Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8413 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
התשובה קצת מסובכת מכדי לענות כאן בכתב.

 

תשאל אותי את זה פנים מול פנים ותקבל הסבר מפורט.

 

דני G.

 

כל הכבוד לדני על התרומה החשובה שלו לת'רד .

 

שלא לדבר על התגובה שלך, שלא רק שאינה מגיעה ממישהו שיודע את התשובה, אלא גם מעביר ביקורת על הרצון להיות מקצועי מספיק בלענות לבן-אדם תשובה רצינית ומלאה ולא גירסה מקוצרת ומעוררת שאלות חדשות ...

 

דני G.

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
התשובה קצת מסובכת מכדי לענות כאן בכתב.

 

תשאל אותי את זה פנים מול פנים ותקבל הסבר מפורט.

 

דני G.

 

כל הכבוד לדני על התרומה החשובה שלו לת'רד .

 

שלא לדבר על התגובה שלך, שלא רק שאינה מגיעה ממישהו שיודע את התשובה, אלא גם מעביר ביקורת על הרצון להיות מקצועי מספיק בלענות לבן-אדם תשובה רצינית ומלאה ולא גירסה מקוצרת ומעוררת שאלות חדשות ...

 

דני G.

 

אבל זה הרעיון בפורום.

לפתח דיון. לשאול שאלות ולקבל תשובות.

התירוץ של "לא לומדים נהיגה בהתכתבות" הוא טוב ויפה ואני חושב שרוב חברי הפורום מודעים לעובדה הזו.

בקיצר, אפשר וצריך לענות על שאלות כאלה זה לא כזה נורא...

למרות שעדיף לגרום לאותם אנשים לשלם 200 שח לשעה ולהביא אותם לקורס נהיגה :p

:-)

פורסם
התשובה קצת מסובכת מכדי לענות כאן בכתב.

 

תשאל אותי את זה פנים מול פנים ותקבל הסבר מפורט.

 

דני G.

 

כל הכבוד לדני על התרומה החשובה שלו לת'רד .

 

שלא לדבר על התגובה שלך, שלא רק שאינה מגיעה ממישהו שיודע את התשובה, אלא גם מעביר ביקורת על הרצון להיות מקצועי מספיק בלענות לבן-אדם תשובה רצינית ומלאה ולא גירסה מקוצרת ומעוררת שאלות חדשות ...

 

דני G.

 

א. אני כן יודע את התשובה .

ב. לא השבתי לבחור כי חן עשה את זה טוב ממני .

ג. "הרצון להיות מקצועי מספיק .... " חן ענה לו תשובה יפה מאוד ולא פחות מקצועית ממה שאתה רשמת.

ד. הפורום הוא מקום שמדברים על הדברים האלה, בשביל זה אנחנו פה, התשובה שלך היא בהחלט לא במקום ובדיעבד, אני מצטער שלא נמחקה.

 

אם בא לך לתרום מהידע שלך, מה טוב, תתרום לכולם, לא בא לך ? גם טוב, אחרים יתרמו.

פורסם

תחשוב בצורה כזו , לפני שאתה מגיע לסיבוב , נגיד ואתה על שלישי , 3 סל"ד ,

 

תוריד לשני , 4-5 סל"ד , ככה גם יהיה בלימת מנוע (האטה לפני פניה) וגם תדביק דוושה , האוטו יצמד לרצפה וככה "תיקח" את הסיבוב טוב יותר,

 

ככה אני לוקח סיבובים ועד היום זה עובד מצויין ! לא החלקתי ולו פעם אחת

פורסם
תחשוב בצורה כזו , לפני שאתה מגיע לסיבוב , נגיד ואתה על שלישי , 3 סל"ד ,

 

תוריד לשני , 4-5 סל"ד , ככה גם יהיה בלימת מנוע (האטה לפני פניה) וגם תדביק דוושה , האוטו יצמד לרצפה וככה "תיקח" את הסיבוב טוב יותר,

 

ככה אני לוקח סיבובים ועד היום זה עובד מצויין ! לא החלקתי ולו פעם אחת

 

ככה גם אני פועל :mm_yeah:

פורסם
תחשוב בצורה כזו , לפני שאתה מגיע לסיבוב , נגיד ואתה על שלישי , 3 סל"ד ,

 

תוריד לשני , 4-5 סל"ד , ככה גם יהיה בלימת מנוע (האטה לפני פניה) וגם תדביק דוושה , האוטו יצמד לרצפה וככה "תיקח" את הסיבוב טוב יותר,

 

ככה אני לוקח סיבובים ועד היום זה עובד מצויין ! לא החלקתי ולו פעם אחת

 

רק דבר קטן אחד, בלימת המנוע לפני הפנייה זה לא דבר רצוי , עדיף להעביר משקל קדימה עם הבלמים ולמנוע בלימת מנוע בעזרת עקב אגודל .

פורסם
**כאן הייתה כתובה אחת העצות הגרועות ביותר שנכתבו בפורום בנוגע לנהיגה ספורטיבית, ולכן היא נערכה**

 

:lol::roflmao::drinking:

*יש לציין שאני לא צוחק על מי שכתב את זה,

אלא על האופן בו נערכה הודעתו. :!:

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם
תחשוב בצורה כזו , לפני שאתה מגיע לסיבוב , נגיד ואתה על שלישי , 3 סל"ד ,

 

תוריד לשני , 4-5 סל"ד , ככה גם יהיה בלימת מנוע (האטה לפני פניה) וגם תדביק דוושה , האוטו יצמד לרצפה וככה "תיקח" את הסיבוב טוב יותר,

 

ככה אני לוקח סיבובים ועד היום זה עובד מצויין ! לא החלקתי ולו פעם אחת

 

אם הבנתי נכון, לפני הסיבוב אתה מוריד הילוך ונכנס עם גז? ואז האוטו "נצמד לרצפה"?

 

מצטער, אבל זה לא נכון. כניסה עם גז בשיא הכוח לסיבוב מעבירה משקל לאחור ומורידה את האחיזה מלפנים. אם היית נכנס יותר מהר לסיבוב - היית נכנס לתת היגוי.

צריך להכנס אפילו עם מעט בלימה, בשביל להעביר משקל לפנים.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

לפי מה שאני יודע, בולמים לפני הכניסה כדי להעביר את המשקל לגלגלים הקדמיים,מאיצים במהלך העיקול בעדינות ומאיצים חזק ביציאה.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

המורה נהיגה שלי הסביר שצריך להיכנס לפנייה לאט ואז שאתה כבר בפנייה לתת גז כדי להפעיל כוח צנטרפוגלי, ואני חושב שגם לזה אורן התכוון..

פורסם
תחשוב בצורה כזו , לפני שאתה מגיע לסיבוב , נגיד ואתה על שלישי , 3 סל"ד ,

 

תוריד לשני , 4-5 סל"ד , ככה גם יהיה בלימת מנוע (האטה לפני פניה) וגם תדביק דוושה , האוטו יצמד לרצפה וככה "תיקח" את הסיבוב טוב יותר,

 

ככה אני לוקח סיבובים ועד היום זה עובד מצויין ! לא החלקתי ולו פעם אחת

 

 

צריך להכנס אפילו עם מעט בלימה, בשביל להעביר משקל לפנים.

 

רוני

 

או להכנס עם גז ולעזוב באמצע...... :D:D:D


×
×
  • תוכן חדש...