Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6595 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תמצא ג'אסטי 1200 במצב סביר (ידנית בלבד)- אין לי ספק שהוא הדבר הכי קרוב לדרישות שלך בתקציב הנ"ל. לא קשה מדי למצוא במחיר הנ"ל (5000). גם אונו 60 אופציה לא רעה ואולי אפילו סקודה פבורייט שמורה ומטופלת.

אופציות נוספות בתקציב אך לא בהכרח סוחבות:

דייהטסו קורה

סוזוקי מרוטי

האמת לא חסרות אופציות ביד 2- חפש את הרכב הכי שמור ותרכוש אותו/ תתיעץ לגביו - אני בטוח שישמחו לעזור לך פה.

סעו בזהירות!8)

פורסם

כמו שכבר אמרו, אתה צריך למצוא את הרכב השמור ביותר בשנתונים האלה שנכנס לך בתקציב

ולרכוש אותו, אין יותר מדי אופציות לבררנות.

 

בהצלחה :)

פורסם

אני יכול להציע לך דייהטסו שריד, מנוע 1300 ידנית, מודל 92 לבנה, האוטו מטופל והכל עובד כך שלא תצטרך להוציא אף אגורה נוספת, יש את המודעה שלי בפורום מכירה, אמנם המחיר קצת יותר גבוה מהתקציב שלך אבל אני מוכן לבוא לקראתך.

פורסם
תמצא ג'אסטי 1200 במצב סביר (ידנית בלבד)- אין לי ספק שהוא הדבר הכי קרוב לדרישות שלך בתקציב הנ"ל. לא קשה מדי למצוא במחיר הנ"ל (5000). גם אונו 60 אופציה לא רעה ואולי אפילו סקודה פבורייט שמורה ומטופלת.

אופציות נוספות בתקציב אך לא בהכרח סוחבות:

דייהטסו קורה

סוזוקי מרוטי

האמת לא חסרות אופציות ביד 2- חפש את הרכב הכי שמור ותרכוש אותו/ תתיעץ לגביו - אני בטוח שישמחו לעזור לך פה.

 

יש לי ג'אסטי, והיא פשוט הרכב הכי אמין בעולם.

 

נסעתי איתה מכפר סבא למטולה ובחזרה, 250-300 ק"מ כל כיוון, ביום, ועל הדרך ראיתי בשוליים פיג'ו, רנו, מה לא (: (זה היה בחול המועד, בשרב!)

 

וגם רכב מאוד מאוד חסכוני, אם אתה נוסע ממש רגוע אפשר להגיע ל20 ק"מ לליטר. בודאות.

 

הדבר היחיד שמעצבן האוטו הזה, זה שהבולמי זעזועים פשוט.. לא קיימים D:

פורסם

 

הדבר היחיד שמעצבן האוטו הזה, זה שהבולמי זעזועים פשוט.. לא קיימים D:

הם כן קיימים קוראים להם piposh :wink:

 

אני ממליץ לך על פורד פיאסטה היתה כזו מזמן

רכב מאוד אמין ויותר נוח יחסית מהרכבים היפנים

 

גם לא תהיה לך בעיה למכור אותו

תפרנים אוהבים ומחפשים אותו

עוד אופציה זה גולף דור 2

vw-golf כתב:

זו פאקינג מדינה דמוקרטית, זה לא שהוא הרים יד על מישהו, אז חלאס, סתמו פיות!!
פורסם
הם כן קיימים קוראים להם piposh :wink:

 

אני ממליץ לך על פורד פיאסטה היתה כזו מזמן

רכב מאוד אמין ויותר נוח יחסית מהרכבים היפנים

 

גם לא תהיה לך בעיה למכור אותו

תפרנים אוהבים ומחפשים אותו

עוד אופציה זה גולף דור 2

 

יותר נוח מבחינת פנים כן, פחות נוח מבחינת נהיגה, וגם פחות אמין. (הפיאסטה, נהגתי על אחת אתמול, אז אני מעודכן P: )

פורסם

קודם כול תודה על התגובות :mm_yeah:

 

בקשר לג'סטי, החשש שלי הוא שהיא לא תסחוב את נסיעה יומיומית לרמת הגולן.

כרגע אני נוסע באופן זמני עם אונו 60, שנת 92 והא סוחב די טוב.

 

בכול אופן אני המשיך לחפש

פורסם

אני הייתי מאוד ממליץ לך על סובארו לאונה תחפש בשנתון נמוך ובטוח נכנס לתקציב שלך,ראיתי אחת ביד-2

סובארו לאונה זה רכב אמין מאוד מאוד רק להניע ולתדלק.

פורסם

אחי בוא אני יסדר לך דיל מצויין , פיאט אונו שנת 92 , מנוע 1100 , טסט חצי שנה , צבע לבן , ידני 5 הילוכים במצב מעולה!

ללא בעיות אוטו מצויין.

4 אלף שקל והאוטו שלך אפשר קצת קצת לדבר על המחיר אחי .. דבר איתי בכל השאר בפרטי אני מרמלה זה רכב של אבא שלי.

Tuning:lol:

פורסם

קנה רכב שנראה שלם ככל האפשר עם קבלות על טיפולים וטסט לשנה.

אין לך מה ליהיות בררן יותר מדי.

 

ולבחור עם הג'אסטי , תמשיך תמשיך לחיות בסרט.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

×
×
  • תוכן חדש...