Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נזילת מים מהמצבר מה הסיבה?


much
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6801 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

לאחרונה הבחנתי במים על המצבר ואיזור הקטבים והתושבת עצמה קיבלו קורוזיה/חלודה בצורת אבקה לבנה,מה יכול להיות הסיבה שהמים יוצאים מהפקקים שבמצבר?

לפניי כ4 חודשים עשיתי טיפול לרכב ובין הייתר בעל המוסך פתח פקק פקק והוסיף מים מזוקקים הייתכן שהוא מילא יותר מדאי ?

אין כמו קמארו עצבנית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. ייתכן שמילאו מים מזוקקים מעבר למה שנדרש ולכן בזמן הטעינה של המצבר המים נזלו מהפתחים של הפקקים.

2. טעינת יתר.

חבר מד-מתח למצבר ותעלה את הטורים ל-1500 סל"ד ובדוק את המתח, יש לבדוק לפני כן שהמצבר טעון והמתח על פני ההדקים הוא לפחות 12.4 וולט.

מתח שבין 13.8-14.8 הינו תקין במידה והמתח גבוה מהנדרש כנראה שמייצב המתח באלטרנטור תקול.

הדלק צרכנים רבים ככול האפשר ובדוק שוב פעם את המתח, המתח אמור להיות כמו שציינתי קודם פחות 0.5 וולט מכסימום.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבחנתי ברטיבות כבר אחריי הטיפול אך בהתחלה לא החסתי חשיבות יותר מדאי ,חשבתי בהתחלה אוליי נכנסו מים כאשר אני שוטף את הרכב ,או אוליי בעקבות הגשמים שהיו, אך היום שפתחתי מכסה מנוע ממש הבחנתי שהמיים שעל המצבר הם מהפקקים שלו, אני כמעט בטוח שהבעיה היא שמלאו מים מזוקקים יותר ממה שצריך להיות, אבל ממה נהיה כל כך הרבה קורוזיה בזמן האחרון,תופעה שלא היתה לי אף פעם?

 

אפשר לרוקן/לשאוב קצת מים מכל פקק בעזרת מזרק או עדיף לתת להם לצאת לאט לאט באופן טבעי מפתחיי הפקקים?

אין כמו קמארו עצבנית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גש לחשמלאי לבדיקת המצבר, והטעינה.

דרך אגב, בן כמה המצבר?

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נקה את קטבי המצבר וגם נעלי הכבל היטב עם סודה לשתיה+מים חמים.

תרכיב בחזרה והדק היטב את חיבורי המצבר ומרח ווזלין על נעלי הכבל והברגים.

ברכבים מודרנים אין צורך למרוח ווזלין על נעלי הכבל והקטבים מכיוון שהם עשויים ממתכות אדישות וגם בלתי מחלידות.

שחכתי לציין ברכבים מודרניים מתח הטעינה מדוייק יותר ולכן גם אין מצב של טעינת יתר.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את עודף האלקטרוליט (מיים עם חומצה גפריתנית) אתה יכול לשאוב עם מזרק (בזהירות זה מכיל חומצה).

את מתח טעינת חובה לבדוק כפי שכתב קודמי.

גובה האלקטרוליט צריך להיות רק קצת מעל הלוחות שבמצבר.

שים לב אם אין בתא אחד במצבר חוסר רב של אלקטרוליט ואז יתכן וגוף המצבר סדוק ומשם יש דליפת אלקטרוליט (זה די נדיר).

בברכה - רפי לין :-D

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאיפה באה האבקה שסביב הקטבים (יותר נכון קוטב אחד) ?

מהמקום ממנו מגיעים פירורי חלודה, זוהי הקורוזיה של הקטבים ו/או מלחים מחומצת המצבר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...