Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שוק עתיק: מכירה בלבד של רכבים קלאסיים. תגובות / מו״מ שאלות ימחקו. פנו למפרסם ולא בלוח


razmel
שימו לב! השרשור הזה בן 236 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

למכירה גולף מארק 1, אני ארשום את המחיר מראש 15 אלף ש''ח, מחיר סופי ותחסכו ממני הצעות מיותרות!

הרכב שנת 82, מנוע 1.1 4 הילוכים, מנוע עבר ריענון, קיט קרב' חדש של וובר שהבאתי מחו''ל, אחרי טיפול כללי, משאבת דלק חדשה, צינורות דלק ומים חדשים, מע' הצטה לאחר ריענון, תושבות מנוע וגיר כולן חדשות ועוד.

מתלים הוחלפו לקויילאוברים של ג'ום, כריות בולם חדשות, בלמים של דגמי הקבריולט (יותר רציניים מאלו של 1.1 ובאמת עוצרים), דיסקים ורפידות חדשים, פנסים קדמיים חדשים, 4 צמיגים חדשים במידה המקורית (רוחב 175, ג'אנט 13 חתך לא זכור לי). הפנים בחלקו האחורי של הרכב כרגע מפורק, הדש בורד במצב יפה וללא סדקים או נזק רציני כלשהו, הפנים דורש ריענון (דיפוני דלתות, כסאות, גג) אך במצב מקורי לא רע. חיצונית נראת סביר וזקוקה לצבע, ניתן לראות שהרכב לא רקוב ובעיקר עם חלודות שטחיות. הרכב כרגע ללא טסט כ 4 חודשים +- (התחתנתי ומאז לא יצא לי להתעסק בו) כאשר האגרה משולמת והרשיונות אספנות. הרכב יד 5 או 6, על השעון כזכור לי 268 אלף ק''מ, מרכב 3 דלתות שאין למצוא היום כבר, עם הרכב יימסרו מעט חלקים כגון וייטוולס לצמיגים, בולג'וינטים, אטמים לראש מנוע ואולי עוד שטויות שיש לי. הרכב בסיס מצויין לשיפוץ - שדרוג. זה מצב הרכב, מי שמעוניין מוזמן לבוא לקחת בסכום הנקוב!

אני מאריאל. פלאפון 0505073861.

נמכרה

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 4.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

למכירה

 

גי'פ וויליס 1954 דגם 42

 

הרכב לפני שיפוץ במצב נסיעה...

 

חמש ספרות בלוחית .

 

0508585462 אריק

 

הקפצה ,

מרצדס 350SL שנת 1972 W107

מרצדס SLC שנת 1980 W107

מרצדס 250C קופה 1972 W114

מרצדס 230E שנת 1982 W123

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חיפושית 1302 מטופלת ואהובה,צבע סגול חציל,מצב מכני וחיצוני מעולה,בלמים חדשים ,כסאות מעור,מערכת שמע איכותית,מצבר חדש,ללא חלודות ורקבונות. 0509822253.

מחיר-15000

 

 

998510_602269966473436_960636577_n.jpg10621203_10152627760767300_1119943565_o.jpg1056846_627108513990014_1569556885_n.jpg

 

 

10294450_4169907383034_8049668729441443543_n.jpg

944134_660409627319315_786123823_n.jpg

TOYOTA COROLLA 2006

VW SUPER BEETLE 1303 1973

SUZUKI JIMNY JLX 2006

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פורסם בפיסבוק בקבוצה פשפשוק יד שניה מוגש כשירות לציבור אין לי קשר למפרסמת... פורסם טלפון של בחור בשם אבי

050-5890800



 

https://www.facebook.com/groups/268799249931777/?ref=ts&fref=ts

 

 

 

[ATTACH=CONFIG]400889[/ATTACH]

 

 

אם מישהו רוצה לינק למודעה עצמה

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10152803640488139&id=738823138&refid=17&_ft_

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום,

מעוניין למכור את הקפרי שלי.

הרכב שנת 1972, מנוע 1600, גיר הוחלף ל-5 הילוכים.

אצלי למעלה מחמש שנים.

בשנתיים האחרונות אני כבר בקושי נוסע עליו ולכן אני רוצה למכור.

הטסט שלו נגמר ב-17.1.2014 ולא חידשתי אותו, הרכב סתם עומד בחניה כבר כמה חודשים.

הרכב צריך שיפוץ (בעיקר פחחות אבל גם יישור קו מכני בשל התקופה שעמד).

פתוח להצעות, גם הצעות של החלפה (בתוספת כסף או בלי).

החלפה אפשרית על רכב אספנות או רכב רגיל. גם טרקטורון או באגי עם רישוי כביש יכולים לעניין.

התמונה קצת ישנה, מימים טובים יותר.

הצעות בה"פ

מקפיץ.

אפשרות החלפה גם על ג'יפ או באגי עם רישוי כביש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בצער רב הוולוו צריכה להמכר



מחפשת בית נאמן להמשיך לשרת את בעליו בנאמנה

שנת לידה 1983

לאחר פחחות צבע טסט 10 חודשים

שווה לראות מחיר 12000

052-9201988 אבי

וולוו.jpg

התחדשתי בוולוו 240 1983

:evil:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם!

 

נא *לא* לפנות אליי בפרטי, אלא רק במספר הטלפון המצורף מטה.

 

למכירה מרצדס SL R107 1973 אירופאית (פגושים קטנים ויחס דחיסה גבוה יותר בין היתר).

הרכב עבר שיפוץ מקיף- צבע חדש לאחר פחחות, גג בד חדש לחלוטין מגרמניה, ובנוסף יש גג קשיח.

ג'אנטים וצמיגים חדשים לחלוטין, והקונה יקבל בנוסף את סט המגנזיום המקורי (תמונה מצורפת).

כמו כן, הרכב רופד מחדש לחלוטין- כיסאות עור, שטיחים ודיפונים- הכל חדש מהניילון, יובא מגרמניה.

חימום תקין ומזגן שלא יבייש אף רכב מודרני.

הרכב עבר יישור קו מכאני, חלקים רבים מידי בכדי למנות...משולשים, ציריות, גומיות וכדו'. אתן לתמונות לדבר.

 

לפרטים נוספים יש לפנות ל -רע, במספר 0544-2345-32.

 

תודה ויום טוב לכולם!

 

 

 

708a1752328bd4e98f81656b5d331fda.jpg

 

f68acb24d19ff0e70f921518be4e7891.jpg

 

a2926840babec73c7ec0c32457a6f5dd.jpg

 

9d30d37df16d005cee5db8e15feebc35.jpg

 

9fc35d0ad17a04b09d4e56088cae8ede.jpg

 

f67b8962055a441deaf7b4eca690dce8.jpg

 

6bc6a39ca58b916add5c8c5c92ddc413.jpg

 

02bcc7c7fe93e223f8fd5857c932b2ba.jpg

 

fbbf9c54e1177c3509a19fc8cc7665c7.jpg

 

dc66ab326af09bc64410ca04735172c4.jpg

 

36f767e67d76792d3f4ecaa8fc3d8a0d.jpg

 

c5755a58e7ae8d4377cfc205f7c7af30.jpg

 

843640129c780471ecb5eb0d71eba80a.jpg

עריכה אחרונה על ידי killerbinn

דע מניין באת, לאן אתה הולך וכמה זה יעלה לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתמונה שאתה העלת מצוין שהרכב הוא "הגרסא האמריקאית"

 

c5755a58e7ae8d4377cfc205f7c7af30.jpg

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב הגיע מארה"ב, והיה שם רוב חייב, לא מונע ממנו להיות רכב אירופאי.

מן הסתם הוחלפו הפנסים להתאים לתקנים הפדראליים, אך שאר הרכב נותר כשהיה במקור.

חלקם של המסמכים נרכשו בארה"ב, לנוחות הבעלים הקודם, שלא דיבר גרמנית :)

דע מניין באת, לאן אתה הולך וכמה זה יעלה לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למכירה ב.מ.וו 520 E12 שנת 1973. מנוע 2000 סמ"ק 4 צילינדרים.

גיר אוטומטי 3 הילוכים. הילוך ראשון מחליק לעתים תחת תאוצה חזקה.

יש מזגן לא מקורי. בפעם האחרונה שהאוטו הונע ונסע (לפני שנתיים-שלוש) המזגן קירר.

אין נזילות מהמנוע או הגיר. המנוע לא אוכל שמן בכלל, אבל לפעמים מצלצל. יכול להיות שאפשר לפתור זאת בכיוון הצתה.

אין ריקבונות. יש מעט חלודה ליד מסגרת השמשה הקדמית, בפינה התחתונה.

הבודי יפה, ללא מכות. כל הדלתות, מכסה המנוע ומכסה תא המטען נסגרים בנגיעה קלה.

פנים הרכב יפה מאוד: דיפוני הדלתות שלמים ושמורים. על המושבים יש כיסוי. לא יודע מה מצב הריפוד המקורי מתחתם. כנראה ששלם.

ריפוד הגג שלם, ללא קרעים. אני חושב שהוא קצת הצהיב.

בפעם האחרונה שהאוטו נסע לא היו שום בעיות חשמל.

סטטוס אספנות.

קילומטראז': בערך 200,000 ק"מ אמתיים.

האוטו אצלי משנת 2003. לפני כן היה שייך לנחום קדמיאל (יו"ר המועדון).

מחיר מבוקש: 10,000 ש"ח.

טלפון: 0547-442155

אסף

 

פלא שנמכרה כל כך מהר, הגיעה לסוחר!

חבל שנמכרה במחיר כל כך נמוך! אפילו אני הייתי מופתע.

חבל שיש דבר כזה סחר במכוניות אספנות המטרה העיקרית היא שימור ותחביב.

מישהו הולך לגזור קופון שמן, שיהיה לו לבריאות.

767g.jpg

1983 & Opel Astra DTI 2003 , Citroen Visa Club 1982

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז ככה: חיפושית גרמניה 1974, צבע בורדו.



הרכב במצב מצויין, עבר טיפול מכני מקיף וכולל אצל בני נעם ולא הוזנח דבר, יש קבלות ופירוט על הכל.

פח הרכב במצב מצויין וללא רקבונות וכך גם רצפת הרכב, הצבע במצב סביר,

מצבר חדש לגמרי באחריות וטסט נעשה לפני חודשיים.

מתאים למי שמחפש חיפושית יומיומית ללא השקעה אחרי קנייה.

מחיר נדרש 17500.

אפשר לפנות בהודעה פרטית ובטלפון

יניר. 0544670081

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פלא שנמכרה כל כך מהר, הגיעה לסוחר!

חבל שנמכרה במחיר כל כך נמוך! אפילו אני הייתי מופתע.

חבל שיש דבר כזה סחר במכוניות אספנות המטרה העיקרית היא שימור ותחביב.

מישהו הולך לגזור קופון שמן, שיהיה לו לבריאות.

 

רכב ללא יחוד כלשהו חלוד עם גיר דפוק מנוע מצלצל ופנים הרכב מצהיב

שלא נסע שנתיים שלוש ...

רק להחזיר אותו לכביש צריך כמה אלפיות - צמיגים , מצבר וקצת גומיות וזה רק בשביל לעבור טסט.

 

כמה לדעתך ימכר ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למכירה ב.מ.וו. 520 אוטומטית שנת 73. מדובר בדור הראשון של סדרה 5 (בודי E12), מכונית עם ישיבה על הכביש "בטעם של פעם" שמספקת חווית נהיגה מיוחדת ומאוד מהנה לטעמי.

הרכב נקנה מחבר פורום לפני מספר שבועות כשהוא ללא טסט כ-8 שנים (הטסט האחרון נגמר בדצבר 2006) ועבר ריענון מכאני והחזרה לכביש. במסגרת ריענון הרכב הוחלפו חלקים רבים בחלקים חדשים, חלקם מקוריים וחלקם מפירמות חליפיות איכותיות. הרכב עם טסט עד 06/2015, אני היד ה-8 ברכב והמחיר המבוקש הוא 20,000 ש"ח.

 

שמי ירון ומספר הטלפון שלי הוא 054-6543016.

 

פירוט עיקרי העבודות שבוצעו על הרכב:

 

מערכת קירור:

- רדיאטור - יובא מחו"ל רדיאטור נחושת חדש.

- תרמוסטט – הוחלף לאחד של Vernet שנפתח ב71 מעלות.

- צינורות מים – הוחלפו לחדשים.

- כרגע האוטו לא מתחמם כלל ולא מאבד מים, קיימת ונטה חשמלית בנוסף לונטה המכאנית אך אני חושש שהיוניט שלה לא 100% תקין ולכן היא כרגע מגושרת והונטה עובדת קבוע, אני מתכוון לטפל בעניין הזה עוד לפני המכירה.

 

דלק והצתה:

- הקרבורטור שופץ על ידי משה זר ועבר כיוונים על מכשיר 4 גזים.

- הוחלפו צינורות הדלק והפילטרים לחדשים.

- בוצע טיפול וכיוון למפלג.

- האוטו מניע בנגיעה בכל מזג אוויר, תגובת הדוושה נהדרת והמנוע עובד עגול בכל סל"ד.

 

מערכת פליטה:

- הוחלף הדוד האחורי שהיה מפורק לחתיכות, הורכב במקומו דוד מרכזי של וולבו 940 שזהה במידותיו למקורי (קצר בס"מ וחצי). הדוד מפירמה טובה ויושב באוטו באופן זהה לדוד המקורי ללא שינויים בצנרת מהמקור (מלבד הארכת צינור ישר בס"מ וחצי).

 

המנוע:

- לאחר העמידה הממושכת המנוע הונע בעדינות, בשלב ראשון נשלפו הפלאגים ווידאתי שהמנוע מסתובב חלק בסיבוב ידני, הוחלפו שמן ופילטר לLiquiMoly 20/50 ופילטר של MANN. לאחר מספר שעות עבודה של המנוע, בעיקר בסל"ד סרק בוצעה החלפת שמן ופילטר נוספת.

- המנוע עובד חלק ועגול ללא רעשים מיותרים, לא מעשן ולא אוכל שמן.

 

גיר:

- הוחלף מיסב האומגה של הדרייבשאפט מכיוון שהקודם היה מפורק.

- בוצעה החלפת שמן בגיר וניקוי הפילטר, השתמשתי בשמן דקסרון 3 מינרלי של LiquiMoly לפי הוראות היצרן של התיבה (ZF).

- החלפת שמן בדיפרנציאל האחורי תבוצע בימים הקרובים.

- צינורות הקירור של שמן הגיר הוחלפו בחדשים עקב כך שהקודמים נזלו.

- קיימת בגיר החלקה בהילוך ראשון בלבד בהאצה תחת עומס, המשמעות היא שביציאה מהמקום צריך ללחוץ על דוושת הגז בעדינות (לא יותר מחצי דוושה). לקח לי בדיוק 20 דקות של נהיגה ברכב ללמוד ללחוץ על הגז בזינוק מרמזור ככה שלא תורגש ההחלקה. מכיוון שזה לא אוטו לצאת איתו מרמזורים בפול גז התיקון אינו דחוף לדעתי. בכל מקרה ביררתי במכון שיפוץ גירים שיש לי ניסיון טוב איתו בשיפוץ גירים לרכבי אספנות ומחיר שיפוץ מלא לתיבה הוא כ-2000 ש"ח.

 

חשמל:

- הורכב ברכב מצבר תקין, מן הסתם הקודם היה גמור...

- הוחלפו כל הפיוזים בקופסת הפיוזים לחדשים, ברכב הזה מורכבים פיוזים קרמיים שהיו נהוגים בשנות ה-70. מכיוון שחלק מהפיוזים בתיבה היו מתחממים ולא התאימו לאמפרז' לפי הפירוט על מכסה קופסת הפיוזים הזמנתי חבילת פיוזים של מרצדס משנות ה-70 (אותם פיוזים כמו בב.מ.וו) והרכבתי. עכשיו שום פיוז לא מתחמם ומערכת החשמל תקינה.

- הוסר מהרכב לא מעט חיווט מיותר שלא היה מחובר לכלום.

 

פרונט:

- הוחלפו בושינגים למוט המייצב ולמוטות המקשרים שלו (לא ניתן היה למצוא חלקים מתאימים בארץ וייבאתי את החלקים הנ"ל מחו"ל).

- כל שאר חלקי הפרונט תקינים ובמצב חדש, אין חופשים קרקושים או נקישות בנסיעה כיאה לגרמניה מיוחסת.

- יש רעידה מסויימת במהירות 50-80 קמ"ש שעדיין לא ירדתי לשורש הבעייה אני מאמין שכיוון פרונט מקצועי יפתור אותה.

- בולמי הזעזועים ברכב טובים והרכב מגהץ את הכביש יפה.

 

מזגן:

- ברכב יש מזגן של אלכס אורגינל שהורכב בארץ, המערכת נבדקה בלחץ ונמצאה דליפה באו-רינג של אחד הצינורות (הוחלף כמובן) ככה שהמערכת מחזיקה לחץ. למזגניסט שלי אין קרר ישן ולכן לא מולא גז בינתיים.

 

מצב קוסמטי:

- מרכב הרכב במצב טוב מאוד וכל הדלתות נטרקות יפה מאוד. האוטו עבר צביעה מחדש להערכתי לפני יותר מ15 שנים אבל מצב הצבע מצויין.

- ישנן מספר נקודות חלודה קלות ברכב. המשמעותית מביניהן היא במסגרת השמשה הקדמית. בוצע טיפול SOS באמצעות ממיר חלודה על מנת לעצור את התפשטות החלודה. כמובן שטיפול יסודי מצריך פירוק של השמשה הקדמית וביצוע טלאי של מספר סנטימטרים במסגרת השמשה. עלות גומיה חדשה לשמשה היא כ-45 יורו.

- פנים הרכב במצב מצויין, כל הדיפונים במצב יפה מאוד וכל חלקי הפלסטיק שלמים וקיימים.

 

בדרך כלל אני לא מרגיש צורך להסביר את סיבת המכירה אבל מכיוון שראיתי כמה נשמות טובות כאן בפורום שרמזו על ניצול לרעה של התחביב למסחר וכו' בכל זאת אכתוב מספר מילים. אני משפץ רכבי אספנות כבר קרוב לעשור ולמדתי דבר או שניים בדרך כולל קשרים לבעלי מקצוע טובים ואמינים ואיך לחפש ולייבא חלקים איכותיים מחו"ל במחירים סבירים. אני מאמין שבנוגע לרכב הזה עשיתי לו שירות טוב מאוד והבאתי אותו ממצב של אנדרטה שלא נסעה 8 שנים לרכב נוסע שאפשר להיכנס אליו ולנסוע בכיף בלי לפחד להיתקע בדרך 20 פעם. התהליך הזה גם היה יחסית מהיר ותוך כמה שבועות הרכב עבר טסט כמו גדול. היום הרכב מתאים לכל חובב רכב, גם מתחיל וניתן להינות ממנו כבר במצבו הנוכחי. מי שלא חושב שההשקעה שהשקעתי ברכב (גם כספית וגם בזמן) שווה את המחיר שאני מבקש מוזמן לעבור הלאה, אני בטוח שיש מספיק אנשים שידעו להעריך את העובדה שהם מקבלים רכב תקין במצב של להניע ולנסוע.

 

אני פתוח גם להצעות החלפה על רכבים מיוחדים לפני שיפוץ או תקועים באמצע שיפוץ.

IMG_6577.JPG

IMG_6576.JPG

IMG_6575.jpg

IMG_6574.jpg

IMG_6573.jpg

IMG_6572.jpg

IMG_6570.jpg

IMG_6569.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 236 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...