Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פולו ותת היגוי


shachar_bd
שימו לב! השרשור הזה בן 7349 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני נוהג על הפולו כחודש (פולו 2001 דור חמישי) ולמדתי להכיר פחות או יותר את הרכב.

שמתי לב שהרכב נכנס לתת היגוי מאוד בקלות. כמובן שלא סתם ככה בכל סיבוב, אבל נחוצה לחיצה לא חזקה מדי על הגז ומיד מורגש תת היגוי (קל- לרוב).

חשוב לציין שהתת היגוי מתוקן בקלות ע"י עזיבת הגז, ככה שאין פה סיכון כלשהו.

עכשיו, כמובן שלא ציפיתי לרכב ספורטיבי עם אחיזה מטורפת כשקנינו את הרכב, אבל אפילו האונו מעולם לא נכנסה לתת היגוי כל כך בקלות.

 

לדעתי הדבר נובע מהצמיגים שמצבם אמנם סביר, אבל יכול להיות יותר טוב (יוחלפו בקרוב), או שאולי הדגם פשוט בעל אחיזה גרועה לחלוטין.

בכלליות הרכב במצב מצוין ואני לא מאמין שיש בו משהו לקוי שיפגע באחיזה (כגון המתלים)

 

האם צמיגים במצב ירוד (אבל שוב- בהחלט סביר) יכולים לגרום לפגוע באחיזה בצורה כה משמעותית? או שככה אמור להתנהג הרכב?

 

 

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני נוהג על הפולו כחודש (פולו 2001 דור חמישי) ולמדתי להכיר פחות או יותר את הרכב.

שמתי לב שהרכב נכנס לתת היגוי מאוד בקלות. כמובן שלא סתם ככה בכל סיבוב, אבל נחוצה לחיצה לא חזקה מדי על הגז ומיד מורגש תת היגוי (קל- לרוב).

חשוב לציין שהתת היגוי מתוקן בקלות ע"י עזיבת הגז, ככה שאין פה סיכון כלשהו.

עכשיו, כמובן שלא ציפיתי לרכב ספורטיבי עם אחיזה מטורפת כשקנינו את הרכב, אבל אפילו האונו מעולם לא נכנסה לתת היגוי כל כך בקלות.

 

לדעתי הדבר נובע מהצמיגים שמצבם אמנם סביר, אבל יכול להיות יותר טוב (יוחלפו בקרוב), או שאולי הדגם פשוט בעל אחיזה גרועה לחלוטין.

בכלליות הרכב במצב מצוין ואני לא מאמין שיש בו משהו לקוי שיפגע באחיזה (כגון המתלים)

 

האם צמיגים במצב ירוד (אבל שוב- בהחלט סביר) יכולים לגרום לפגוע באחיזה בצורה כה משמעותית? או שככה אמור להתנהג הרכב?

 

 

תודה

 

 

צמיג שמצמיג......הפולו תיתן לך הרבה תת היגוי,אחיזה יש לה פחות או יותר למרות זווית הגלגול(וואגית, מה לעשות) , נהגתי לא פעם ולא פעמיים על פולו. ברוב המיקרים צריך "לרמות" כדי להוציא את התחת.

כל עניין הזה של תת היגוי ממש מבעס.

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה לעשות, פולקסווגן איבדו את זה. זה מאפיין ידוע של שלדת הגולף (שעליה מבוססות הרבה מכוניות, ולא מזמן גיליתי שזה משפיע גם על גרסאות ספורטיביות שלהן), וכנראה גם של שלדת הפולו.

 

רק אחרי שחוזרים ממכוניות כאלו לצרפתיות הישנות והטובות, נזכרים עד כמה צריך להעריך אותן :D

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, אני מתחיל להצטער שויתרתי על הכיוון של ה306

 

למרות השהרכב טוב....חוץ מהקטע של הספורטיביות (זה לא משאיר הרבה טוב, אה?)

 

 

נחליף בקרוב צמיגים ואני מקווה שהאחיזה תשתפר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכול להיות שגם משחק קטן עם הלחץ אויר של הצמיגים יכול לעזור. אני לא מכיר את הפולו מספיק טוב,אבל שווה לנסות.

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני שיחקתי עם הקאמבר של פולו דור 4, התוצאה היתה מצויינת.

 

אם אני זוכר נכון מותר לך קאמבר של מינוס 0.5-0.9, אני נסעתי על מינוס 1.5 התת היגוי צומצם מאוד והתחת יצא הרבה יותר בקלות.

שים לה שהתנהגות הרכב משתנה, בשילוב עם צמיגים טובים תוכל להנות יותר מהאוטו.

 

גם קאמבר של -1 יכול לעשות טוב לאוטו ואתה חורג רק בטיפה מהוראות היצרן.

 

- קאמבר שוחק את דפנות הצמיג יותר

- קאמבר מעמיס יותר על מערכות ההיגוי

Cars roll off the assembly line with a body,It's our mission to give it a soul

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קאמבר זה בעצם זוית הצמיג כלפי פנים , ברגע שאתה משנה את הזוית של הצמיגים הקדמיים פנימה יש לך אחיזה יותר טובה בסיבובים על חשבון האצה ועומס גבוהה יותר על מערכת ההיגוי ... זה ככה בקטנה.

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קאמבר זה בעצם זוית הצמיג כלפי פנים , ברגע שאתה משנה את הזוית של הצמיגים הקדמיים פנימה יש לך אחיזה יותר טובה בסיבובים על חשבון האצה ועומס גבוהה יותר על מערכת ההיגוי ... זה ככה בקטנה.

 

על חשבון האצה? לא תודה... גם ככה הפולו מאיצה כמו עגלה :?

 

 

תודה לכל העונים

בקרוב אני אחליף צמיגים ונקווה לאחיזה טובה יותר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7349 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...