Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6408 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים,

לאדגר היה מקרה זהה,

הוא פיצץ 2 סאבים ורק בשלישי זה הסתיים לאחר בניית תיבה חדשה,

 

הסאב הזה רגיש מאוד לתיבה לא לפי הצהרות יצרן וגם אם זה כמה ליטרים בלבד חריגה

פורסם

עד כמה שאני זוכר, התיבה היא אטומה, ו40 ליטר.

 

עבדה אצל משתמש אחר בפורום זמן לא מבוטל עם IDMAX ללא בעיות.

 

מצער לראות כזה דבר, אני בטוח שהעניין יטופל בהקדם.

 

מקס - מה זו השטות הזו "קיט שיפור ל 15" ?

 

עתיד - בזמנו, כשהייתי מדבר עם אריק סטיבנס, הוא טען שהתיבה לא תגרום לבעיות מיוחדות בסאב, למעשה, הוא בעצמו המליץ לי על תיבת 2.7 CF פתוחה, מכוונת ל 28HZ עם הספק לא נמוך בכלל.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

תיבה שהתאימה ל MAX אחד, תתאים גם לMAX אחר.

 

בייחוד כששניהם היו בשימוש באותו סוג של רכב , עם כמעט אותה ההגברה.

תא המטען הוא זה שגורם ל FRONT LOADING משתנה, שיוצר לחצים שונים ומשונים על הממברנה של הסאב [למה עם חלון פתוח בד"כ זה נשמע חזק יותר לאוזן?]

 

בשני המקרים תצורת הרכב הייתה זהה [פולו, גולף]

הנזק כנראה נגרם מפגיעה כלשהי, אחרת אין לי משהו אחד שיסביר את זה.

 

אם ה CONE היה נכנע ללחץ פיזי כלשהו בזמן המוזיקה, הוא לא היה מתבטא ככה, אלא בקרע קטן [בהתאם להספק]

 

אני שמעתי על סאבים עטורי הספקים שפשוט התפוררו תחת העומס, אבל זה קורה רק בתחרויות.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

בהתקנה הקודמת באותה התיבה לא היה מדובר בסאב שהותקן הפוך? כלומר מגנט מחוץ לתיבה?

נפח הסאב עצמו הרי מוריד כמה ליטרים טובים

 

"הסאב הזה רגיש מאוד לתיבה לא לפי הצהרות יצרן וגם אם זה כמה ליטרים בלבד חריגה"

 

 

דבר שני זה נראה נזק לא ממש סביר

 

דבר שלישי זו חתיכת האשמה מכוערת מה שעשית כאן, את הקריזות שלך תדאג לא להעביר למקלדת

פורסם

אכן תמונות קשות!

וכן חבל ישאר ללכלך ככה

מילא אם אדי לא הייתה מתייחס ולא היה מחליף לך אז הייתי מבין

 

בקיצור לדעתי אפשר לנעול ולמחוק

פורסם
בהתקנה הקודמת באותה התיבה לא היה מדובר בסאב שהותקן הפוך? כלומר מגנט מחוץ לתיבה?

נפח הסאב עצמו הרי מוריד כמה ליטרים טובים

 

 

מגנט מחוץ לתיבה מעלה את הנפח בצורה משמעותית.

הרי הנפח נמדד מהממברנה עד לתיבה עצמה+נפח הסאב עצמו.

בהחלט כמות ליטרים לא מבוטלת.

 

נ.ב.

איזה מגבר זה?

ZZR

פורסם

השרשור ננעל.

פותח השרשור קיבל תשובה מנומקת וישירה והסאב יתוקן. אין כל צורך להמשיך להתבחבש בזה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6408 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...