Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7339 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, האם יש צורך בכיוון פרונט מעט שונה בשביל מהירויות גבוהות?

 

אם כן, מה לבקש מהמכוון?

פורסם

נו תהיו רציניים!

 

לא התכוונתי שאם אני אכוון פרונט, הרכב יסע יותר מהר,

הרי כידוע שנוסעים ההתנגדות דוחפת את הגלגלים טיפה אחורה ו"מיישרת אותם", אז השאלה היתה האם יש כיוון שונה עבור מהיריות גבוהות יותר.

פורסם

הבנתי, אני שואל מסיבה מסויימת:

 

לפני כ4 חודשים, החלפתי בין הצמיגים האחוריים לקדמיים,

ביצעתי כיוון פרונט, ומאותו רגע הצמיגים התחילו להשחק ב3 ס"מ החיצוניים של הסוליה.

במתלים שלי אין אפשרות למשחק גדול כמו במתלים רגילים, ומהירות הנסיעה גבוהה מהממוצע, האם יש קשר בין השחיקה לבין המהירות?

פורסם

מחר בבוקר התכוונתי ללכת לעשות שוב כיוון, מיד אחרי כיוון מערכת הגז, כיוון השמיעה שלי, וכיוון הבריחה שלי, בכל אופן, תודה.

פורסם

תקנו אותי אם אני טועה אבל מוכרים לי מספר כללי אצבע לשחיקת צמיגים:

 

  1. אם רק החלק החיצוני של הסוליה נשחק אז הגלגלים יותר מידי מופנים כלפי מרכז האוטו
  2. אם רק החלק הפנימי של הסוליה נשחק אז הגלגלים יותר מידי מופנים כלפי חוץ
  3. אם קצוות הסוליה שחוקים אך האמצע לא, לחץ האויר בצמיג נמוך מידי
  4. אם האמצע שחוק אבל הקצוות לא, לחץ האויר בצמיג גבוהה מידי

יום טוב גם לך

פורסם
תקנו אותי אם אני טועה אבל מוכרים לי מספר כללי אצבע לשחיקת צמיגים:

  1. אם רק החלק החיצוני של הסוליה נשחק אז הגלגלים יותר מידי מופנים כלפי מרכז האוטו
  2. אם רק החלק הפנימי של הסוליה נשחק אז הגלגלים יותר מידי מופנים כלפי חוץ
  3. אם קצוות הסוליה שחוקים אך האמצע לא, לחץ האויר בצמיג נמוך מידי
  4. אם האמצע שחוק אבל הקצוות לא, לחץ האויר בצמיג גבוהה מידי

זה נכון אבל מתייחס לקו ישר ונהיגה נורמלית. מי שנוהג עם צמיגים צורחים בסיבובים עשוי לראות שחיקה בדפוס מסוים, גם אם הכל מכוון לפי היצרן.

×
×
  • תוכן חדש...