית לכם בולשיט. תזכרו שאנחנו אחוז קטן, האחוז הגדול הוא זה שבעצם עושה את מירב הטעויות בכביש ואותו אחוז צריך ללמוד.

 

 

וגם אנחנו!

 

שמוליק

 

שמוליק ,

אתה באמת חושב שזוהי הדרך להביא למודעות של הנהגים על הכביש שיש להם "כלי נשק"

בין הידיים ? , אני לא !

נראה לי יותר הגיוני שיעשו תוכניות שיש בהם הגיון ולא תוכנית שבוחנת אם עברת תאוריה .

זה פשוט מטומטם כאלה תוכניות , את התאוריה שלי אני עברתי ותאמין לי שאחרי התוכנית

שהייתה פעם שעברה (שכחתי איך קוראים לה) קראתי שוב את ספר התאוריה .

 

אם המשטרה , אור ירוק וכל הגופים הקשורים לבטיחות בדרכים רוצים למנוע תאונות הם

צריכים להגיע למצב שלנהגים תהיה מודעות יותר רבה בקשר לנהיגה .

דוגמאות :

1) פרסומות כמו שפרסמו במהלך התוכנית , אבל זה ששידרו את זה פעם אחת זה לא עוזר למה עכשיו כולם כבר שכחו מזה , צריך להמשיך לשדר כאלה פרסומות .

2) צריך להביא את הנהגים למודעות יותר גדולה בקשר לקורסי נהיגה מתקדמת .

3) צריך לגרום לנהגים להפעיל שיקול דעת מסויים ולא לגרום להם לפעול מאינסטינקט .

Mitsubishi Colt 2003

 

תמונות : http://www.pbase.com/dannir/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לג'רמי ודני בעיקר ולשאר הפורום

 

היו סוגיות שדרשו התייחסות בתוכנית, אבל התשובות אליהם היו מאוד כלליות, לרוב לא רציניות והדיון וההשלכות שלהן היו מש בדיחה.

 

דוגמא לשאלה מפגרת: כשיש לך טרקטור ופס לבן והוא מפנה לך את הדרך, האם מותר לך לעקוף או לא.

לפי חיים הכט וניצב אפללו: בשום פנים ואופן אסור לעקוף אלה לסוע 20 קמ"ש אחרי הטרקטור. דבר שיכול לעשות עומסי תנועה אדירים בכבישה המצומצמים של המדינה.

לפי מה שרשום בכבישי הארץ: "רכב איטי, אנא סע בשול ותן לעקוף" משהו בסגנון, אף אחד מעברייני התנועה לא רשם את השלט הזה בכבישי הארץ אלה משטרת ישראל עצמה.

יש לה אולי פיצול אישיות?

 

אני מחשיב את עצמי בתור נהג טוב על הכביש ששומר על כל חוקי התנועה למעט מהירות (וגם זה לא בהגזמה) ולא עניתי על אף תשובה נכונה, לפי דעתי משהו בתוכנית היה לא נכון.

 

ד"א רוב צופי התוכנית לא היו הגורם המסכן שהרי רובם בצבא או שיוצאים בערב ליל שבת. לכן אני מניח שהמסר לא הגיע ליעד הרצוי.

I don't drive fast, I fly low

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם המשטרה , אור ירוק וכל הגופים הקשורים לבטיחות בדרכים רוצים למנוע תאונות הם

צריכים להגיע למצב שלנהגים תהיה מודעות יותר רבה בקשר לנהיגה .

דוגמאות :

1) פרסומות כמו שפרסמו במהלך התוכנית , אבל זה ששידרו את זה פעם אחת זה לא עוזר למה עכשיו כולם כבר שכחו מזה , צריך להמשיך לשדר כאלה פרסומות .

 

3) צריך להביא את הנהגים למודעות יותר גדולה בקשר לקורסי נהיגה מתקדמת .

4) צריך לגרום לנהגים להפעיל שיקול דעת מסויים ולא לגרום להם לפעול מאינסטינקט .

 

2) תשאל שאלות, יחסית פשוטות, לציבור כמה שיותר רחב . ותגרום לחלק (אפילו % קטן) להבין שהם לפעמים טועים בכביש

http://www.scci.co.il/

The Sports Car Club of Israel

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באמת כל הכבוד לחיים הכט ול"סוללת המומחים" שלו שמנסים לעשות אותנו לנהגים יותר טובים,רק חבל שהם לא מתעסקים עם הגורם השני לתאונות דרכים שהוא כמובן הכבישים הגרועים והנוראיים שבהם אנו נוהגים.

תראו אני ירושלמי והעיר הזאת מלאה פשוט מלאה במפגעים בכבישים,מי שמכיר את היציאה מבגין דרום לכיוון בגין צפון יש שם כביש שלוש נתיבים שהוא מתעקל וגם נעשה ירידה די חדה שאתה מגיע אליו במהירות של 80-90 קמ"ש ולפתע הסימונים של הנתיבים מתחילים "להתנגש" בסימונים אחרים שכנראה "שכחו" למחוק ועושים מן זיגזג כזה והמון נהגים מתבלבלים וכמעט נכנסים ברכב בנתיב ליד,או שהיום אני נוסע מגיע לצומת ב60-70 קמ"ש שיש לי ירוק מלא ממש לפני הכניסה שלי לצומת הרמזור החליט לעבור לצהוב מהבהב (כאילו לא מתפקד) עכשיו המזל שלא נלחצתי ודפקתי ברקס אני בטוח שאחרים היו עושים כך,בקיצור שיעשו בדק בית יטפלו בכבישים וברמזורים בנוסף לכל התוכניות בסגנון "רשיון להרוג".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני גם חושב שהיוזמה מבורכת. אפילו אם התוכנית מרוויחה רייטינג. אני חושב שהגברת המודעות למקרים ומצבים לא צפויים יכולה לעזור אפילו אם זה במעט.

 

אני הייתי רוצה שהנושא ייטחן עד דק, עד שיימאס. עד שאנשים יבינו באמת שהם מחזיקים כלי נשק מתחת לידיים.

 

אז בואו נתרום מהידע ומהנסיון שלנו כדי לשמור על חיינו ועל חיי אחרים.

 

לכל אלה שסתם משמיצים וזורקים שטויות לאוויר (חלקכם עדיין לא סיימו צבא, וחלקכם חיים באשליות שהכל ורוד). אפשר לחשוב מעט לפני שלוחצים על "שלח". מנקודת מבטכם, המדינה, המשטרה,התוכנית של חיים הכט נראית לכם בולשיט. תזכרו שאנחנו אחוז קטן, האחוז הגדול הוא זה שבעצם עושה את מירב הטעויות בכביש ואותו אחוז צריך ללמוד.

 

 

וגם אנחנו!

 

שמוליק

זה נכון אבל גם כמו שאמרת תזכרו שאנחנו אחוז קטן...(וגם אנחנו צריכים ללמוד).זה לא אומר שכולנו פה נוהגים מצוין אבל לא תמיד אפשר להתנהג לפי החוקים אחרת המצב היה גרוע כמו שהזכירו פה נראה מי ישים ברקס שצמה אליו משאית מאחורה...הבעיה שלא כולם בודקים את המשאית במראה!!!

 

סעו בזהירות

צביקה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כדי להמחיש את מה שדני אומר, אני רוצה להתייחס להערות שעלו כאן לגבי המהירות בעקיפה.

 

רבותי!! אם אתם צריכים לעבור את המהירות המותרת על מנת לסיים את העקיפה בצורה בטוחה, הרי שעל פי החוק מלכתחילה אתם לא הייתם צריכים לצאת לעקיפה!!!!!!

אז מה הפתרון החוקי אם מישהו נוסע לפניכם 79 קמ"ש בדרך שבה מותר לנסוע 80?

הפתרון החוקי הוא לא לעקוף!

 

 

.

 

ג'רמי מה שרשמת לגבי העקיפה , זה פשוט דיקלום חוק ואתה יודע טוב מאוד שחוקים הם לא תמיד הנכונים .

בוא אני יתאר לך סיצואציה , אתה נוסע בדרך לאילת אתה תקוע אחרי אחרי מכונית שנוסעת

על 80 קמ"ש שכביש של 90 קמ"ש , אתה מחליט שאתה רוצה לעקוף , אך אין מצב שאתה

תצליח לסיים את העקיפה במהירות 90 קמ"ש בביטחון , אז אתה לוחץ קצת יותר על הגז מגיע ל 100 - 120 קמ"ש

ומסיים במהירות ובצורה הבטוחה ביותר את העקיפה למרות שזה

חרג מתחום המהירות המירבית , אבל אני אישית מוכן לקבל את הדו"ח של לא יודע כמה וזה

לא עקרוני עכשיו ואשר שאני עוד יתנגש שאיזה משאית ויגמור את החיים שלי .

 

אז בוא נגיד שמה שמר חיים הכט היקר שלנו וגם ה"מומחים" שישבו איתו באולפן חושבים

זה לא הפעולה הנכונה שאתה יכול לבצע באותו רגע .

 

אז עכשיו אתה תגיד שעצם לא הייתי צריך לעקוף מלכתחילה , אבל נראה לך הגיוני שאני יגרר

אחרי מישהו על 80 קמ"ש , אני עוד ירדם באמצע הנהיגה .

 

בנוגע לכביש דו מסלולי , זה כבר עניין אחר לגמרה !

 

להזכירך, התכנית עסקה בחוק, ולא ניסתה ללמד את כלל העם איך לקחת בחשבון מכלול גדול של נתונים ולפעול בשיקול דעת על סמך נתונים אלה באופן שלעיתים עלול חרוג מגבולות החוק כמו שרובנו חושבים שאנחנו יכולים לעשות...

בחרת גם לא להעתיק את החלק של הציטוט שלי בו הודיתי שאף אני לא הייתי ממשיך לנסוע 79 קמ"ש מאחורי אותו נהג.

אבל תסלח לי, התרוץ שלך "להרדם באמצע נהיגה" מגוחך ולא רציני.

אם הייתה תנועה ערה ממול היית ממשיך לנסוע מאחוריו 79 קמ"ש עד שהיה בטוח לעקוף.

מבחינת החוק אם אתה צריך לעבור את המהירות המותרת לשם העקיפה אתה צריך לנהוג בדיוק באותו אופן (מבלי להכנס לדיון האם מגבלות המהירות הגיוניות...)

 

לאלפא דראקו - ברור שיש גם לי ביקורת על התכנית. בתגובתי בחרתי לשחק את תפקיד פרקליטו של השטן לצורך הדיון ולהגיב בעיקר בביקורת כלפי המבקרים, ואולי לפתוח להם קצת את העיניים. את הביקורות שיש לי לתכנית אחרים כבר השמיעו.

 

ובהמשך לתגובתו של אוהד - גם לי כאב מאוד שלא נתנו לפאנל המומחים להרחיב בהסברים לגבי חלק מהמקרים שבהחלט דרשו הבהרות ודיונים מעבר לקביעת מה שחור ומה לבן.

 

הכביש אינו שחור-לבן.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להזכירך, התכנית עסקה בחוק, ולא ניסתה ללמד את כלל העם איך לקחת בחשבון מכלול גדול של נתונים ולפעול בשיקול דעת על סמך נתונים אלה באופן שלעיתים עלול חרוג מגבולות החוק כמו שרובנו חושבים שאנחנו יכולים לעשות...

בחרת גם לא להעתיק את החלק של הציטוט שלי בו הודיתי שאף אני לא הייתי ממשיך לנסוע 79 קמ"ש מאחורי אותו נהג.

אבל תסלח לי, התרוץ שלך "להרדם באמצע נהיגה" מגוחך ולא רציני.

אם הייתה תנועה ערה ממול היית ממשיך לנסוע מאחוריו 79 קמ"ש עד שהיה בטוח לעקוף.

מבחינת החוק אם אתה צריך לעבור את המהירות המותרת לשם העקיפה אתה צריך לנהוג בדיוק באותו אופן (מבלי להכנס לדיון האם מגבלות המהירות הגיוניות...)

 

זה בידיוק מה שאני רוצה להגיד כאן , ואתה רק מחזק את דברי !

על ידי לימוד חוקים הנהגים לא יגיע בביטחה למחוז חפצם , אלא צריך ללמד אותם להפעיל שיקול דעת מסויים לפני שהם פועלים וזה ימנע את התאונות , ולא חזרה על חוקי תאוריה .

אם זה בזמן עקיפה אז שתהיה להם את היכולת לעקוף ולהתייחס לכל הגורמים הקשורים בעקיפה , כמו : מהירות , תנועה ממול , שדה ראייה .

Mitsubishi Colt 2003

 

תמונות : http://www.pbase.com/dannir/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להזכירך, התכנית עסקה בחוק, ולא ניסתה ללמד את כלל העם איך לקחת בחשבון מכלול גדול של נתונים ולפעול בשיקול דעת על סמך נתונים אלה באופן שלעיתים עלול חרוג מגבולות החוק כמו שרובנו חושבים שאנחנו יכולים לעשות...

בחרת גם לא להעתיק את החלק של הציטוט שלי בו הודיתי שאף אני לא הייתי ממשיך לנסוע 79 קמ"ש מאחורי אותו נהג.

אבל תסלח לי, התרוץ שלך "להרדם באמצע נהיגה" מגוחך ולא רציני.

אם הייתה תנועה ערה ממול היית ממשיך לנסוע מאחוריו 79 קמ"ש עד שהיה בטוח לעקוף.

מבחינת החוק אם אתה צריך לעבור את המהירות המותרת לשם העקיפה אתה צריך לנהוג בדיוק באותו אופן (מבלי להכנס לדיון האם מגבלות המהירות הגיוניות...)

 

זה בידיוק מה שאני רוצה להגיד כאן , ואתה רק מחזק את דברי !

על ידי לימוד חוקים הנהגים לא יגיע בביטחה למחוז חפצם , אלא צריך ללמד אותם להפעיל שיקול דעת מסויים לפני שהם פועלים וזה ימנע את התאונות , ולא חזרה על חוקי תאוריה .

אם זה בזמן עקיפה אז שתהיה להם את היכולת לעקוף ולהתייחס לכל הגורמים הקשורים בעקיפה , כמו : מהירות , תנועה ממול , שדה ראייה .

 

בתכנית טלויזיה אין סיכוי שתצליח ללמד את הנהג הממוצע או המתחת לממוצע איך לקחת בחשבון את כל הנתונים הללו ולהפעיל שיקול דעת. סביר להניח שהתוצאה תהיה נהגים מטומטמים שאחרי התכנית חושבים שהם חכמים, והתוצאה לא תהיה נעימה.

עדיף שהמטומטמים ימשיכו להאמין שזה מסוכן לנסוע יותר מ 90 קמ"ש.

 

חוץ מזה, נראה לך הגיוני שבתכנית כזאת ימליצו לעבור עבירת תנועה בהתאם לנסיבות?

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חוץ מזה, נראה לך הגיוני שבתכנית כזאת ימליצו לעבור עבירת תנועה בהתאם לנסיבות?

 

תאמת לא !

 

:roll:

בתכנית טלויזיה אין סיכוי שתצליח ללמד את הנהג הממוצע או המתחת לממוצע איך לקחת בחשבון את כל הנתונים הללו ולהפעיל שיקול דעת

 

זה מעצבן שגורמים לחשוב כמו אידיוט !

 

:?

Mitsubishi Colt 2003

 

תמונות : http://www.pbase.com/dannir/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7374 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...