Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תמונות מההתקנה + סיפור שהתגלגל לו


205
שימו לב! השרשור הזה בן 6016 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

חבר'ה למען ההגינות אני חייב לומר שהמגבר שניתן לאלדד כחדש היה משומש ולא נאמר שעבר תיקון גם אלדד כתב שהוא היה משומש ולא נאמר שהוא עבר תיקון. AC/DC יכול להיות שהבן אדם לחוץ אבל מה הקשר לשירות שהוא אמור לתת? סבבה שיש לו ידע, הבעיה שהוא חושב שרק לו יש ידע ואף אחד אחר זולתו לא יודע להתקין ולכוון אותם כמוהו. אם אתה רוצה לדעת עוד דבר כיצד הוא מתנהל אז תן לי לספר לך משהו: כשרצינו לקנות את המגברים אז דרור הגיע עד אלינו בכבודו ובעצמו אבל כשביקשנו לקנות ממנו כבלים ומפצלים אז הבן אדם משך אותנו בשיחות כמה ימים (אני לא באיזור. מחר אני בירושליים ושאר ירקות) אחרי כמה ימים ולא מעט שיחות(וסינונים מצידו) הבן אדם אומר שהוא לא בא בשביל כבלים ומפצלים. אז באמת יכול להיות שיש לו לב זהב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לא יודע מה לאמר לך איתי הוא היה הבן אדם הכי טוב שיש

אפילו אחרי שהוא כיוון וזה לא נשמע לי כמו אצל מישהו אחר עם אותם הדברים (אקוסטיקה שונה) הוא בא וכיוון לי מחדש

 

אני בהחלט לא מאשים אותך שככה אתה מרגיש וזה מה שקיבלת

ואין לשלוח אלי טענות

 

חוץ מזה מה אתה רוצה שהוא לא איבדוק את הכיוונים ?

אתה יודע כמה מתקינים חאפרים יש בארץ ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מיכאל ידידי כשאין בעיות אז השירות הוא מצויין. לגבי מתקינים חאפרים אתה צודק, אבל אם אתה חושב שהמתקין חאפר אז אל תמכור לו(הוא שאל אותי אם חיברתי רימוט ואם תקעתי אותו ב-IN ולא בׂOUT). אף אחד לא בא בטענות על זה שהוא בדק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חוץ מזה מה אתה רוצה שהוא לא יבדוק את הכיוונים ?

אתה יודע כמה מתקינים חאפרים יש בארץ ?

 

אתה ראית מה כתוב ליד הסימלון של ALPINE ?

כדאי שתשקול מילים לפני שאתה מקליד אותן.

 

ד"א,

גם אם הוא רוצה לבדוק את המגבר בעצמו ,

והגיע לאותה המסקנה המגבר דפוק וזקוק להחלפה ,

אז למה לתת מגבר משומש?!

 

 

אתה היית רוצה לקנות אודיסון חדש ,

לקבל מוצר לא תקין , להתעקש שיחליפו אותו,

ולבסוף לגלות שקיבלת משומש ארוז היטב?!

 

כנראה שלא, אף אחד מאיתנו לא מעוניין בכך.

ZZR

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תסלחו לי אבל משום מה נראה לי איך לומר שכתבתם כאן הרבה שטויות ולא בטוח שהכל נכון.

אל תאמינו לכל מה שאומרים לכם.

אני מכיר טוב מאוד את אודיוסיסטם ובוא נאמר שקשה למצוא אנשים כאלה שלא רק מוכרים ונותנים שירות טוב אלא

מתערבים, נותנים מעבר ומשקיעים המון זמן. לא כמו כל אותם היבואנים שפשוט רק מוכרים ולעיתים בלי הכרת המוצרים שלהם.

דבר אחד אני רוצה להבהיר אין דבר כזה מגבר משומש של אודיסון, דרור פשוט לא מחזיק דברים כאלה פשוט כי אין לו, המגברים

האלו לא נמכרים מהחברה כ- Refurbished אף פעם.

אם דרור פתח לבחור הזה מול העיניים מגבר של אודיסון (מי שמכיר את אודיסון יודע בדיוק איך מגיע מגבר חדש סגור - יש מדבקה

סגורה שחייב לחתוך אותה על מנת לפתוח את המגבר ולא ניתן להחזירה למצב בו הייתה) אז אין סיכוי שזהו מגבר משומש.

לגביי הדרישה להשאיר את האריזה זה פשוט מאוד, הבחור כנראה קיבל אריזה ולא הביא אותה עם המגבר ולכן אין שום סיבה

שיקבל אריזה נוספת.

דרור לא שומר את האריזה על מנת "למכור מחדש" (אני לא מאמין מאיפה הגיעו השטויות האלה) את המגבר, אלא על מנת להחזיר

לחברה את המגבר בצורה מסודרת, ככה עובדים אודיסון למי שלא יודע.

אין אפשרות לתקן את המגבר ולמכור אותו שוב מסיבה מאוד פשוטה - המגבר נשלח לחברת אלקטומידה באיטליה וכאשר מתקבל

נשלח מגבר חדש בחזרה לארץ (מגברים שעוברים תיקון ונשלחים שוב אלו רק מגברים שעברה להם תקופת האחריות וניתן פשוט

לתקנם בפשטות)

אני חושב שאנשים ממהרים להסיק מסקנות משמיעת צד אחד ואני חושב שזה מוטעה לתת לאדם במה כאן בפורום לומר דברים כאלה כאשר לא הגיבו שני הצדדים.

בהזדמנות זו אני רוצה לומר שאני קיבלתי שירות מעולה ומעבר לנדרש מדרור וכל הסיפור הזה לא נראה.

אני מקווה שנשמע תגובה מ"אודיוסיסטם" לגבי האירוע.

מבעלי הפורום אני מצפה שלא יתנו לאנשים במה להשמיץ יבואנים וחנויות ואם כן מתכוונים לאפשר זאת אז שיחייבו תגובה מהצד

השני.

 

בקרוב זה מגיע....ה THESIS!!!!!!! פרטים בהמשך...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא הבנתי דבר אחד 205:

אתה מגביר אם מגבר אודיסון ב-5K לפחות סט יחסית פשוט של מורל ב- 2K? למה לא קנית אליט? ועוד דרך הקרוסים המקוריים?

לדעתי בזבוז של כסף ויכולת להסתדר עם ה-LRX 4.1K לכל המערכת.

 

בכל זאת תתחדש ותהנה מהרכיבים!

בהצלחה מנואל.

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לזה אני חייב להגיב :

1) אכן הקופסא שדרור הוציא ממנה את המגבר היתה פתוחה! והמדבקה שאמורה לפי מה שאתה אומר להיות שם לא היתה!

2) דרור במפורש אמר לי בפנים שהוא מתקן את המגברים בעצמו!!! פה בארץ!!! מה עוד שהבחור הנחמד שבדק את ההתקנה בעצמו מתקן גם, ואיך אני יודע? הוא ביקש ממנו את הבלו פרינט של הלוח בשביל התיקון של המגבר שלי!!! והכל לידי מתרחש.

3)כמו כן דרור אמר לי שהוא צריך את הקרטון של המגבר והציוד שמגיע בפנים בשביל למכור את המגבר הזה. (לא בשביל לשלוח לחו"ל כמו שאתה טוען/יודע). אחרת לא היו חסרים לי היום הפלסטיקים שמגינים על החיווט מאחורי המגבר...

 

אני באמת לא יודע מאיפה הידע הנרחב שלך איפה המגבר מתוקן או לאין הוא נישלח ואיך.... אבל משום מה התגובה שלך לא מתפרשת אצלי כתגובה תמימה.

 

אני יכול לציין רק עובדות ותעשה מה שאתה רוצה עם זה.

לדרור במפורש אמרתי לאחר כל המקרה הזה שהוא מוזמן להיכנס לפורום פה ולהגיב כי אני הולך לפרסם את כל מה שקרה!!!

אני מאוד אשמח לראות תגובה שלו פה. באמת!!!

 

אני קניתי מגבר חדש, שהתברר שהוא לא תקין עברתי מסע "קל" ולבסוף הובטח לי שיוחלף המגבר במגבר חדש.

מה שיצא מכל זה : קיבלתי מגבר בטענה שהוא חדש אך היו עליו סימני שימוש נקרא לזה (שריטות, גיינים מכוונים, ברגים בפוזציות שונות...), לא טענתי שהוא עבר תיקון אבל שימוש כלשהו בטוח שכן. אתה מוזמן לשאול את הבחור שהתקין את המגבר, פתאום הוא צועק לי שאני אבוא לראות מה יש בגב המגבר!

 

אז בוא נראה איפה טעית :

1) המגבר לא מתוקן באיטליה! (ע"פ מילותיו של דרור!)

2) כן קיבלתי ציוד משומש! (לפי ידע כללי :) )

3)ודרור כן שומר את האריזה בשביל למכור את המגבר מחדש!(לפי מילותיו הוא!)

 

ובוא אני אגלה לך סוד, אבל בשקט שלא כולם ישמעו - כשמחזירים מגבר לא תקין לחברה בחו"ל, אין צורך לשלוח את הקופסא...יש לה מספיק ;)

 

 

תסלחו לי אבל משום מה נראה לי איך לומר שכתבתם כאן הרבה שטויות ולא בטוח שהכל נכון.

אל תאמינו לכל מה שאומרים לכם.

אני מכיר טוב מאוד את אודיוסיסטם ובוא נאמר שקשה למצוא אנשים כאלה שלא רק מוכרים ונותנים שירות טוב אלא

מתערבים, נותנים מעבר ומשקיעים המון זמן. לא כמו כל אותם היבואנים שפשוט רק מוכרים ולעיתים בלי הכרת המוצרים שלהם.

דבר אחד אני רוצה להבהיר אין דבר כזה מגבר משומש של אודיסון, דרור פשוט לא מחזיק דברים כאלה פשוט כי אין לו, המגברים

האלו לא נמכרים מהחברה כ- Refurbished אף פעם.

אם דרור פתח לבחור הזה מול העיניים מגבר של אודיסון (מי שמכיר את אודיסון יודע בדיוק איך מגיע מגבר חדש סגור - יש מדבקה

סגורה שחייב לחתוך אותה על מנת לפתוח את המגבר ולא ניתן להחזירה למצב בו הייתה) אז אין סיכוי שזהו מגבר משומש.

לגביי הדרישה להשאיר את האריזה זה פשוט מאוד, הבחור כנראה קיבל אריזה ולא הביא אותה עם המגבר ולכן אין שום סיבה

שיקבל אריזה נוספת.

דרור לא שומר את האריזה על מנת "למכור מחדש" (אני לא מאמין מאיפה הגיעו השטויות האלה) את המגבר, אלא על מנת להחזיר

לחברה את המגבר בצורה מסודרת, ככה עובדים אודיסון למי שלא יודע.

אין אפשרות לתקן את המגבר ולמכור אותו שוב מסיבה מאוד פשוטה - המגבר נשלח לחברת אלקטומידה באיטליה וכאשר מתקבל

נשלח מגבר חדש בחזרה לארץ (מגברים שעוברים תיקון ונשלחים שוב אלו רק מגברים שעברה להם תקופת האחריות וניתן פשוט

לתקנם בפשטות)

אני חושב שאנשים ממהרים להסיק מסקנות משמיעת צד אחד ואני חושב שזה מוטעה לתת לאדם במה כאן בפורום לומר דברים כאלה כאשר לא הגיבו שני הצדדים.

בהזדמנות זו אני רוצה לומר שאני קיבלתי שירות מעולה ומעבר לנדרש מדרור וכל הסיפור הזה לא נראה.

אני מקווה שנשמע תגובה מ"אודיוסיסטם" לגבי האירוע.

מבעלי הפורום אני מצפה שלא יתנו לאנשים במה להשמיץ יבואנים וחנויות ואם כן מתכוונים לאפשר זאת אז שיחייבו תגובה מהצד

השני.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא הבנתי דבר אחד 205:

אתה מגביר אם מגבר אודיסון ב-5K לפחות סט יחסית פשוט של מורל ב- 2K? למה לא קנית אליט? ועוד דרך הקרוסים המקוריים?

לדעתי בזבוז של כסף ויכולת להסתדר עם ה-LRX 4.1K לכל המערכת.

 

בכל זאת תתחדש ותהנה מהרכיבים!

בהצלחה מנואל.

.

 

פשוט מאוד,

לא חשבתי ללכת על שלושה חלקים ולטעמי ההיבריד מספק.

המגבר עובר דרך הקרוס מסיבה פשוטה , א)אין לי סבלנות להתעסק עם כיוונים בהגברה אקטיבית ב)אני דווקא חושב שהקרוס עושה עבודה טובה. במיוחד שיש לך אפשרות לבי-אמפינג דרכו.

יוסי יכול לספר לך כמה הוא הופתע לקבל מכות באס נעימות מהוופרים כאשר חיברנו את הקרוס בבי אמפינג.

 

לא תמיד אם מוסיפים אלמנטים שומעים יותר טוב. ההתקנה והכיוונים מתחילים להסתבך וזה עסק שגוזל הרבה יותר זמן וסבלנות.

 

אני דווקא מאוד מרוצה מהם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תסלחו לי אבל משום מה נראה לי איך לומר שכתבתם כאן הרבה שטויות ולא בטוח שהכל נכון.

אל תאמינו לכל מה שאומרים לכם.

אני מכיר טוב מאוד את אודיוסיסטם ובוא נאמר שקשה למצוא אנשים כאלה שלא רק מוכרים ונותנים שירות טוב אלא

מתערבים, נותנים מעבר ומשקיעים המון זמן. לא כמו כל אותם היבואנים שפשוט רק מוכרים ולעיתים בלי הכרת המוצרים שלהם.

דבר אחד אני רוצה להבהיר אין דבר כזה מגבר משומש של אודיסון, דרור פשוט לא מחזיק דברים כאלה פשוט כי אין לו, המגברים

האלו לא נמכרים מהחברה כ- Refurbished אף פעם.

אם דרור פתח לבחור הזה מול העיניים מגבר של אודיסון (מי שמכיר את אודיסון יודע בדיוק איך מגיע מגבר חדש סגור - יש מדבקה

סגורה שחייב לחתוך אותה על מנת לפתוח את המגבר ולא ניתן להחזירה למצב בו הייתה) אז אין סיכוי שזהו מגבר משומש.

לגביי הדרישה להשאיר את האריזה זה פשוט מאוד, הבחור כנראה קיבל אריזה ולא הביא אותה עם המגבר ולכן אין שום סיבה

שיקבל אריזה נוספת.

דרור לא שומר את האריזה על מנת "למכור מחדש" (אני לא מאמין מאיפה הגיעו השטויות האלה) את המגבר, אלא על מנת להחזיר

לחברה את המגבר בצורה מסודרת, ככה עובדים אודיסון למי שלא יודע.

אין אפשרות לתקן את המגבר ולמכור אותו שוב מסיבה מאוד פשוטה - המגבר נשלח לחברת אלקטומידה באיטליה וכאשר מתקבל

נשלח מגבר חדש בחזרה לארץ (מגברים שעוברים תיקון ונשלחים שוב אלו רק מגברים שעברה להם תקופת האחריות וניתן פשוט

לתקנם בפשטות)

אני חושב שאנשים ממהרים להסיק מסקנות משמיעת צד אחד ואני חושב שזה מוטעה לתת לאדם במה כאן בפורום לומר דברים כאלה כאשר לא הגיבו שני הצדדים.

בהזדמנות זו אני רוצה לומר שאני קיבלתי שירות מעולה ומעבר לנדרש מדרור וכל הסיפור הזה לא נראה.

אני מקווה שנשמע תגובה מ"אודיוסיסטם" לגבי האירוע.

מבעלי הפורום אני מצפה שלא יתנו לאנשים במה להשמיץ יבואנים וחנויות ואם כן מתכוונים לאפשר זאת אז שיחייבו תגובה מהצד

השני.

 

באמת הרבה שטויות...
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

.

 

פשוט מאוד,

לא חשבתי ללכת על שלושה חלקים ולטעמי ההיבריד מספק.

המגבר עובר דרך הקרוס מסיבה פשוטה , א)אין לי סבלנות להתעסק עם כיוונים בהגברה אקטיבית ב)אני דווקא חושב שהקרוס עושה עבודה טובה. במיוחד שיש לך אפשרות לבי-אמפינג דרכו.

יוסי יכול לספר לך כמה הוא הופתע לקבל מכות באס נעימות מהוופרים כאשר חיברנו את הקרוס בבי אמפינג.

 

לא תמיד אם מוסיפים אלמנטים שומעים יותר טוב. ההתקנה והכיוונים מתחילים להסתבך וזה עסק שגוזל הרבה יותר זמן וסבלנות.

 

אני דווקא מאוד מרוצה מהם.

 

מי דיבר על הוספת דרייבר? דיברתי על אליט 2 חלקים (מצטער שלא ציינתי זאת)..

טוויטר הרבה יותר מפורט והוופר לדעתי הרבה הרבה יותר טוב משל ההיבריד.

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי דיבר על הוספת דרייבר? דיברתי על אליט 2 חלקים (מצטער שלא ציינתי זאת)..

טוויטר הרבה יותר מפורט והוופר לדעתי הרבה הרבה יותר טוב משל ההיבריד.

 

ההייבריד כבר היה אצלי ואם כבר אני משדרג אני אשמח אם זה יהיה לסופרימו ;)

 

שד"א, מישהו התקין את הסט ? אפשר לשמוע?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום רב לכולם.

 

נרשמתי לפורום כדי להסביר את השתלשלות האירועים במקרה הנ"ל.

 

לאחר שהותקן המגבר ברכב של הלקוח , קיבלנו טלפון מיוסי שהסביר כי יש בעייה והמגבר לא מוציא סאונד , בנוסף שאל יוסי האם ישנה סיבה לכך, ניסינו להסביר ליוסי מעט על המגבר ועל הבעיות שיכולות להיגרם כתוצאה מאי הכרת המגבר, הרכב של הלקוח לא היה אצל יוסי ולכן לא יכולנו לסייע בטלפון ללא השהיה ביקש דרור מיוסי לטפל אישית בלקוח ולמנוע מיוסי טרחה מיותרת, דרור ביקש אישית מטכנאי המעבדה לצאת להיפגש עם הלקוח בדרך ( הלקוח סירב להגיע מאוחר יותר למעבדה), הטכנאי פגש את בעל הרכב וביקש לבדוק את ההתקנה, בעל הרכב הפציר בטכנאי כי הוא לא מוכן שיבדוק את ההתקנה והוא רוצה מגבר חדש ועכשיו.

לאחר תחנונים מצידינו לבדוק את ההתקנה הרשה בעל הרכב לטכנאי לבדוק את ההתקנה.

טכנאי המעבדה מסר לנו כי חוטי הרמקולים וכן חוטי החשמל לא היו מחוזקים למגבר כראוי, מכל מקום החליט דרור ללא עיכוב לפגוש את בכל הרכב במיידית ולהחליף את המגבר התקול בחדש.

בפגישה עם דרור הוסבר ללקוח שהמגבר שהוא מקבל חדש לחלוטין ואף נפתח מאריזתו המקורית לייד הלקוח, הלקוח בחן את המגבר על כל צדידיו ולא מצא שום פגם כך שסביר להניח כי נפגם בעת הובלתו למתקין או אצל המתקין, הלקוח ביקש את האריזה של המגבר והוסבר לו שזה בלתי אפשרי מכיוון שהאחריות ההחלפה בחדש שאנו מקבלים מהיצרן באיטליה היא בתנאי שאנו מחזירים את המוצר באריזתו המקורית( עם המספר הסידרתי שעך האריזה ותואם למגבר).

אני רוצה לציין שלקוח התנהג בצורה לא הולמת כלפי הטכנאי וכלפי דרור ואיפלו איים להעלות את הנושא הנ"ל ולהכפיש את שמנו.

כמתחייב מצידינו עשינו הכל כדי לרצות את הלקוח ולתת את השירות הטוב ביותר, כדרך שאנו נוהגים בה שנים.

 

לגבי יוסי, אנו עובדים כל יום באיזור אחר ולכן לא יכולנו להגיע אליך באותו היום ולהביא לך את הכבלים,למרות כל זאת ניסה דרור לתאם איתך פגישה אפילו באמצע הדרך כדי שלא תאלץ לחכות לשבוע הבא אך אתה סירבת בטענות שווא שאתה בחדר כושר או סתם עייף, אני רוצה לציין שעיניין זה בודאי שאינו מעיד על טיב השירות של חברתנו.

 

הודעה למנהלי הפורום:

 

אני חושב שבעלי הפורום אינם צריכים לתת במה לטענות מסוג זה ולשמש ככלי לסחיטה ואיומים וכל זאת מבלי לשמוע את הצד השני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הודעה למנהלי הפורום:

 

אני חושב שבעלי הפורום אינם צריכים לתת במה לטענות מסוג זה ולשמש ככלי לסחיטה ואיומים וכל זאת מבלי לשמוע את הצד השני.

 

כרגע פירסמת את תגובת ה"צד השני",

ככה שלשניכם הייתה במה שווה לדבר ולומר את טענותיכם.

 

ועכשיו כל אחד יוכל להחליט מה הוא חושב על המקרה.

 

ד"א, כל הכבוד לך שטרחת להרשם ולהגיב, זה רק מראה שאתה לוקח ברצינות את נושא השירות ומעלה נק' לטובתך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני גם מחזק את התגובה

בכל מקרה audio system = שירות 10++++ (ויש לי ניסיון עם הרבה חברות)

יש לי מוצרים מאוד יקרים ברכב ואני חייב לומר שאני בראש שקט. שירות מהיר מקצועי ואמין!

אני בטוח שכל בעלי החנויות יכולים להעיד על כך.

דרך אגב כבר נתקלתי ברמקול בעבר שעשה לי בעיות והחליפו אותו לחדש על המקום לאחר בדיקה בסיסית.

בקרוב זה מגיע....ה THESIS!!!!!!! פרטים בהמשך...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום רב לכולם.

 

נרשמתי לפורום כדי להסביר את השתלשלות האירועים במקרה הנ"ל.

 

לאחר שהותקן המגבר ברכב של הלקוח , קיבלנו טלפון מיוסי שהסביר כי יש בעייה והמגבר לא מוציא סאונד , בנוסף שאל יוסי האם ישנה סיבה לכך, ניסינו להסביר ליוסי מעט על המגבר ועל הבעיות שיכולות להיגרם כתוצאה מאי הכרת המגבר, הרכב של הלקוח לא היה אצל יוסי ולכן לא יכולנו לסייע בטלפון ללא השהיה ביקש דרור מיוסי לטפל אישית בלקוח ולמנוע מיוסי טרחה מיותרת, דרור ביקש אישית מטכנאי המעבדה לצאת להיפגש עם הלקוח בדרך ( הלקוח סירב להגיע מאוחר יותר למעבדה), הטכנאי פגש את בעל הרכב וביקש לבדוק את ההתקנה, בעל הרכב הפציר בטכנאי כי הוא לא מוכן שיבדוק את ההתקנה והוא רוצה מגבר חדש ועכשיו.

לאחר תחנונים מצידינו לבדוק את ההתקנה הרשה בעל הרכב לטכנאי לבדוק את ההתקנה.

טכנאי המעבדה מסר לנו כי חוטי הרמקולים וכן חוטי החשמל לא היו מחוזקים למגבר כראוי, מכל מקום החליט דרור ללא עיכוב לפגוש את בכל הרכב במיידית ולהחליף את המגבר התקול בחדש.

בפגישה עם דרור הוסבר ללקוח שהמגבר שהוא מקבל חדש לחלוטין ואף נפתח מאריזתו המקורית לייד הלקוח, הלקוח בחן את המגבר על כל צדידיו ולא מצא שום פגם כך שסביר להניח כי נפגם בעת הובלתו למתקין או אצל המתקין, הלקוח ביקש את האריזה של המגבר והוסבר לו שזה בלתי אפשרי מכיוון שהאחריות ההחלפה בחדש שאנו מקבלים מהיצרן באיטליה היא בתנאי שאנו מחזירים את המוצר באריזתו המקורית( עם המספר הסידרתי שעך האריזה ותואם למגבר).

אני רוצה לציין שלקוח התנהג בצורה לא הולמת כלפי הטכנאי וכלפי דרור ואיפלו איים להעלות את הנושא הנ"ל ולהכפיש את שמנו.

כמתחייב מצידינו עשינו הכל כדי לרצות את הלקוח ולתת את השירות הטוב ביותר, כדרך שאנו נוהגים בה שנים.

 

לגבי יוסי, אנו עובדים כל יום באיזור אחר ולכן לא יכולנו להגיע אליך באותו היום ולהביא לך את הכבלים,למרות כל זאת ניסה דרור לתאם איתך פגישה אפילו באמצע הדרך כדי שלא תאלץ לחכות לשבוע הבא אך אתה סירבת בטענות שווא שאתה בחדר כושר או סתם עייף, אני רוצה לציין שעיניין זה בודאי שאינו מעיד על טיב השירות של חברתנו.

 

הודעה למנהלי הפורום:

 

אני חושב שבעלי הפורום אינם צריכים לתת במה לטענות מסוג זה ולשמש ככלי לסחיטה ואיומים וכל זאת מבלי לשמוע את הצד השני.

 

 

שלום לך,

 

קודם כל אשמח לדעת מי אתה? (שמתי לב שאתה מדבר על דרור בגוף שלישי אז כנראה שאתה לא הוא).

 

הפורום קיים בכדי לתת למשתמשים מענה בכמה תחומים, מלבד הצד הטכני, הוא קיים גם בכדי להחליף חוויות על שירות טוב או במקרה הנ"ל כפי שנטען, גרוע; זכותך המלאה להירשם לפורום ולהגן על כבודך, חשוב לי לציין שאם מחר מישהו יירשם לפורום רק כדי להכפיש שם של יבואן/בעל חנות זה או אחר תגובתו תימחק מיד אבל במקרה הנ"ל מדובר במשתמש ותיק מאוד ובמשתמש נוסף, גם הוא ותיק, שמצודד בו.

 

דבר אחד קטן שהפריע לי בדברים שלך ואשמח אם תענה:

הלקוח ביקש את האריזה של המגבר והוסבר לו שזה בלתי אפשרי מכיוון שהאחריות ההחלפה בחדש שאנו מקבלים מהיצרן באיטליה היא בתנאי שאנו מחזירים את המוצר באריזתו המקורית( עם המספר הסידרתי שעך האריזה ותואם למגבר).

 

איך המספר הסידורי שעל האריזה יהיה תואם למגבר שזה עתה קיבלתם חזרה מלקוח שבעצם הוצא מאריזה אחרת?

 

תודה על תשובתך.

 

איציק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6016 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...