Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6217 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן ,

 

קיבלתי הצעה מחיר ,

למגבר יד שנייה ,

המגבר שמצויין בכותרת p600.1.

 

כרגע אין קשר הסאב שיושב אצלי בבג'אז, מכיוון שאני בונה מערכת לטווח רחוק , ורוצה לנצל מציאות שנופלות לקנייה מדי פעם . (כרגע יושב קליף דיזייין 400 rms )

 

המחיר שהבחור ביקש הוא 1200 שקל, האם שווה לקנות אותו במחיר כזה?

 

האם המגבר נחשב לצורך הרבה חשמל?

 

 

תודה רבה לעוזרים על השאלות.

פורסם

המחיר הוא טוב אך אם אתה חושב לטווח הארוך אז הייתי מוסיף עוד 600 שח וקונה סאנדאון 1000 חדש אם אחריות. ככה תקבל 1000rms כשתירצה לשדרג והמגבר הזה לא זולל חשמל בכלל

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

אם אתה מסתכל כבר לטווח ארוך אז תשים לב שהמגבר הזה לא יורד ל1 אום, אז יפה שהוא יכול לספק 600 אבל זה ב2 אום.

למקרה שתרצה להוסיף עוד סאב או לקנות 2 חדשים, האום משחק תפקיד חשוב ופה יש קצת בעיה.

לרוב הסאבים יש 2 סלילים שהתנגדות סופית יוצרת 2 אום (או 8) אבל כשמחברים 2 זה הופך ל1 אום,

לכן כמו ששומאכר אמר עדיף לך באמת להוסיף עוד 600 שקל ולקבל מגבר של סאן דאון עם 1000 RMS ב1 אום

וב2 אום זה 500.

יתרון קטן לרוקפורד ב2 אום(במקרה שיש לך סאב אחד)

ויתרון ענק לסאון דאון ב1 אום (למקרה שתרצה לחבר 2 סאבים ביחד או אחד חזק במיוחד שיעבוד על 1 אום)

פורסם

שלום..

 

לי יש את המגבר הזה הוא זולל חשמל רציני אבל המונו הזה מאוד מאוד חזק עובד אצלי ב1 אום יפה מאוד אפילו שהוא לא נועד לזה אבל יש לו ביצועים ממש טובים

עם אתה רוצה אתה יכול לעשות סיבוב לאור יהודה ולראות איך הוא מפרק לי את האוטו..

 

וגם אני הייתי חושב להוסיף 600 שקל ולקנות סאנדאון..

:evil:SEAT IBIZA CUPRA-R:evil:

פורסם

1200 שח זה לא מחיר מציאה המגבר נימכר חדש ב-1900 שח

מחפש מציאה ?..קנה את המגבר הזה STEG 2.02 האיטלקית נבחר על ידיי

EISA Awards כמוצר הטוב ביותר בקטגוריה שלו לשנת 07\08

מדובר במגבר 2 ערוצים איכותי ורסיטלי וחזק מאוד ,שיכול לשמש גם כמונובלוק ולספק 1110RMS ב-2 אום.!

או להגביר סט קדמי חזק פסיבי ,או מידוופרים חזקים אקטיבי

המגבר עולה חדש 3000 שח אם הוא נמכר בפחות מ- 1500 שח תחטוף אותו.

2x 155 Watt RMS @ 4 Ohm Stereo

 

 

2x 305 Watt RMS @ 2 Ohm Stereo

 

2x 555 Watt RMS @ 1 Ohm Stereo

 

1x 615 Watt RMS @ 4 Ohm Mono

 

1x 1110 Watt RMS @ 2 Ohm Mono

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=260652

פורסם

אוקיי אז כך :

 

לפי עזרתכם והמלצותיכם , ירדתי מהמונו של הרוקפורד.

לא כי אני חושב לשים 2 סאבים או משהו בסגנון , אלא בגלל צריכת החשמל הגבוהה שלו ,

 

אשמח לקבל עוד המלצות לטווח של 1200 שקל ואפשרי למתוח ל1500 אבל באמת בלחץ .

 

הסאנדון באמת נשמע טוב אבל הוא יקר מדי בשבילי, למרות שהוא נשמע מעולה.

 

אודיו קינג, ציינת מגבר , אך לא הבנתי איך מגבר 2 ערוצים יכול להיות גם מונו .?

(מונו לא אמור להיות יציאה אחת?)

פורסם

ב- 950 שקל יש ביד שניה את הפיניקס גולד שהייתי ממליץ עליו. הרבה יותר חזק, יותר זול, קצת יותר נציל מהרוקפורד.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

אודיו קינג, אותו מוכר מבקש עליו 2300 שקל , מחיר לא רלוונטי בשבילי , עד כמה שהמגבר הנ"ל מדהים.

 

srool, לא מצאתי את ההודעה ביד 2, אשמח לקישור אך אחפש שוב ,יכול להיות שפיספסתי את זה.

 

אשמח לעוד הצעות .

 

 

במקום לפתוח תר'ד חדש אשאל את שתי שאלותיי הבאות פה:

 

1.

כאשר יש ברכב שברשותי 2 מגברים , האחד מונו והשני 4 ערוצים , יש גם קומפ' ו6*9 מאחורה, חיווט פלוס של 10 ga

יכול לעשות בעיות?

(האמת ששמתי לב לזה רק עכשיו, לא יחסתי לזה חשיבות , אך נראה לי שזה יהווה בעיה.)

 

2.

היכן אני אמור לשים את הקרוסים?

לפי מה שקראתי פה בדלתות (היכן שנמצא אצלי) לא טוב לשים מבחינת רטיבות , בתא כפפות גם קראתי שלא טוב (למרות שלא נומק למה)

שמעתי עוד סברה שלא טוב לשים את הקרוסים רחוק מדי מהאלמנט עצמו (הורדה מהאיכות)

אז איפה לשים אותם בעצם?

 

מודה על העזרה.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...