Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8264 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בן דוד שלי רוצה לקנות אוטו רודסטר אבל הוא מעט חושש מכל העניין הזה שאנשים חותכים גגות סתם רק בגלל שיוצא להם העיניים השאלה שלי היא האם הגג נכלל בביטוח ואם לא האם אפשר לשלם יותר כסף לביטוח כדי שהיא תכליל את הגג?

האם כדיי בכלל ללכת על אוטו קבריולט או לשכוח מזה וללכת על קופה???

 

 

 

תודה מראש גיל

 

נ.ב.

אני חושב שהוא בכיוון של מיאטה אוטומטית מה אתם אומרים???

(אגב הוא נוסע רק על מכוניות אוטומטיות אז אם יש לכם תחלופה מענינת אני אשמח לשמוע)

 

***עריכת הנהלה: בפעם ה-1000: רודסטר, לא רודסטאר. זה לא בירה! פרט לכך, גג רך של קבריולט ושל רודסטר זהה ב"רכות" שלו, אין הבדל מבחינת סכינאים.***

פורסם

היי 8)

 

אצלי הגג במיאטה לפי מה שאני יודע לא מבוטח במקרה של ונדליזם .

 

במידה ומשהו קורה מתאונה אז זה משהו אחר , אז האוטו מבוטח.

 

:mad::mad::mad:

 

8)8)8)

 

לגבי הבחירה בין אוט' לגיר רגיל ? גיר רגיל לוקח בגדול !!!

 

אבל אם אין ברירה אוט' גם כן מהנה(אם כי לא כמו ידנית).

 

:wink:

 

ביי

כלי רכב בעיקר מכונית , סטריאו , ומיניי גאג'טים

 

 

אלעד

פורסם

אצלי הגג מכוסה בביטוח!!!!

בנוסף יש לי גג קשיח...

ויש לי עוד גג ברזנט ספייר...

אני ממליץ לו ללכת על MR2 שיש לה גם גג קשיח...ויש במקרה אחת למכירה שנת 2002 שהיא בעלת תיבת הילוכים בסגנון טיפטרוניק..SMT

פורסם

אם בפוזה של גג נפתח בלבד עסקינן והוא חושש לשלום הגג הרך,

שיקנה לו איזו פיז'ו 306 קבריולה או רובר 216 בגירסה אוטומטית ויסגור עניין.

המכה תהיה כואבת פחות, הן לכיס והן ללב, אם תהיה בכלל.

 

נ.ב.

אני לא מדבר על העובדה שזהו פשע להוציא לכביש מיאטה אוטומטית. :(

 

אצלי הגג מכוסה בביטוח!!!!

אייל, יש ממש סעיף כזה?

איזו תוספת $$$ יש להוסיף במקרה כזה?

MCS 2008

פורסם

אין ממש סעיף כזה ...אבל יש סעיף שצריך לבדוק שלא הכניסו ...

הסעיף שאומר שהגג לא מכוסה...אם לא רשום שהוא לא מכוסה אז הוא מכוסה...

דרך אגב אני שוקל בביטוח הבא לבקש שלא יבטחו לי את הגג כי יש לי עוד אחד ספייר ורוב הזמן האוטו עם הגג הקשיח..אפשר לחסוך ככה מעל 1000 ש"ח בשנה...וגם אפשר לבטח בכל חברת ביטוח...

פורסם

נו, למה הוא מחכה. :lol:

 

רודסטר, כייף אמיתי.... :onfire:

 

ואל תשכח לומר לו להצטרף אלינו למועדון הרודסטרים.... :wink:

 

יש טיול בסוף החודש, אולי הוא יספיק... :roll:

מועדון הרודסטרים, אין עוד מועדון כזה.

http://www.roadster.co.il/

פורסם

אולי כדאי שתגיד את התקציב של בן דוד שלך כי מצד אחד מציעים לו פה MR-2

ומצד שני 306 קבריולט, יש הבדלים גדולים בין קבריולט ישנות לחדשות אז ידיעת התקציב בהחלט תעזור בהחלטה.

X כ"ס יפניים = X כ"ס צרפתי כפול 1.5

 

1.כועס ומנצח, כועס ומנצח - כמו חתול

2.כרגע למדתם שיעור מהיר איך הופכים לימון ללימונדה

(ממיטב אמירותיו השנונות של מודי בר-און בעת שידור חצי גמר אליפות "ניין בול" בספורט +5)

פורסם

 

נ.ב.

אני לא מדבר על העובדה שזהו פשע להוציא לכביש מיאטה אוטומטית. :(

 

לא כ"כ מסכים איתך.

 

יש לך 2 רכבים, אחד ליום יום ואחד לסופ"ש.

 

פריוילגיה שלא כול אחד נהנה ממנה.

 

ומה לעשות שרוב הזמן אנו נמצאים בדרך לעבודה או בחזרה ממנה,

כמה כבר יוצא לנו לעשות נסיעה רק בשביל הפאן?

 

אצלי אישית הסבל היום יומי של גיר ידני באיילון/גהה, כביש 412 המזדיין יימח שמו, גרמו להבין למה אוטומט זו כזו המצאה נפלאה.

 

כי לפעמים בבוקר, לא בא לך לערב הילוכים נמרצות (1-2, 1-2, 1-2) לפעמים לא בא לך להיות כול הזמן עם הרגל על הקלאץ'.

 

אז אם בן אדם רוצה רכב להנות ממנו, ובנוסף לזאת הוא משתמש בו לצרכיו היום יומיים, מיאטה אוטומטית היא פשרה נהדרת.

×
×
  • תוכן חדש...