Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7519 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכול חברי הפורום..

 

יש לי פורד אסקורט 94 ידנית

 

ובזמן האחרון בזמן נסיעה האוטו מתחיל לקפוץ(מבלי להתקבות)

משמעות המילה לקפוץ אצלי היא שהרכב קופץ כאילו נכנסים בו מאחורה..

 

עכשיו אני חושב שעליתי על הבעיה ב 100 אחוז

זה מהקפוסא של הפיוזים אני שומע מין רעשים של קליקים כאלה וזמן שאני נוגע בקופסא האוטו לא קופץ..

בעיה מאוד מוזרה

ד"א

החלפתי פלאגים חדשים בטיפול לפני הבעיה והרכב עבד מצוין

אני באמת יודה למי שיעזור לי..

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

מישהוו סססקשה

 

הבעיה חוזרת לי שוב

ולקחתי את האוטו לכמה מוסכים וחשמלאים והם גם לא עלו על הבעיהה?

 

מישהו?

פורסם

אם באמת הבעייה היא בלוח הפיוזים כתוצאה מקצר כזה אחר (למרות שאני לא יכול לדמיין קצר שמשפיע בצורה כזו על הרכב) ממליץ לך בחום לפתור את הבעיה במהרה, לפני שהרכב שלך יהפוך לכדור אש, וחס וחלילה כשאתה בתוכו.

 

נשמע כמו בעיית השתנקות + תושבות מנוע גמורות

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

פורסם

"בעיה מאוד מוזרה"

לא מאוד מוזרה,מה שמוזר שאתה לא כותב את נפח המנוע.

 

דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם
"בעיה מאוד מוזרה"

לא מאוד מוזרה,מה שמוזר שאתה לא כותב את נפח המנוע.

 

דוד

דוד מדובר בפורד אסקורט 1600 מודל 94, של בעל רכב קמצו בן קמצן, שלכתוב פרטים עולה לו הרבה כסף!

אשר מודע לבעייה אך בכל זאת לא מסדר אותה וזאת מקמצנות:קופסת פיוזים בעלת הארקה לקוייה, ומגעים רופפים!

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

"אם באמת הבעייה היא בלוח הפיוזים כתוצאה מקצר כזה אחר (למרות שאני לא יכול לדמיין קצר שמשפיע בצורה כזו על הרכב)" אליק,בליק בום.:roll:

תתחיל לדמיין, שהממסרים של משאבת הדלק,נמצאים בקופסת הפיוזים.

ואם כמו שצביקה כותב שהכל שם רפוי,תיתכן הפסקה וחיבור לסרוגין של המשאבה.

 

יאקי,

חוט מנותק =נתק

פלוס נוגע במינוס=קצר

 

בברכה

דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם
"אם באמת הבעייה היא בלוח הפיוזים כתוצאה מקצר כזה אחר (למרות שאני לא יכול לדמיין קצר שמשפיע בצורה כזו על הרכב)" אליק,בליק בום.:roll:

תתחיל לדמיין, שהממסרים של משאבת הדלק,נמצאים בקופסת הפיוזים.

ואם כמו שצביקה כותב שהכל שם רפוי,תיתכן הפסקה וחיבור לסרוגין של המשאבה.

 

יאקי,

חוט מנותק =נתק

פלוס נוגע במינוס=קצר

 

בברכה

דוד

דוד נירא לי שזאת היא הבעיה במשאבת דלק

אני יבדוק את זה מחר עם חשמלאי

תודה...

פורסם

לי נראה שהבחור לא שומע את התיקים מהכיון הנכון, מה שכן נראה לי שהוא מאבד ניצוצות ולכן הוא שומע תיקים של ניצוצות שפוגעים בחלק מתכתי אחר ולא בפלג. לדעתי יש לבדוק את חוטי ההצתה.

 

כמו כן יש לבדוק מגעים רופפים בבית הפיוזים, לדעתי זו לא הבעיה.

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

פורסם

הבעיות ברכבים מסוג זה אכן מבית הפיוזים , יש לנתק מצבר, לפעול בזהירות, ואז יש לפרקו לגורמים ,לעבור על המגעים ,על ההלחמות, לבדוק את ה"פסים" שם אחד לאחד, לבסוף להלחיף נתיכים בעלי ערך נומינלי זהה להוראות היצרן וממסרים.

שים לב: לא ממליץ על עבודה בבית . רק חשמלאי מורשה ומנוסה בעבר בתיקון כזה. ככה ייצא לך הכי זול, חוץ מעניין הבטיחות החשוב עוד יותר.

 

דני ממצת אור בחיפה

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

×
×
  • תוכן חדש...