Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אימפרזה טורבו GT - אינלט ומערכת עצמאית


=Adi=
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5493 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום חברים,

 

האם אינלט מסוגל להגביל את טווח ההספקים בגלל קוטר הצינור שלו?

(לעומת מנועי טורבו עם קוטר צינור גדול הרבה יותר, ראה תמונה)

 

תודה רבה לעונים,

שבוע טוב

turp_0808_03_z+subaru_impreza_gc8+engine_bay.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גוגל החבר הכי טוב .

Tubing Diameter: velocity of 200 - 300 ft/sec is desirable. Too small a diameter will increase pressure drop, too large can slow transient response.

Velocity (ft/min) = Volumetric Flow rate (CFM) / Area (ft2)

 

Garrett_CAC_table.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...