Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צריכה והוצאות אחזקה הונדה סיווק 1800 לקורולה


pal
שימו לב! השרשור הזה בן 6219 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני מתלבט בין סיוויק 1800 06או07 לבין קורולה gli מאותו שנתון,אוטומטיות

בנתוני היצרן וכל מיני אתרים מציגים את הסיווק עם צריכה ממוצעת של 14.5 ק''מ /ליטר.מה שנראה אופטימי מאוד.באתר

השוואה ממשלתי אמריקאי מדברים על 12.2 קמ/ליט.

קורולה בארה''ב אין 1600 ובארץ מוצג כ 11.2 ק''מ/ליטר.

האם יש לכם המלצות ונתונים לגבי צריכת דלק,הוצאות טיפולים,נוחות,ירידת ערך .וכו' בין השניים

(האם תוספת המחיר של הסיוויק 10000 שקל מעל לקורולה מוצדקת לדעתכם) וגם העובדה שהקורולה משתנה ב08 מרכב וגיר רובוטי.תביא לירידה ו/או דווקא לביקוש של האוטומטיות הרגילות מ07.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מתלבט בין סיוויק 1800 06או07 לבין קורולה gli מאותו שנתון,אוטומטיות

בנתוני היצרן וכל מיני אתרים מציגים את הסיווק עם צריכה ממוצעת של 14.5 ק''מ /ליטר.מה שנראה אופטימי מאוד.באתר

השוואה ממשלתי אמריקאי מדברים על 12.2 קמ/ליט.

קורולה בארה''ב אין 1600 ובארץ מוצג כ 11.2 ק''מ/ליטר.

האם יש לכם המלצות ונתונים לגבי צריכת דלק,הוצאות טיפולים,נוחות,ירידת ערך .וכו' בין השניים

(האם תוספת המחיר של הסיוויק 10000 שקל מעל לקורולה מוצדקת לדעתכם) וגם העובדה שהקורולה משתנה ב08 מרכב וגיר רובוטי.תביא לירידה ו/או דווקא לביקוש של האוטומטיות הרגילות מ07.

 

הי, יום עצמאות שמח לך,

 

העובדה שציינת בסייפה שלך הינה ללא שום בסיס הגיוני-גם אם ישנם רבים פה שיצדיקו אותך אבל באופן אמוציונלי סתמי ולא בצורה הגיונית ומקצועית.

אתה יוצא מהנחה מוטעת שדגמי 2008 של קורולה הם בדיוק כמו דגמי 2007 של קורולה ורק יש שינוי בשנת הדגם ובמקום גיר אוטומטי ישנו עכשיו גיר רובוטי.

אם מצב זה היה נכון- מה שהוא לא באופן מוחלט , אזי ישנו איזה סיכוי קלוש שאתה צודק וזאת מכמה סיבות:

1. מחיר היצור של גיר רובוטי הינו נמוך בהרבה מהגיר האוטומטי- ונובע מזה שאותו רכב בדיוק היה מחירו לצרכן נמוך יותר-שוב כי עלויות היצור נמוכות יותר.

2. יכול להיות שבשנה הראשונה, שעדיין ישנם חששות מהגיר החדש, יעדיפו קוני יד שניה דווקא את הגיר האוטומטי הישן-אך כעבור שנה נוספת יווכחו לדעת שהוא עדיף טכנולוגית , הוצאות אחזקתו נמוכות יותר בעששות אחוזים ותצרוכת הדלק השנתית תהיה משמעותיית נמוכה ביותר( מחוץ לעיר היצרן מצהיר על כ- 18 ק"מ לליטר ובתוך העיר יותר מ- 12 ק"מ לליטר ).כל שכן שהחברה בישראל יתרגלו סוף סוף לטכנולוגיה החדשה ויאמצו אותה- מרצון או שלא מרצון מתוך זה שזה מה שיש.

3. רוב חברות הרכב הגדולות ( אירופיות ויפניות) , עוברות לגיר הרובוטי-ביחוד ברכבים אירופיים-כי זאת הדרישה מלמעלה ולא יעזור לאף אחד-לנוכח ההקפדה באירופה על הורדת זהום הסביבה , כך שבעוד שנתיים שלוש מעריכים אנשי המקצוע שבאירופה מרבית הרכבים האוטומטיים יהיו עם גיר רובוטי ולא הגיר הישן ( מה שאנו קוראים אוטומטי). כמובן שחלק גדול ישארו בגיר ידני רגיל-כי הם אוהבים זאת ובצדק רב ( הלוואי שיכולתי לקנות קורולה 2008 עם גיר ידני)

 

האבל הגדול וזה כל השוני - שאתה שוכח, או לא יודע, שדגמי 2008 של קורולה החדשה הם רכבים חדשים לגמרי- והם נקראים דור עשירי של קורולה, וזאת מכל הבחינות:

מנוע חדש 1600 בעל 124 כ"ס, מערכות מטלים חדשות ועוד ( ישנה רק , וחבל מאד, קרבה רבה מידי לצורה הקודמת של דגמי 2007 ). דרך אגב , מכל מה שקראתי באינטרנט-על זה דווקא תוקפים את טויוטה- שלא היה להם את העוז באותה הזדמנות, לשנות מהותית את הצורה החיצונית והם עשו טעות שיווקית גדולה מאד שנצמדו לצורה הנוכחית המיושנת ומשעממת.

 

לכן לדעתי, וזכותך לחלוק עלי, רכבי קורולה במחירי יד שניה: בשנה הראשונה של דגם 2008, כלומר עד סוף 2008, יכול להיות שמחיר דגמי 2007 יהיו די קרובים לדגמי 2008 למרות שיש הבדל של שנתון והבדל עצום ביכולות וההתנהגות של שני הדגמים, אבל מהר מאד הלקוחות הפרטיים הנבונים-יחפשו את הרכבים מהדור העשירי המודרני ולא את הדור התשיעי הישן ( שלמרות שיש לו תיבה אוטומטית רציפה).

 

אבל- אתה יודע - מי נתן את הנבואה, או למי נתנו אותה - ורק ימים יגידו.

מכיוון שאני מתכננן לקנות עכשיו רכב ל10 שנים - לי אין בכלל בעיה להכנס לדור החדש של תיבה רובוטית-ידנית-אוטומטית, ביחוד שאני נוסע כל חיי ( בעל רשיון נהיגה משנת 1965) -רק ברכבים ידניים.

 

נימוקי היו אולי ארוכים מיד, אך זה הוא הלילה שמימלא קשה ללכת לישון, אז חשבתי להקדיש לך את מלוא תשומת הלב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הי, יום עצמאות שמח לך,

 

העובדה שציינת בסייפה שלך הינה ללא שום בסיס הגיוני-גם אם ישנם רבים פה שיצדיקו אותך אבל באופן אמוציונלי סתמי ולא בצורה הגיונית ומקצועית.

אתה יוצא מהנחה מוטעת שדגמי 2008 של קורולה הם בדיוק כמו דגמי 2007 של קורולה ורק יש שינוי בשנת הדגם ובמקום גיר אוטומטי ישנו עכשיו גיר רובוטי.

אם מצב זה היה נכון- מה שהוא לא באופן מוחלט , אזי ישנו איזה סיכוי קלוש שאתה צודק וזאת מכמה סיבות:

1. מחיר היצור של גיר רובוטי הינו נמוך בהרבה מהגיר האוטומטי- ונובע מזה שאותו רכב בדיוק היה מחירו לצרכן נמוך יותר-שוב כי עלויות היצור נמוכות יותר.

2. יכול להיות שבשנה הראשונה, שעדיין ישנם חששות מהגיר החדש, יעדיפו קוני יד שניה דווקא את הגיר האוטומטי הישן-אך כעבור שנה נוספת יווכחו לדעת שהוא עדיף טכנולוגית , הוצאות אחזקתו נמוכות יותר בעששות אחוזים ותצרוכת הדלק השנתית תהיה משמעותיית נמוכה ביותר( מחוץ לעיר היצרן מצהיר על כ- 18 ק"מ לליטר ובתוך העיר יותר מ- 12 ק"מ לליטר ).כל שכן שהחברה בישראל יתרגלו סוף סוף לטכנולוגיה החדשה ויאמצו אותה- מרצון או שלא מרצון מתוך זה שזה מה שיש.

3. רוב חברות הרכב הגדולות ( אירופיות ויפניות) , עוברות לגיר הרובוטי-ביחוד ברכבים אירופיים-כי זאת הדרישה מלמעלה ולא יעזור לאף אחד-לנוכח ההקפדה באירופה על הורדת זהום הסביבה , כך שבעוד שנתיים שלוש מעריכים אנשי המקצוע שבאירופה מרבית הרכבים האוטומטיים יהיו עם גיר רובוטי ולא הגיר הישן ( מה שאנו קוראים אוטומטי). כמובן שחלק גדול ישארו בגיר ידני רגיל-כי הם אוהבים זאת ובצדק רב ( הלוואי שיכולתי לקנות קורולה 2008 עם גיר ידני)

 

האבל הגדול וזה כל השוני - שאתה שוכח, או לא יודע, שדגמי 2008 של קורולה החדשה הם רכבים חדשים לגמרי- והם נקראים דור עשירי של קורולה, וזאת מכל הבחינות:

מנוע חדש 1600 בעל 124 כ"ס, מערכות מטלים חדשות ועוד ( ישנה רק , וחבל מאד, קרבה רבה מידי לצורה הקודמת של דגמי 2007 ). דרך אגב , מכל מה שקראתי באינטרנט-על זה דווקא תוקפים את טויוטה- שלא היה להם את העוז באותה הזדמנות, לשנות מהותית את הצורה החיצונית והם עשו טעות שיווקית גדולה מאד שנצמדו לצורה הנוכחית המיושנת ומשעממת.

 

לכן לדעתי, וזכותך לחלוק עלי, רכבי קורולה במחירי יד שניה: בשנה הראשונה של דגם 2008, כלומר עד סוף 2008, יכול להיות שמחיר דגמי 2007 יהיו די קרובים לדגמי 2008 למרות שיש הבדל של שנתון והבדל עצום ביכולות וההתנהגות של שני הדגמים, אבל מהר מאד הלקוחות הפרטיים הנבונים-יחפשו את הרכבים מהדור העשירי המודרני ולא את הדור התשיעי הישן ( שלמרות שיש לו תיבה אוטומטית רציפה).

 

אבל- אתה יודע - מי נתן את הנבואה, או למי נתנו אותה - ורק ימים יגידו.

מכיוון שאני מתכננן לקנות עכשיו רכב ל10 שנים - לי אין בכלל בעיה להכנס לדור החדש של תיבה רובוטית-ידנית-אוטומטית, ביחוד שאני נוסע כל חיי ( בעל רשיון נהיגה משנת 1965) -רק ברכבים ידניים.

 

נימוקי היו אולי ארוכים מיד, אך זה הוא הלילה שמימלא קשה ללכת לישון, אז חשבתי להקדיש לך את מלוא תשומת הלב.

 

אני מודה לך על תשובתך המושקעת,רוב תודות,

מבקש התיחסות אם אפשר גם לצד ההשואתי לסיווק 1800,(140 כ''ס,טיפטרוניק,חסכונית בדלק למרות שכנראה לא כהצהרת היצרן,מחירה 133 לעומת קורולה 123)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתם לא צריכים לצטט זה את זה.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שבוע הייתי בסוכנות הראשית של הונדה בתל אביב ונסעתי גם כנסיעת מבחן בסיביק 5 דלתות בגיר רובוטי ומאד נהנתי, מלבד הישיבה הנמוכה שלה( אני לא יכול להרים את הכסא), ראות מוגבלת אחורה בגלל מבנה החלו האחורי וכמובן מחיר של 180000 שקל.

.

לגבי הסיביק הרגילה-ההתרשמות הרישונית טובה- זאת מישיבה בלבד.וגם כאן ישנה הבעיה עם הכניסה ויציאה מהרכב בגלל זה שהסיביק נמוכה מאד-כולל כסא הנהג. נכון שאפשר להגביה את הכסא- אבל אז הייתי גבוה מידי וראשי נגע בתקרה וכמובן אבדתי ראות קדימה.

כלומר לנהגים מעל 1.85 ישנה של ישיבה נמוכה- כי לא יכולים להרים את הכסא למעלה.

 

המכונית מקרינה איכות, רק לא רציתי תיבה אוטומטית,

ותיבה וידנית יש להם רק בדגם הבסיסי. שעולה 130000 במקום 133000.

יכול להיות שאם היה להם תיבה רובוטית-ידנית-אוטומטית בדגם ה-4 דלתות כמו בדגם האירופאי (5 דלתות), יכול להיות שהייתי חושב עליה-=במגבלות קשות של הישיבה הנמוכה שלי היא מאד קריטית.

 

במצב הנוכחי - כנראה ויתרתי עליה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין מה להשוות בין הסיוויק לקורולה הישנה, ההפרש של 10,000 ש"ח הוא כלום לעומת התמורה מהסיוויק לעומת הקורולה המיושנת.

הסיוויק במחיר שלה היום רכישה כדאית מאוד ובנוסף בניגוד לעבר במחיר הזה תמורה מעולה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברב הפרמטרים הסיויק עולה על הקורולה, רק בפרמטר המחיר הקורולה עדיפה(123000 מול 151000 מחיר בסיס).

השוואה:

 

בטיחות:

כריות אויר - קורולה:4, סיויק:6.

בקרת יציבות - ESP/חלוקת בלימה - EBD, קורולה: אין!!, סיויק: יש.

 

ביצועים:

תאוצה מ0 ל מ100, קורולה: 12.1, סיויק: 10.7

מהירות - קורולה:195, סיויק:200

הספק - סיויק: 140 כ"ס, קורולה:124 כ"ס

מומנת - סיויק:17.4, קורולה: 15.9

צריכת דלק (ליטר לקמ'): סיויק וקורולה - 11.9

ניסוי ריסוק: סיויק - 4 כוכבים , קורולה - היה רק לדגם של 7 כריות אויר, לא רלוונטי לדגם בארץ.

גיר: סיויק - טיפטרוניק, קורולה - רובוטי.

 

מבחינת הנתונים היבשים הסיויק עולה בכל פרמטר על הקורולה, מה שגם השלדה של הסיויק בהרבה יותר טובה מהקורולה.

 

במסגרת התקציב של 123000, אני הייתי הולך על רנו מגאן - התמורה המלאה למחיר(במיוחד חבילת הבטיחות)

 

אם יש לך את התקציב, לך על הסיויק.

Skoda Octavia MK III 1.8TSI

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קיבלתי את השואה שלך שחלקה נכונה וחלקה- מוטעית

בגדול הסיוויק אוטו נחמד ומומלץ- אבל לא מתאים לנהגים גבוהים

 

אני אענה לך לפי השואתך שבחלקה נכונה אך עם טעויות משמעותיות שנובעות מחוסר בדיקה ואי ידיעה.

יש לי מול העיניים את שני המפרטים הטכניים שקיבלתי בסוכניות לפני שבוע - ואני מצטט משניהם לפי ההשוואה שאתה עשיתה:

בגדול הסיוויק אוטו נחמד ומומלץ- אבל לא מתאים לנהגים גבוהים.

ה"אוריס" גבוהה ב 5 סמ"ק מהסיווק - וזה מאד קריטי בשבילי.

 

כתבת:

בטיחות:

כריות אויר - קורולה:4, סיויק:6. - בסיוויק רק 4 כריות

בקרת יציבות - ESP/חלוקת בלימה - EBD, קורולה: אין!!, סיויק: יש. -טעית :בקורולה יש : E.B.D.+A.B.S.+

 

 

נתונים לא נכונים בכלל:

-

1. גם לסיוויק יש רק 4 כריות אוויר בדיוק כמו לקורולה.

2. בסיווק יש: E.B.D.+A.B.S.+VSA , בקורולה יש : E.B.D.+A.B.S.+

 

ביצועים:

תאוצה מ0 ל מ100, קורולה: 12.1, סיויק: 10.7 - נכון - הבדלי מנועים: בסיווק 1800 בקורולה 1600

מהירות - קורולה:195, סיויק:200 - היית פעם במהירויות האלו - הרגשת את ההבדל בין 200 ל195 ??

הספק - סיויק: 140 כ"ס, קורולה:124 כ"ס - נכון

מומנת - סיויק:17.4, קורולה: 15.9 - נכון

צריכת דלק (ליטר לקמ'): סיויק וקורולה - 11.9 - בתוך העיר

ניסוי ריסוק: סיויק - 4 כוכבים , קורולה - היה רק לדגם של 7 כריות אויר, לא רלוונטי לדגם בארץ.- כמו בסיווק

גם לסיווק לא רלוונטי כי היא עם 4 כריות אוויר כמו בקורולה

גיר: סיויק - טיפטרוניק, קורולה - רובוטי. - זה היתרון הגדול של הקורולה = גם ידני אמיתי וגם אוטומט

גם לסיוויק (5 דלתות) יש מערכת רובוטית-נחמדה מאד- והם מאד גאים בה !!

מבחינת הנתונים היבשים הסיויק עולה בכל פרמטר על הקורולה, מה שגם השלדה של הסיויק בהרבה יותר טובה מהקורולה.-

מי סיפר לך את ה"אמירה הזאת" הזאת - עובדה מאד מאד לא נכונה ומבוססת עם כלום !!

 

במסגרת התקציב של 123000, אני הייתי הולך על רנו מגאן - התמורה המלאה למחיר(במיוחד חבילת הבטיחות)

 

אם יש לך את התקציב, לך על הסיויק.

 

.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה רושם משהו אז לפחות תרשום משהו נכון, אז זהו שלא.

אני דיברתי על דגם הסדאן המאובזר, בסיויק סדאן המאובזר יש 6 כריות אויר, הגיר הוא טיפטרוניק.

 

פעם בחנת את ההתנהגות כביש של הקורולה והסיויק??? תופתע לגלות שההתנהגות כביש של הסיויק הרבה יותר טובה מהקורולה.

מה יתרון של הגיר הרובוטי הזה?, באמת בן אדם, נראה מאוד שאתה בכלל לא מבין עניין, אתה מקובע על הקורולה ולך על זה, מי ששאל זה לא אתה אלא הבחור הקודם(PAL) ועניתי לו תשובה נכונה.

 

פעם בדקת את האיבזור שאתה מקבל בקורולה מול הסיויק? תסתכל טוב ותבין כמה טויוטה קמצנים באיבזור.

 

בתור אחד שהיה לו הונדה סיויק בעבר(שנת 2000 עם 1.6 125 כ"ס) וגם נסע על קורולה, אין מה להשוות, הסיויק עולה על הקורולה.

קורולה זה סתם רכב משעמם, אין בו שום דבר ייחודי, זה רכב שלוקח אותך מנק' A לנק' B וזהו.

Skoda Octavia MK III 1.8TSI

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6219 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...