Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה לגבי סאבים משומשים


BMW
שימו לב! השרשור הזה בן 7368 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני מעוניין לקנות סאב משומש..

 

מפחיד אותי העניין שסאבים יכולים להימכר כשהם גמורים ואז אתה קונה ומגלה אחרי חודש שהסאב נשרף...

 

איך ניתן לזהות מהו מצב הסאב לפני הקניה?

 

פשוט זכור לי מקרה דומה של חבר שנפל בפח...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשרי לזהות אותו ככה:

1. תבדוק את שלמותו של הסאב - תסתכל על הדריבר, תבדוק עם יש שריטות, חורים וכו'

2. תשמע אותו בהגברה גבוהה ותראה איך הוא דופק, אם אתה שומע שסאב דופק יפה אז סביר להניח שהוא בסדר, אם אתה שומע שהוא לא דופק טוב אז תחשוד (יכול להיות שהמגבר חלש יחסית).

3. תשתדל לקנות סאב מפירמות מוכרות , פירמות לא מוכרות לא מומלץ.

 

מקווה שעזרתי

שניר.

Skoda Octavia MK III 1.8TSI

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כול לעיתים רחוקות מאוד קורה שסאב לא עובד טוב סאב טוב של חברה מוכרת יחזיק מעמד הרבה זמן הטיפ היחיד הוא שתבדוק שהספוג שמסביב למברנה לא קרוע וגם עם הוא קרוע קצת זה לא כזה נורא כי יש דב שמסדר את זה פשוט תשמע את הסאב ותראה עם הוא דופק לטעמך

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כול לעיתים רחוקות מאוד קורה שסאב לא עובד טוב סאב טוב של חברה מוכרת יחזיק מעמד הרבה זמן הטיפ היחיד הוא שתבדוק שהספוג שמסביב למברנה לא קרוע וגם עם הוא קרוע קצת זה לא כזה נורא כי יש דב שמסדר את זה פשוט תשמע את הסאב ותראה עם הוא דופק לטעמך

 

זה לא קשור אם נתת לסאב של 200W RMS מגבר הרבה יותר חזק גם אם הסאב הכי טוב בעולם הוא יהרס.

 

-אתה צריך לבדוק כמה דברים.

1.לפני שאתה רואה אותו נגיד והתנגדות הרמקול היא 4 אום ברב מודד תבדוק עם ההתנגדות עדיין 4. כי אם הסליל הרוס או שקרה לו משהו ההתנגדות משתנה.

2. תוזיז את הממברנה לשמוע שאין כיכוח בין הסליל למגנט (שלא התנפח בעוצמה גבוהה).

3. תבדוק שהמחברים של הסאב תקינים והחוט שמחבר בין החיבורים לממברנה מחובר טוב ולא תלוי על איזה גיד אחד שעומד להיקרע.

 

ואם הכול יצא כמו שצריך הסאב אני מניח תקין מבחינה תכנית.

 

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מניסיון שלי ושל אחרים, רוב הסאבים של החברות הטובות יכולים לספוג הספק גבוה (לעיתים אפילו פי 2) מההספק המוצהר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מניסיון שלי ושל אחרים, רוב הסאבים של החברות הטובות יכולים לספוג הספק גבוה (לעיתים אפילו פי 2) מההספק המוצהר.

 

תגיד אייל !

 

יש לי פיוניר 305C 400RMS ואני יחבר אותו לרוקפורד 501X שנותן 250 RMS ברידג'..

 

איך הסאב יתנהג??

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תלוי איך חינכת אותו :p

 

אין לי ניסיון עם ה305 אבל עם ההכרות שלי הסאבים של פיוניר הם מתנהגים טוב יותר עם הספק נמוך יותר מזה שמוצהר עליהם. לדעתי 250W צריכים להזיז אותו יפה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7368 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...