Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7501 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, בתקופה אחרונה שמתי לב לתופעה מעצבנת; כאשר הרכב עמד הרבה זמן או כאשר המנוע קר מהלילה, אני מתניע ויש רעש שסתומים חזק, ואם אני ממשיך לנסוע כך אז רק אחרי כ-10 דקות הרעשים נעלמים, מה שבאמת מעניין זה כאשר אני מתניע על מנוע קר ויש את הרעש של השסתומים ואני מכבה את המנוע ואז מתניע שוב פעם אין רעשים בכלל! נעלמו לגמרי!

 

זה קרה לי סך הכל איזה 3 פעמים אבל זה מעצבן ביותר...

 

השאלה היא למה?

 

ממה זה יכול להיות? אולי כיוון הצתה לקוי (מפלג)...?

 

הרכב הוא מאזדה לאנטיס F אוטו' 96

מועדון מאזדה ישראל: www.mc-il.net

פורסם

אני משתמש בשמן מתאים 10W/40 של ESSO ובנוסף גם החלפתי לפני יומיים שמן ופילטר מקורי,

 

שטיפת מנוע BP שיש לי; לא מומלצת בכלל עקב המרימים ההידראולים...

מועדון מאזדה ישראל: www.mc-il.net

פורסם

הנקישות הם המרימים ההידראוליים.

 

לא השסתומים.

 

כנראה שמרים אחד (או יותר - ספק רב) מחזיר ציוד.

 

טפל בנושא לפני שייגרם נזק גדול יותר (מפגש בין שסתום לבוכנה עקב כשל מלא של המרים - לדוגמא).

פורסם
שטיפת מנוע BP שיש לי; לא מומלצת בכלל עקב המרימים ההידראולים...
במזדה שלי זה דווקא מאוד עזר. דווקא ביגלל המרימים ההידראולים...

המרימים האילו עובדים ע"י בוכנה שלצץ השמן דוחף אותם. לפעמים החרירים שמהם יוצא השמן ניסתמים, ואז, כשהשמן קר המרים לא ממש מקבל את אספקת השמן שלו ולא עושה את העבודה.

ניקוי (פלאש) לרוב עוזר...

לי לא היתה בעיה עם המרימים, וכשהלך לי הראש מנוע (ב 180K בערך) החלפתי את הגומיות שלהם. כל פיטול עשיתי פלאש. והאוטו לא עבר חיים קלים במיוחד...

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם
הנקישות הם המרימים ההידראוליים.

 

לא השסתומים.

 

כנראה שמרים אחד (או יותר - ספק רב) מחזיר ציוד.

 

טפל בנושא לפני שייגרם נזק גדול יותר (מפגש בין שסתום לבוכנה עקב כשל מלא של המרים - לדוגמא).

תיקון קטן רק כדי להסיר פחד מפותח הת'רד, בוכנה ושסתום במנוע BP לא יפגשו לעולם. הם לא מתאימים זה לזו :wink:

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

**************עריכה - גם התגובה הזו נמחקה , אנא קרא את כלל מס. 1 בכללי הפורום*****

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

שלום.

 

קודם תשובה לאפלאוז. באפלאוז איין מרמי שסטומים הידראולים אלה כיון שסטומים רגיל.

במזדה יש חלק אם מרמים הידראולים ויש גם דגמים שאין מרנים הידראולים וניתנים לכיון אבל.

המחלה של המזדה זה הסתיידות עורקים (תעלות שמן סתומות בראש ובמנוע) עקב הוראות יצרן מפגרות של החלפת שמן בתדירות מעטה מאוד.

מה הפיתרון! במידי לפרק קרטר (אגן שמן) כי רשת היניקה של שמן המנוע סתומה ב1000% .

לאחר מיכן יש לבצע פלשינג טוב טוב (אני אישית נגד פלשינג אבל אין ברירה).

כמובן להחליף שמן ומסנן לאחר הפלשינג ולהוסיף תוסף איכותי לשמן.

הכול בתיקווה שיעזור לצערי הסיכוים קלושים מאוד מתוך נסיון.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

×
×
  • תוכן חדש...