Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6405 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לדעתי צריך לגרום לילד לשאת באחריות למעשיו.

אנו חייבים להילחם בתופעה הזו כדי שתצתמצם.

אם כבר ישנה הוכחה למעשה, שמוש בה יכול לגרום אולי, שעוד ונדליסאט יצא ממעגל הונדאליזם.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

תודה לכולם על התגובות. לא ציפיתי לכל כך הרבה, אבל כנראה שהרבה אנשים עוברים חוויות דומות.

הנקודה החשובה כמובן היא לא אם הסמל עולה 50 ש"ח או יותר, אלא עצם הזדון שבגרימת נזק מכוון לרכוש הזולת. חוץ מזה שיש את אי הנוחות בלבזבז זמן לקנות סמל חדש ולתקן את הנזק, השאלה היא מה יהיה הדבר הבא שהברנש הזה ייחבל בו.

 

אני כרגע ממתין שבעלי החנות יצרוב לי את הוידיאו הזה על דיסק ריק שנתתי לו, ואז נראה איך להמשיך. לידיעת כולם, הדבר לא קרה בבת-ים כפי שהציע אחד המגיבים, בצחוק, אלא בשכונת יוקרה בחיפה.

פורסם

אני מכיר את כל המכוניות של פורד על סמל שאפשר להכניס מפתח, זה מגניב .

אז פשוט מאוד תקח את הוידאו שלך ותמסור למשטרה ויחפשו את המניאק ויקבל עונש על תנאי.

פורסם

היי, פשע יש בכל הארץ

גנבו לי טאסות מהטיילת בת"א (את כל ה4)

פרצו לי את הרכב ב"פואבלו" (נווה חוף) בראשל"צ וגנבו מערכת

גנבו לי סמל + מגבים ליד הבית

גנבו סמל בבת ים

דפקו לי את הרכב בחניה

כל אחד עושה כרצונו ולפי ראות עיניו, אני אישית לא חושב שיש טעם בפניה למשטרה, היות וגם הפריצה לרכב שלי הייתה מתועדת, ניגשתי עם זה למשטרה ובמקום לעשות משהו התיק נסגר מחוסר עניין לציבור.

אם תצליח בדרך לא דרך לאתר את שמו של הילד ומקום מגוריו, תנסה ללכת להורים, אבל כמו שכבר אמרתי, יש לזה 2 אופציות:

או שהם יהיו נחמדים ישלמו את הנזק ויתנצלו, או שהם יעמדו מאחריו ואז כדאי לעשות אחורה פנה וללכת לקנות סמל ב50 ש"ח לקוות לטוב.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

×
×
  • תוכן חדש...