Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תמונות מההתקנה + סיפור שהתגלגל לו


205
שימו לב! השרשור הזה בן 6016 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הלקוח ביקש את האריזה של המגבר והוסבר לו שזה בלתי אפשרי מכיוון שהאחריות ההחלפה בחדש שאנו מקבלים מהיצרן באיטליה היא בתנאי שאנו מחזירים את המוצר באריזתו המקורית( עם המספר הסידרתי שעך האריזה ותואם למגבר).
אולי לא הבנתי משהו. אבל המגבר הוא כבר אחר לא? ולא תואם למספר שעל גבי הקופסה. זאת אומרת שמגבר שניתן לאלדד עליו מופיעה המספר של הקופסה והמגבר שיחזיר אלדד, הוא זה שצריך להחליף להחזיר לחברה.

או שלא הבנתי אותך?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

 

ניסינו להסביר ליוסי מעט על המגבר ועל הבעיות שיכולות להיגרם כתוצאה מאי הכרת המגבר,

 

נכון, כפי שכתבתי בהתחלה נאמר לנו במפורש שאם לא משתמשים בשלט המקורי של המגבר לא ניתן להשתמש בקרוס של 24DB שעל המגבר אלא רק ב12DB. נאמר במפורש בטלפון פעם לי ופעם ליוסי.:shock:

 

דרור ביקש אישית מטכנאי המעבדה לצאת להיפגש עם הלקוח בדרך ( הלקוח סירב להגיע מאוחר יותר למעבדה),

כמה שאני יודע ביקשת ממני להגיע לפ"ת לא.ת סגולה ולא הגעת אלי הביתה... הרי שם נפגשנו אם אני לא טועה.

 

הטכנאי פגש את בעל הרכב לאחר תחנונים מצידינו לבדוק את ההתקנה הרשה בעל הרכב לטכנאי לבדוק את ההתקנה.

מה זה תחנונים, מביאים אותי לאזור התעשיה בשביל להחליף את המגבר. באמצע הכביש(לא בחניה או במקום עבודה מסודר, באמצע הכביש! חסמנו נתיב!) מבקשים ממני לפתוח את האוטו בשביל שמישהו יבדוק את ההתקנה ויסתכל שהכל בסדר. מזל שלא הייתי גם שם לבד! אני אשמח להביא את הבחורה שהיתה שם ע"מ שתעיד שמנשה(הבחור שבדק) בדק הכל והיה לו את כל הזמן שרק רצה בשביל לבדוק את מה שקורה. לראיה שלבסוף הוא אישר שהמגבר לא תקין

 

הלקוח בחן את המגבר על כל צדידיו ולא מצא שום פגם כך שסביר להניח כי נפגם בעת הובלתו למתקין או אצל המתקין, הלקוח ביקש את האריזה של המגבר והוסבר לו שזה בלתי אפשרי מכיוון שהאחריות ההחלפה בחדש שאנו מקבלים מהיצרן באיטליה היא בתנאי שאנו מחזירים את המוצר באריזתו המקורית( עם המספר הסידרתי שעך האריזה ותואם למגבר).

את האמת זו אשמתי, כנראה שהייתי צריך לבדוק את המגבר מול דרור כבר בכפר סירקין ולא לגלות את זה בבית. אבל ממש לא חשבתי אפילו על האפשרות שאני צריך לבדוק את המגבר מכוון שהוא חדש!!! ואם זה היה באשמתי איך השריטות הגיעו לאיזור שמוגן ע"י הפלסטיקים? איך הברגים היו פתוחים ובפוזיציות שונות?? איך הגיינים היו בכיוונים שונים??? הרי חדש מגיע בצורה אחידה!

אכן נסעתי לכבר סירקין לדרור ע"מ שיחליף את המגבר.

כמו שרשמתי מקודם הוא הוציא לי את המגבר מאריזה ונתן לי אותו עירום. במילותיו הוא "איך אני אמכור אותו הלאה בלי אריזה"

שוב, יש עדים, איזה מזל יש לי !

 

ד.א - אני מוכן להביא לך את האריזה המתאימה למגבר בשביל שתוכל לשלוח אותו לאיטליה ולהזדכות עליו ;)

 

אני רוצה לציין שלקוח התנהג בצורה לא הולמת כלפי הטכנאי וכלפי דרור ואיפלו איים להעלות את הנושא הנ"ל ולהכפיש את שמנו.

אני לא חושב שאיימתי, כמו שמוקדם יותר LEONM12 אמר שזה לא לעיניין שאתה לא מגיב כך גם אני חושב, לטעמי זה המקום שאני אשתף את כולם בעובדות ובישבילך להגיב אם משהו נראה לא תקין.

כמו שאמרתי לך ברגע שהחלפת לי את המגבר, שאני חושב שיש צורך שאנשים ידעו מה קורה פה ושאתה מוזמן להיכנס לפורום לראות ולהגיב. זה היה בשבילך ולא בשביל לאיים חס ושלום.

אם הייתי רושם בפורום רק בשביל ללכלך על גוף מסויים ולגוף לא הייתה את ההזדמנות להגיב אז היית יכול להגיד לי שהמעשה הוא נכפש!

 

כמובן שלבקש למחוק את מה שנירשם בגנותך ניראה לי רק בריחה מאחריות או הרגשה שמשהו לא בסדר בתהליך שלקחת בו חלק.

למזלי כל אחד מהארועים ניתמך בעדים שונים. מהרגע שדיברת עם יוסי ועד שהחלפת את המגבר בסירקין.

 

זה הזמן לידע אותך גם שהעיניין הועבר לטיפול החברה בחו"ל.

אשמח לענות על כל דבר ששנוי במחלוקת ממה שרשמתי או לשמוע מה יש לך להגיד ע"מ לתקן את הרושם שנוצר אצלי.

המייל שלי [email protected]

 

quote]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חייב להוסיף משהו ולהגיד כל מי שקורא את התרד הזה :

אין לי ולו טענה אחת למוצרים של AUDISON אני מרוצה עד הגג מהמגברים, והמנהלים יכולים לראות שמי שפנה אלי בפרטי קיבל אפילו פידבקים חייוביים לקנות את המגברים הללו!

הטענה היא לגבי השירות והיחס שקיבלתי מהיבואן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

AUDIO SYSTEM

 

 

 

לגבי יוסי, אנו עובדים כל יום באיזור אחר ולכן לא יכולנו להגיע אליך באותו היום ולהביא לך את הכבלים,למרות כל זאת ניסה דרור לתאם איתך פגישה אפילו באמצע הדרך כדי שלא תאלץ לחכות לשבוע הבא אך אתה סירבת בטענות שווא שאתה בחדר כושר או סתם עייף, אני רוצה לציין שעיניין זה בודאי שאינו מעיד על טיב השירות של חברתנו.

 

דיברתי אתך ביום ראשון ואמרתי לך שיש זמן עד יום שישי שבוע שלם, מי שלא ענה וסינן טלפונים היית אתה בסוף ענית(התקשרתי מטלפון אחר) ברוב חוצפתך שאתה לא מגיע בשביל כבלים(קטן עליך כניראה) לקח לך כמה ימים להוציא את האמת מאחורי ההתחמקויות שלך.

 

הודעה למנהלי הפורום:

 

אני חושב שבעלי הפורום אינם צריכים לתת במה לטענות מסוג זה ולשמש ככלי לסחיטה ואיומים וכל זאת מבלי לשמוע את הצד השני.

 

הפורום נועד בין היתר להאיר את עיני חבריו לגבי נותני השירות מי מהם טוב ומי גרוע."סחיטה ואיומים" הלכת רחוק מה שביקש הבחור זה בסך הכל להחליף את המגבר הלא תקין באחר, לא זכור לי שהוא ביקש פיצוי או משהו אחר זכותו המלאה להתריע בפני אחרים על השירות הרע שקיבל(שמבחינתך הוא מצויין ). את תגובתך נתת וכל אחד מהקוראים יעשה את החשבון שלו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

א. לגבי העינין עם המגברים וכו... מספר סידורי. נשמע לי קישקוש. ולמה.

בוצעה התקנה. הקרטון נזרק. אחרי יומיים התקלקל המגבר. מה עכשיו?

בנוסף. איך אתה רוצה להשתמש בקרטון של מגבר אחד (מספר סידורי) על מגבר אחר? (מספר אחר).

זה נראה כמו רמאות /הונאה / שקר לגבי מצב המוצר. ולהוכחה. הבחור קיבל מגבר עם מחסור בחלקים.

 

ב. שירות. על מגבר שאתה מבקש פי כמה מהמחיר בחו"ל. אתה צריך לתת שירות לא 100%.. אז 500%

ובמיוחד שהציוד יקר. אז אין המון קונים. ותהיה בטוח. שאני אישית. שמחפש מגברים איכותיים למערכת שלי. (ואתה יכול לראות את הרמה שאני מכוון אליה בבדיקה של ההודעות שלי) יחשוב פעמיים לפני שאני יברר על מגבר שמיובא על ידיך.

 

ג. אני לא חושב שכל התגובות שהיו כאן הן נקיות מכל קשר עסקי / חברותי לעסק. ולכן יש לקחת אותן בערבון מוגבל!

 

יום טוב

אלי.

 

נ.ב.

205. בבקשה תעדכן את הפורום בכול הדרך ואיך יסתיים הסיפור. לטוב ולרע.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה ככה. אלי צריך לאט לאט בעדינות. תבין את המצב של בן אדם.

 

 

רומן. אני ישמח להסבר למה כוונתך.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסבר פשוט מאוד. זה היה קצת בציניות.

אבל חוץ מזה לא צריך להיתנפל קודם צריך ליבדוק את המצב. זה אומר בעדינות.

 

בגדול כן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

הודעה למנהלי הפורום:

 

אני חושב שבעלי הפורום אינם צריכים לתת במה לטענות מסוג זה ולשמש ככלי לסחיטה ואיומים וכל זאת מבלי לשמוע את הצד השני.

 

 

בתור מנהל הפורום אני אומר שכן יש במה לדברים האלו. בדיוק כמו שיש במה להראות התקנה מוצלחת, או להמליץ על מוצר כזה או אחר כך יש מקום להמלצה עם איזה ציוד\מתקין\או יבואן לא לעבוד, זה לחלוטין אחת המטרות של הפורום.

 

אני מדגיש ואומר, לא מדובר ביוזר חדש שנפתח וישר הכפיש גורם כל שהוא.

מדובר במשתמש מהותיקים ביותר בפורום ומדובר באחד המתקינים הטובים, אמינים והמוערכים ביותר בארץ. אם היה מדובר ביוזר קיקיוני לא הייתי נותן במה לדברים, אבל במקרה שלנו כן יש היגיון בכתיבת הדברים וכמובן שגם לצד השני ניתנה וניתנת האפשרות להגיב ולהראות את הצד השני של המטבע. כל אחד יכול להחליט איזה צד נראה לו יותר אמין ולהחליט לבד מה משמעות הדברים.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואוו ואוו מה שהולך כאן...

 

 

אני כלקוח מאוד חזק ופעיל של דרור -(דרך המתקין שלי שהוא חבר של דרור עוד משכבר הימים)

מאוד מתקשה להאמין לסיפור ולמה שעבר עלייך!

(אך בוודאי לא אומר וחושב לרגע שאתה בא ומשקר פה)

 

אבל לדעתי מי שאמור לקבל את התיק זה הבחור שרכשת ממנו את הציוד הוא אמור לדבר אם הסוכן ואף לסגור את כל תנאי העיסקה

ובטח ובטח שלא אתה שצריך להשתגע ולהתחיל לחפש את היבואן וכל שאר הצוות הרי אתה הקונה=הלקוח

אתה משלם וזה אומר שאתה צריך לקבל!

 

באמת שאין לי מה עוד להוסיף בנושא רק שברגע זה אני מתקשר לחברי חגי (שהוא המתקין שלי!!!)

לגבי כל הנושא הזה ואף אני יתקשר לדרור ויבקש אישית שייתן לי תגובה ממנו כי בסך הכל הפורום הזה בא לתרום לנו הצרכנים ולדעת אם מי יש לנו עסק!

 

מקווה שהסיפור יגמר בטוב ועעל הצד הטוב ביותר!

 

נ.ב

דרך אגב אם ציוד כמו שהתקנת כדאי שתגיע ביום שישי לעפולה להפגין קצת "נוחכות" ולהראות לנו מה -נשמע- אצלך באוטו!

אני אוהב מאוד את האודיסונים

:roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל לדעתי מי שאמור לקבל את התיק זה הבחור שרכשת ממנו את הציוד הוא אמור לדבר אם הסוכן ואף לסגור את כל תנאי העיסקה

ובטח ובטח שלא אתה שצריך להשתגע ולהתחיל לחפש את היבואן וכל שאר הצוות הרי אתה הקונה=הלקוח

אתה משלם וזה אומר שאתה צריך לקבל!

 

100% ! זה בדיוק מה שאמרתי לבחור!

אבל זה הוא שהלך בדרך הזו והחליט שצריך לשגע את הקונה/לקוח.

הוא זה שביקש לראות את ההתקנה ושאני אגיע אליו. תאמין לי שממש לא רציתי להגיע למצב הזה. מה לי ולמעבדות/בדיקות?! תחליף את המגבר ותשבור את הראש אח"כ מול הבחור שמכרת לו אם זה באשמתו ...

אבל הוא התעקש לראות את ההתקנה ולבדוק מה המתקין עשה לא בסדר:roll: כאילו לא יכול להיות שהגיע מגבר לא תקין ללקוח...

 

קורה ויקרה שהמוצר מגיע לא תקין מכל סיבה שהיא ללקוח וזה ממש לא נורא. אבל כאן מתחיל התפקיד של היבואן וזה השירות/ הנציגות של החברה בארץ, שלצערי...:cry:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברי פורום יקרים - אנחנו חיים בארץ ישראל.

 

חווית הלקוח כאן היא חווית נידון למאסר עולם!

 

לקוח בארה"ב שמגיע לקנות מוצר או לקבל שירות - רואים בלקוח כדובר אמת מלכתחילה, אבוי והלקוח נתפס בדבר מרמה - אפשר להגיע עד לבית סוהר.

 

לקוח בארץ מגיע לקנות מוצר או לקבל שירות - הלקוח קודם כל צריך להוכיח שהוא זכאי, לא שקרן ואין לו כוונת זדון.

 

אנחנו חיים בארץ עם תודעת שירות הפוכה!

מה עם MBG? (הזכות לקבל את הכסף חזרה על רכישת מוצר פגום או הזכות להחזיר מוצר תוך 14 יום מרגע הרכישה בהינתן קבלת מקור).

מה לגבי נתינת אמון בצד הרוכש?

 

צר לי לשמוע לקוח פגוע מצד אחד, מתקין שצריך למצוא את עצמו במריבה בין לקוח ליבואן ויבואן שנראה שלחצו אותו לפינה והשאירו אותו עירום מבגדיו ויחד עם זאת ברור שרוב הזמן השירות שהוא נותן ככל הנראה תקין - עד שמשהו משתבש כמו שכבר נאמר.

 

אני לא חושב שהלקוח צריך לוותר ולו לרגע עד אשר יקבל מוצר חדש, ארוז וחתום.

 

אני לא חושב שזה צריך להעיד על מגמה אצל היבואן - אם כי, זאת נורת אזהרה לשאר חברי הפורום לבדוק פעם ופעמיים רכישה של מוצר כזה או אחר.

 

ולגבי יוסי (אלפיין) אין מילים - כבוד!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לצערנו אין מדיניות של MBG.

 

במדינת ישראל חוק הגנת הצרכן קובע שתוך 24 שעות ניתן לבטל עסקה ולקבל את הכסף חזרה, תוך 14 יום ניתן להחליף את המוצר כאשר הוא חוזר באריזתו המקורית וללא שימוש.

 

כאשר רוכשים מגבר ,רגע ההתקנה הוא למעשה רגע השימוש ובאותה עת, המוצר כבר לא יכול לחזור.

 

מיותר לציין שאין חובת החלפה לחדש במוצרי אלקטרוניקה אלא חובת אחריות תיקונים בלבד, הרי גם במעמד ההתקנה אפשר לפגוע במוצר חשמלי מסוג כזה או אחר.

זה לא בעיה לשרוף ספק של מגבר בזמן ההתקנה.

 

זה לא שאני אומר שזה מה שקרה, או חלילה מאשים את 205 בשקר כלשהו, אני רק מעמיד את הדברים כפי שהם מבחינת החוק.

בנוסף על כל זה אני גם מכיר את טיב המקצועיות של יוסי ומוכן להעיד על טיבו בכל יום בשנה:).

 

בכל מקרה, אני חושש שגם אני בתור לקוח אם הייתי משלם סכום כזה על מגבר, ובמיוחד על מותג כזה בעל שם ברמה עולמית , גם אני הייתי פועל באותה צורה ודורש בתוקף מגבר חדש תקין.

לכן אני יכול להבין את 205, אם כי אני לא מצליח להבין למה הוא צריך להתעסק עם הנושא של האחריות, מי שמכר את המגבר אמור לעסות את נושא האחריות ולשבור את הראש מול היבואן אחרי זה.

הלוקח צריך לצאת עם מערכת תקינה ועובדת כי על זה הוא שילם.

 

מה שאחרי זה החנות תסגור עם היבואן זה כבר עניין שלה.

משהו לא ברור לי בכל הסיפור הזה.

אלא אם המגבר נקנה ישירות מהיבואן(דרור) ואז זה כבר סיפור אחר לגמרי, עד אז החנות שמכרה אמורה לדאוג לאינטרסים של הלקוח.

under construction..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לצערנו אין מדיניות של MBG.

משהו לא ברור לי בכל הסיפור הזה.

אלא אם המגבר נקנה ישירות מהיבואן(דרור) ואז זה כבר סיפור אחר לגמרי, עד אז החנות שמכרה אמורה לדאוג לאינטרסים של הלקוח.

 

אכן המגבר נרכש ישירות מדרור.

 

בקשר להחזר הכספי וכו', ממש לא רציתי את כספי בחזרה ובשום שלב בדרך זה לא הוזכר וגם היום לא.

סה"כ רציתי להתקין את המגברים הנ"ל ואני מבסוט שעשיתי כך(ללא קשר לשירות)!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכל מקרה, אני חושש שגם אני בתור לקוח אם הייתי משלם סכום כזה על מגבר, ובמיוחד על מותג כזה בעל שם ברמה עולמית , גם אני הייתי פועל באותה צורה ודורש בתוקף מגבר חדש תקין.

.

 

 

ניר , אתה צודק ב-100% , ממש אין על זה ויכוח ,

המתקין מקצוען , התקנה מדהימה , אך עדיין הנציג של החברה ביקש לוודא את התקלה ,

טירטרו את 205 רק כדי לגלות שהמגבר איננו תקין, ואכן החליפו אותו- לכאורה הכל בסדר.

 

 

למעט בעייה אחת:

המגבר המקולקל הוחלף במגבר משומש ארוז כחדש .

 

 

 

מגבר חדש ברמה הזו אמור להיות תקין ב-100% , זה לא זבל-סיני,

כשקונים מגבר בסכום של אלפי ש"ח, מצפים להחלפה ללא שאלות מיותרות ,

בוודאי כשהותקן באותו הרגע , ולא מצפים שינסו לדחוף לך מגבר משומש

מוסווה כחדש , נכון?

 

והגרוע מכל: האריזה הרב פעמית.

או לחילופין "שיטת המיטה החמה" ,

המגבר התקול נלקח ביחד עם כל האביזרים הנלווים .

מה לדעתך יקרה למגבר הראשון , שנלקח לתיקון , כולל כל האביזרים הנלווים ,

 

האם המגבר התקול אכן יישלח לחברה (שכנראה לא צריכה את כל הקרטונים והניילונים) באיטליה ?

או שיתוקן , יארז היטב , ויימצא את דרכו אל ..

 

 

מה נראה סביר ?

 

 

 

:?:.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

ZZR

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6016 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...