Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7501 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כל 10 אלף זה תדירות מעטה? ברוב המכוניות זה הק"מ בו מחליפים שמן.

בפיג'ו שנת 97 מחליפים בכלל כל 15 אלף

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

בני ל תודה על המידה החשוב בקשר לאפלאוז!

בוקסר 19 בעייתך קשורה ללחץ שמן אך לא למרימים הדראולים!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
אתה משתמש בשמן לא מתאים תעשה שטיפה עם פלאש תשים שמן 10W/30 באיכות טובה עם פלטר שמן חדש.
שמן בצמיגות דלילה יותר דווקא גורם לנקישות גדולות יותר

כשירדתי לצמיגות -5w/30 , הופיעו נקישות למשך 2 דקות במנוע קר

כשחזרתי ל-10w/40 הנקישות נעלמו כלא היו

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם
כל 10 אלף זה תדירות מעטה? ברוב המכוניות זה הק"מ בו מחליפים שמן.

בפיג'ו שנת 97 מחליפים בכלל כל 15 אלף

המלצות יצרן מתייחסות לרכב חדש, לא לרכב בן 10.

 

שנית , עם האקלים של הארץ ,פקקים,נסיעות קצרות וכו, מומלץ להחליף שמן בתדירות יותר גבוהה, שמן + פילטר,זה מסתכם בסה"כ עוד 100-150 שקל בשנה.

פורסם

תודה צביקה...אכן אני משתמש ב שמן 40\10 מחברה מוכרת...

 

יכול להיות באמת להיות שהפילטר שמן דפוק....

 

יכול להיות שפשוט הגיע הזמן לכיוון שסתומים? כי לפי הספר כתוב לעשות כל 40 אלף ק"מ אם אני לא טועה...

 

אם אני אעשה כיוון שסתומים על מה זה ישפיע?(צריכת דלק?סחיבה?)

פורסם

בוקסר 19 מעבר להוראות היצרן, בעייתך לדעתי לא קשורה לכוון שסתומים, ובמקרה שלך

מהכרות אישית את רכבך, כוון שסתומים לא יפתור את הבעייה, ואין צורך בו, צריכת הדלק שלך מעולה, והסחיבה גם כן, לכן גש מהקל לכבד, והחלף תחילה מסנן שמן מקורי, עם שסתום אל חוזר,ודווח

על התוצאות בפורום!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

סוברו לגאסי אותו הבעייה...

 

עשיתי פלאש והדבר מעלם. גם לי אמרו שפלאש ללגאסי זה לא כדי ושזה מזיק ובלה בלה בלה....

הלכתי למוסך של סוברו ברמת החייל ואמרו לי לעשות פלאש, עשיתי ונגמר הבלגן.

front :kicker ks65.2 HU:jvc 810

woofer:soundstream r12sq 600rms

amp:hifonics titan 4ch, mono: solidaudio f10d

פורסם

ZAK לדעתי חזור ל5W30.

שווה שבמנוע קר יהיהו קצת תקתוקים מאשר שמן 10W40!

לדעתי כמו שבני אמר השמן צמיגי מידי ומתקשה להגיע למרימים בעודו צמיג.

פלאש בהחלט מומלץ!

×
×
  • תוכן חדש...