Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

משאיות, משאיות!!! רק משאיות מעניינות אותי


דב קרדו
שימו לב! השרשור הזה בן 270 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לא נראה לי DM. הקבינה באמצע.

סביר שהתחיל את חייו אצל האמריקאים שבנו את הבסיסים בנגב.

​מועדון סאאב ישראל - ברצף משנת 1983

משתי פעימות ועד לטורבו

[email protected]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 5.7 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

השושנים

משהו בשבלך

תמונות שפורסמו בשרשור

לא נראה לי DM. הקבינה באמצע.

סביר שהתחיל את חייו אצל האמריקאים שבנו את הבסיסים בנגב.

 

תמונה של RD600 מחו"ל.. מצא את ההבדלים.

מה ראשי תיבות של RD?

DM זה דמפר-מיקסר

 

Mack1989.RD600gk.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זאב- אתה חוזר לתחום? :roll::wink::twisted:

חס וחלילה חס וחלילה חלילה וחס, סתם נוסטלגיה וקצת געגועים אבל בפינטוז בלבד חחחחח, ממש ממש אין לי חשק לחרה הזה ,אני כבר רחוק רחוק מזה קדימה,

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא נראה לי DM. הקבינה באמצע.

סביר שהתחיל את חייו אצל האמריקאים שבנו את הבסיסים בנגב.

 

תמונה של RD600 מחו"ל.. מצא את ההבדלים.

מה ראשי תיבות של RD?

DM זה דמפר-מיקסר

 

שתי התמונות ביחד.

ניתן לראות ששתי הקבינות באמצע ולא בצד - לכן לא DM.

ההבדל המהותי בין השניים הוא מודות גלגלים - קוטר גדול יותר במשאית שבארץ, מה שגרר התקנה "נמוכה" יותר של הפנסים הראשיים.

RD.jpg

​מועדון סאאב ישראל - ברצף משנת 1983

משתי פעימות ועד לטורבו

[email protected]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שתי התמונות ביחד.

ניתן לראות ששתי הקבינות באמצע ולא בצד - לכן לא DM.

 

תודה אורן, אכן הפנסים נמוכים יותר במאק הישראלי עם מיכלית המים, בכלל - נראה כמו גורר תומך שעבר הסבה..

סביר להניח שיובא תחת תקינה ישראלית וזו לא משאית אמריקאית פליטת הבסיסים בנגב.

אאל"ט במאק MH הותקנו פנסי החזית בפגוש מאותה סיבה. מישהו יודע אם היה יבוא סדיר רציף של RD600?

שבוע טוב :)

גיא א.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי מה שלמדתי על Pirsch, (וזאת רק אחרי שהכרתי את המותג בעקבות משאית ספציפית זאת) עיקר החדשנות שלהם היה אכן בתחום ציוד הכיבוי, ולא בתחום האוטומטיבי. תקופה מסוימת הם סיפקו כבאיות על שלדות "זרות" - סטרלינג, דיאמונד-T, אינטרנשיונל, ושנים רבות הם השתמשו בתאי נהג של GMC.

 

 

 

 

ועכשיו לתמונות הבאות - משאית Walter (פה כנראה לא טעיתי....). לא הצלחתי לזהות דגם מדויק. המבנה הכללי שלהם (אף בולט הרחק מעבר לסרן הקדמי) נשמר למשך עשרות שנים. לפי תוית ה"פטנט" שעל הדיפרנציאל (מישהו יודע מה הפטנט?) המשאית כנראה משנות ה-40.

 

עודד שלום,

התייחסות באיחור מה (מילואים..) אבל עדיין התייחסות...

לגבי ה- WALTER בדומה ל- PIRSCH , מדובר באחת מן החברות הקטנות שנוסדו בתחילת המאה שעברה.

צודק גיא כי רק אלו שהיו ייחודיות ותותחיות שרדו , רובן התרסקו במהלך שנות ה-20.

ייחודה של החברה הנ"ל היה ברכבי 4X4 גדולים , ובחלק מהזמן אפילו ייצרו מנועים.

בין הרכבים המיוחדים ניתן למצוא מפלסות שלג , כלים גדולים לעבודה במחצבות וסוגים שונים של גוררים.

החברה בסופו של דבר נקנתה ע"י קבוצה גדולה יותר בשם KOVATCH וקיימת למעשה עד היום.

לגבי התמונה:

עד לאמצע שנות ה-50 למשאיות היו כנפיים מעוגלות , ומכאן אני מסיק שהמשאית הנה מאמצע שנות ה- 50 אולי תחילת ה- 60.

מצ"ב קישור דרך ה- ATHS (מומלץ ביותר) ותמונות של ההבדל בין שני המודלים.

יום טוב,

שי

http://forums.aths.org/151923/Walter-Truck?PageIndex=1

walter 1960.jpg

walter-1936.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ATHS זה המועדון ה-5 של המשאיות בארצות הברית.

 

הלינק הבא הוא ל"אבטומוביל" שלהם.

 

מה אני יגיד לכם, כל גליון (http://www.aths.org/wheels-of-time/show-time-archives) זה לחרבן קוביות ולהשפיך ניטים שעה!

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמתם לב שהשירשור הזה מתקרב למיליון צפיות?

מעניין אם המונה יתאפס או ימשיך למיליון! - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

[quote=shay_d1;3449737

 

לגבי ה- WALTER בדומה ל- PIRSCH , מדובר באחת מן החברות הקטנות שנוסדו בתחילת המאה שעברה.

צודק גיא כי רק אלו שהיו ייחודיות ותותחיות שרדו , רובן התרסקו במהלך שנות ה-20.

שי

/quote]

 

 

 

שי מחזק נקודה חשובה: גם כיום יצרן שלא מיוחד, נמחק או נמכר.

כמה מיזוגים ב 10-20 שנה אחרונות:

פאקאר-דאף-ליילנד.

וולבו-רנו-מאק

הסיפור שלא נגמר ולא ברור מתי יגמר: פולקסואגן-מ.א.ן.- סקניה

 

יש הרבה יתרונות לחברה גדולה וממוזגת, ועל הדרך מכניס פחות תחרות לשוק בגלל צמצום מותגים.

הצרכן לא בהכרח רואה יתרון, ככל שהחברה גדולה יותר כך עולה רמת הקיבעון וקשה מאד להכניס טכנולוגיה חדשה וליישם פריצות דרך. התשלום על הקיבעון המחשבתי מגיע ישירות לנהג או חברת ההובלה שמשלמת המון על דלק ו/או קנסות זיהום אוויר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שכן, עם גדול הקיבעון והכוח של הגדולים שנותרו, גדלה הכדאיות של חברה קטנה להכניס רגל לשוק...

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שכן, עם גדול הקיבעון והכוח של הגדולים שנותרו, גדלה הכדאיות של חברה קטנה להכניס רגל לשוק...

 

... וזה מה שאנחנו עושים. רק שיש חסמים הדרך, כמו כל דבר חדש - המוצר הטוב ביותר יתקל בהנתגדות רק כי הוא חדש ומאיים על הדרעק הקיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 270 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...