Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למה זה מגיע לי? חוויות מה S-3


celica gt-i 16v
שימו לב! השרשור הזה בן 5790 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היא הגיעה עם הצמיגים של Bridgestone, שאמרו לי שהם יותר טובים מה-Pirelli שלפעמים היא מגיעה איתם.

רק שלהחליף כזה סט עולה 15 אלף... :(

:)

 

קודם כל תתחדש ותהנה מהרכב.

אתמול שרטו לי את כל הדלת הקדמית, כך שכעת הכחול ראלי המדהים שלה רק מושך אלי צרות, וזה ממש מתסכל. ממש החריבו לי את הדלת, ליד הידית שלה, חרטו 3 פסים - 2 מקבילים ואחד מחבר ביניהם, יצירת אומנות ממש... צבע לבן היה מונע את זה, ובטח היה מונע מהשריטות להיראות כל כך רע ולכאוב כל כך.

אני מאחל למי שעשה את זה שפשוט יהפוך לנכה לכל מהלך חייו הנותרים, שילדיו יצאו עם פיגור שכלי, שאשתו תבגוד בו עם השכן ותשלח לו את זה מצולם בסרט ווידיאו, ובכלל, כל דבר ממש רע שיכול לקרות לבנאדם בחיים.

 

ולעניין מחיר הצמיגים..

 

15 אלף?! אתה בטוח?

 

אין שום סט צמיגים שמגיע למחיר הזה, אלא אם אתה מאלו שקונים צמיגים בצ'מפיון או משהו כזה.

אמנם הם לא צמיגי RUN-FLAT, אך

BRIDGSTONE POTENZA RE-070 שהינו אחד הצמיגים היותר יקרים (לצערי הרב)... עולה 1100-1500 ליחידה...

SPL - 143.6DB

"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 221
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לא מאמין. ממש עצוב לשמוע...

איזה אנשים חארות יש בארץ, זה פשוט לא נתפס. צרי עין.

אני מאחל לבן אדם את מה שאתה מאחל, רק שלא יצא נכה ויוכל לקנות רכב עם הקלות מס, אלא שפשוט יצא נכה ברמה שהוא לא מסוגל לנהוג ושתאילנדים יצטרכו לנקות לו את החרא 24 שעות ביממה.

אני רק יכול לקוות שהצבע הלבן אכן ימנע את זה ושזה לא יקרה לי. כל פעם שאני מתקרב לרכב אני מקיף אותו לבדוק שאין שום הפתעות...

 

 

אני לא באמת יודע. אני יודע רק מה שאמרו לי בסוכנות של אאודי.

הוא אמר שהצמיגים של ברידג'סטון טובים יותר מהפירלי ועולים 15 אלף לסט.

to be honest, אני אפילו לא יודע מה הדגם הספציפי.

יש מצב שהוא סתם הגזים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה, אני בטוח שאני אהנה :)

 

לא רציתי כתום\צהוב\אדום. אני מעדיף רכב כמה שפחות צועק...

ואני באמת חושב שלבן הכי יפה לה. צריך לראות בעין כדי להבין, הרכב מדהים!

אפשר לראות את זה גם לפי המבטים של האנשים ברחוב (דבר שרציתי להמנע ממנו).

 

נקווה שסמלים ישארו.. :(

 

בקשר לסמלים, בהונדה שלי הלכתי למוסך המרכזי, שם הם הדביקו לי אותם עם סיליקון שחור, עשיתי את זה רק על הH הקידמי והאחורי, הסיליקון השחור ממש חזק ככה שמי שיבוא להוציא את הסמל עם הידיים לא יצליח, עם כלים אחרים יש מצב.

 

נקווה שלא נגיע ליום הזה.

Polo 2012

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה 225/45/18, מישלן פיילוט 2 או מה שלא יהיה הצמיג הכי יקר בקלאס הזה לא יעלה יותר מ1400 ש"ח לאחד.

 

ואם כבר ת'רדים בענייני S3 - הרשו לי לתת את דעתי. החלפתי עם PAVI מכוניות לאי אלו שעות, ואלו הרשמים, הכל לעומת הGTI:

 

1. הS3 מרגישה צפופה בהרבה. גם בגלל שהיא באמת צפופה משמעותית (במיוחד במושב האחורי), וגם בגלל שטח החלונות הקטן יותר. אני מאוד אוהב את הרגשת המרחב בגולף, במיוחד לאור העובדה שפולקסווגן הצליחו לגרום לה להראות לא גבוהה במיוחד - לפחות, לא כמו 307 ודומותיה.

 

2. הכסאות בGTI מרגישים טוב משמעותית מהכסאות הרגילים של הS3; מול הבאקטים, זה עניין אחר - לבאקטים אין תמיכת גב מתכווננת, אבל הם נוחים מספיק גם ככה. הבאקטים גם נותנים תמיכת כתף עדיפה. עם זאת, הם עולים 36 אלף שקל וגורמים לאוטו להריח כמו נבלה.

 

3. ההגה של הS3 מאוד מנותק לעומת זה שבGTI. זה לא שבGTI הוא בדיוק מזמר כמו סייען שב"כ, אבל בS3 עשו אותו קל להחריד. קל ברמה של אצבע אחת במהירות חניה, ולא הרבה יותר טוב אח"כ.

 

4. הברקסים בS3 הרגישו טובים יותר, אם כי לא משמעותית כמו שקיוויתי. עם זאת, אין ספק שהם עמידים יותר מאלו של הGTI נגד התחממות. לא שמעתי על אף אחד אחר בישראל שהצליח לחמם את הברקסים בGTI עד גבול האין-תועלת מלבדי, כך שכנראה זה עניין אישי של צורת נהיגה ולא באמת אמור לעניין את היתר.

 

5. המנוע של הGTI טוב יותר, נקודה. יותר כוח זמין בסל"ד נמוך, הרבה פחות לאג והרבה יותר חלק בסל"ד גבוה. עם זאת, מעל 5K הוא נחנק והS3 ממשיכה למשוך ולמשוך. לGTI גם סאונד עדיף.

 

6. אחרי הDSG, היה מאוד מבאס לחזור לידני. זה כיף בהתחלה, אבל פוגע בחוויה של המכונית הזו. הרגשתי שעם הDSG פשוט יותר כיף לנצל את האוטו עד הסוף - במקומות בהם הייתי מוריד הילוך בGTI, העדפתי לא להתעסק עם הגיר בS3. הגיר בS3, אגב, לא רע בכלל, ודי מהנה כשלעצמו. זו נקודה לא רלוונטית לאור העובדה שהS3 תגיע, החל ממתיחת הפנים, עם DSG אופציונלי בעל 7 הילוכים, שאמור להיות עדיף משמעותית על הדור 1 שיש לי בGTI. הDSG עם המנוע הזה הופכים נהיגה מהירה בתנועה לחוויה מאוד מדוייקת ונקיה, הידני פשוט מפריע לך. שוב, דעתי בלבד.

 

7. הקוואטרו בS3 מורגש ומבורך. איפה שבGTI אני צריך להלחם בתת-היגוי, שם פשוט תן גז - אפילו ביציאה מצומת חלקה ומגעילה, אין זכר לתת-היגוי.

 

8. הS3 קשה יותר משמעותית. גם זו נקודה שיכולה להפתר באמצעות טיול לרשימת האופציות של אחרי מתיחת הפנים, מאחר והיא תוצע עם בולמי זעזועים אדאפטיביים בסגנון הTT. ההתנהגות שלה מזכירה בבסיסה את זו של הGTI, פשוט נוקשה יותר ופחות playful.

 

9. הS3 מרגישה כאילו שהיא מורכבת טוב יותר - וזו נקודה חשובה. עם זאת, הS3 הייתה חדשה כמעט לגמרי והGTI אחרי 28 אלף קילומטרים. יש לי יסוד סביר להאמין שהS3 תחזיק מעמד טוב יותר, גם לאור נסיון עם הGTI הקודמת של PAVI, שבפסי האטה בכניסה לחניונים למשל, נשמעה כאילו שהיא מפרקת את עצמה לדעת לתוך מיכלי מחזור לפלסטיק, זכוכית ומתכת. ההיא הייתה 5 דלתות, שלי 3, ונראה לי שהמצב קצת יותר טוב אצלי.

 

10. בS3 יש קסנון מעולה.

 

11. והמפתיע מכולם, הS3 לא הרגישה חזקה יותר באופן מורגש. לא בעיני, ולא בעיני אחרים שנסעו ברכב איתי. גם אם כן (והיא קצת מהירה יותר), זה לא הרגיש שווה את מה שעשו למנוע מבחינת רעש, חלקות ותגובה. בהילוכים נמוכים, הקוואטרו עוזר לתאוצה (הGTI תפרפר עצמה לדעת), וכמובן שלS3 יתרון במהירות הסופית. בשימוש חזק בהילוכים שני-שלישי-רביעי? דומה מדי, והDSG גם כך יבטל כמעט כל יתרון מעשי של הS3.

 

מסקנות?

 

S3 כנראה שאני כבר לא אקנה (חשבתי להחליף לספורטבק החדשה, עם DSG ובולמים אדאפטיביים). אתה משלם יותר, והיתרונות מוטלים בספק. אם לפני כן היה נראה לי שהיא טובה יותר מהGTI וזה פשוט עניין של תמורה לכסף, עכשיו ברור לי שהיא לא המכונית הטובה יותר. הGTI היא המכונית העדיפה, לדעתי. וזו, שימו לב, התרשמות כנה לחלוטין ממישהו שמאוד רצה S3.

מה שעוד - אותה התרשמות היא פחות או יותר הקונצנזוס בעיתונות הבריטית (CAR, EVO), באותו אופן בדיוק. רק החודש CAR חזרו ואמרו שהGTI היא המכונית החדה יותר (לעומת הS3 החדשה). חבל, אבל זה המצב.

 

מה שמעלה נקודה כואבת אחרת - הR32. זו מכונית שהייתה צריכה לשלב את הטוב משני העולמות - חזקה יותר מהGTI, הנעה כפולה בדומה לS3, ברקסים מוגדלים, תא נוסעים של GTI, ולבסוף גם DSG. אידיליה - וכך גם חושבת עיתונות הרכב. אבל צ'מפיון החליטו שבלי קומבינות של קבלנים מראשון, לא תוכל לקנות אחת.

 

בנתיים, עם ירידת הS3 מהפרק, החלטתי לעשות קצת אופטימיזציות לGTI. זה יעביר את הזמן עד שיהיה אפשר לקנות משהו עדיף באמת.

 

אולי PAVI ירצה לתת כאן את דעתו הנגדית, בתור מי שחזר לGTI באותן שעות.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שיעור במתמטיקה: 23 כפול 20-25 שווה כמה? אני אעזור לך - לא הרבה יותר מ-400. וכמובן שזה תלוי בגודל הקבצים (אולי pavi שומע רוק פרוגרסיבי ומכווץ ב-192?)

 

קנטרנות לשמה.

בכמה פורומים באינטרנט דיברו על הגבלה של 400 קבצים, ומנסיון אישי, אפשר יותר מ400. בניגוד למה שנאמר בפורומים.

וזה לא משנה אם זה 5, 10 או 50 שירים. העובדה היא שהמגבלה היא לא ה400 שאמרו.

 

לגודל הקבצים אין קשר, המכשיר קורא הן כרטיסי זכרון של 512MB והן של 2 ג'יגה בלי יותר מידי בעיות.

 

-

 

 

גיל, מזלטוב על הרכב :)

שמח לשמוע שאתה נהנה מהרכב... המחיר המיוחד בהחלט יעזור להנאה הזו להמשך :lol:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי PAVI ירצה לתת כאן את דעתו הנגדית, בתור מי שחזר לGTI באותן שעות.

 

קודם כל בגלל שאמרת דברים לא יפים על האוטו שלי, אאלץ להכות אותך עד אובדן הכרה.

 

לעניינינו, אני לא ממש מהמסמפטים של היכולות של ה- S3 (למרות שהשכבתי ממיטב כספי על אחת) אבל דווקא אחרי שקיבלתי אותה חזרה ממך היא התחילה להיות הגיונית. אם חשבתי לרגע שההבדלים בינה ובין ה- GTI קטנים מדי, הפעם הראשונה שנכנסתי למושב הנהג והפעם הראשונה שהמנוע זרם בהילוך 1-2-3 כבר גרמו לי להבין שלא כך המצב.

 

הנסיעה לדרום עם החבר'ה של אוטו הביאו אותי למסקנה שיש לרכב שלושה מצבים. מצב אחד זה נסיעה עירונית שקטה, מצב שני נהיגת אוטובאנים שבה כמעט בכל מהירות תעמיק את הרגל אל תוך דוושת הגז ותרגיש את המומנט דוחף אותך עוד יותר מהר ומצב אחרון - התמודדות עם כל מיני פיתולים למיניהם במהירות לא בריאה. במצב הזה הרכב מרגיש ממוסמר לכביש, משרה בטחון, יציב ושטוח. ההגה נהיה הרבה יותר קשה ורספונסיבי - סובב אותו, לחץ על הגז והרכב יפנה את החוטם למקום הנכון. תמשיך לסובב ובמקום תת היגוי אה-לה-GTI תקבל היענות.

 

אם תרצה או לא תרצה, זה מה שיש - אין יותר מצבים. רוצה לשחק עם הזנב? שכח מזה. להכנס לסיבוב בהחלקה נשלטת דיפרנציאל? זה ממש לא יקרה. הרכב פשוט לא תוכנן לתת לך להשתעשע. כך זה מרגיש לי, לפחות. זה לא אומר שכשהוא באחד מהמצבים הנ"ל הוא לא מרשים, כי הוא ממש כן... אבל זה לא ממש כיף.

I always get confused between the sound of a Sopwith Camel, and the sound of a malodorous runt wasting everybody's time

http://www.pavius.net

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים - אם בהתחלה היה לי נדמה (וגם זו הייתה דעתך) שהן דומות מדי, מסתבר שהן שונות משמעותית. מי מהן עדיפה - זה כבר עניין של טעם ועדיפויות. במקרה שלך, ברור שהמקצוע מחייב אוטו שמשדר משהו אגרסיבי - כך שעשית את הבחירה הנכונה.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתמול שרטו לי את כל הדלת הקדמית, כך שכעת הכחול ראלי המדהים שלה רק מושך אלי צרות, וזה ממש מתסכל. ממש החריבו לי את הדלת, ליד הידית שלה, חרטו 3 פסים - 2 מקבילים ואחד מחבר ביניהם, יצירת אומנות ממש... צבע לבן היה מונע את זה, ובטח היה מונע מהשריטות להיראות כל כך רע ולכאוב כל כך.

 

האוטו הקודם שלי היה מיאטה לבנה (שעדיין ברשותי ועומד למכירה). חרטו לו את דלת ימין, את הכנף הימנית האחורית, וקצת את מכסה תא המטען. חריטות עמוקות, לא סתם.

 

כנ"ל בצד השני של הרכב לבעל מיאטה לבנה אחרת, כך שצבע לבן לא ממש עוזר בנידון; עינו של הישראלי המצוי מספיק צרה ללא קשר לצבע רכבך.

 

מסכים - אם בהתחלה היה לי נדמה (וגם זו הייתה דעתך) שהן דומות מדי, מסתבר שהן שונות משמעותית. מי מהן עדיפה - זה כבר עניין של טעם ועדיפויות. במקרה שלך, ברור שהמקצוע מחייב אוטו שמשדר משהו אגרסיבי - כך שעשית את הבחירה הנכונה.

 

GET A ROOM!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

.

 

 

5. המנוע של הGTI טוב יותר, נקודה. יותר כוח זמין בסל"ד נמוך, הרבה פחות לאג והרבה יותר חלק בסל"ד גבוה. עם זאת, מעל 5K הוא נחנק והS3 ממשיכה למשוך ולמשוך. לGTI גם סאונד עדיף.

 

 

מה זה אומר "לאג" ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בלי להיכנס יותר מדי לסיבות טכניות, lag במנועי טורבו מתארת תופעה בה עובר פרק זמן בין הלחיצה על הדוושה ועד שמתקבלת תגובה מהמנוע. בגדול, הדבר מאפיין מנועי טורבו (מי יותר, מי פחות ומי בכלל לא) בגלל שלוקח זמן למגדש לייצר לחץ/דחף, בייחוד ככל שהטורים נמוכים יותר.

 

זה בגדול.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש על הלבנה שלך, היא באמת יפה בלבן.

הצמיגים שלך זה ה RE050, במידה שונה אומנם ממה שהיה לי בסובארו אבל אני מניח שההתנהגות שלהם דומה, אני אהבתי אותם.

עד פברואר ה S3 הגיעה עם קונטיספורט2, לפי מבחנים של EVO הם טיפה עדיפים על ה RE050.

לאחרונה החלפתי מידות קיצוניות לרכב אחר, מצאתי אך ורק פילוט ספורט של מישלין בפחות מ 2000 שקל לצמיג, לא מצאתי שום דבר אחר במידות האלה (נורא רציתי GOODYEAR אסימטרי, אין במידה הזו בארץ)

אם אתה מחליף את ה 050 שלך תזרוק לי אותם פה בחניה אני אעשה מהם נדנדות לחצר.

לדעתי לא יעלה לך יותר מ 8000 ש"ח (ושוב לדעתי אין סיבה)

 

עם כמה ק"מ קיבלת את הרכב על השעון ???

תהיה בטוח שהילד שקרע לך אותו במסירה לא שמעה על זה שכתוב בהוראות לעשות הרצה למנוע

(וגם לא מי שמוסר לך את האוטו שבטח אמר לך "אחי אתה יכול לקרוע אותו מהרגע הראשון")

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רועי, אתה בטוח לגבי DSG ב S3 ?

אין שום זכר לשידוך הזה באתר של היצרן.

לא בקטלוג המלא של ה A3 (יש קובץ PDF של 5 מגה להורדה) ולא ב "בנה לך את ה S3 שלך".

הן עדין מופיעות אך ורק באופציה ידנית מלאה.

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

DrorZi, זה נקרא S-Tronic ויגיע רק במהודרה מתוחת הפנים שתגיע לארץ בינואר ולעולם המתקדם באמצע השנה. חפש בגוגל S3 facelift S tronic (יש

פה כתבה).

I always get confused between the sound of a Sopwith Camel, and the sound of a malodorous runt wasting everybody's time

http://www.pavius.net

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5790 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...