Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחבר בכדי לעקוב  
איציק נ.

*** DIY: התקנת נעילה מרכזית ברכב + תמונות והסברים ***

שימו לב! השרשור הזה בן 5967 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Recommended Posts

סוף סוף בוצעה לה ההתקנה של הנעילה מרכזית והכל עובד כמו שצריך.

 

קצת פרטים יבשים ונתונים - ונעבור לתמונות.

 

-------------------------------------------------------------------------------------

זמן עבודה: כ- 3.5 שעות.

 

החלק הראשון, שכלל התקנה בצידו השמאלי של הרכב גזל הרבה זמן.

באותם נקודות בדיוק אתה לומד היכן (לראשונה) אתה ממקם את המנוע החשמלי, איך אתה מחבר אותו כמו שצריך, איך אתה פותר את בעיות החיווט (אם יש) ומהיכן אתה מעביר את החיווט ע"מ שלא יפריע לחלון או למסילות שלו.

 

בתחילה ניסית לחבר את המנועים עם המתאמים במקביל למוטות האופקיים בדלת.

חוסר מקום/התאמה העלו בי חשדות בנוגע להרכבה. לאחר הסתכלות מדוקדקת בדלתות ראיתי כי בכל המנעולים קיימת הכנה לכך במנעול עצמו: לכולם היתה "אוזן מיותרת" ונגישה מאוד - ובאותה ה"אוזן" השתמשתי בכל בדלתות להתקנת הנעילה.

מיקום המנוע על הצד הטוב ביותר (בדופן הדלת, בפינה) ומיקום ה"אוזן" במנעול-הדלת יצרו הרמוניה מושלמת - מה שאישר את העובדה שזה פשוט נועד לכך.

 

לאחר שעברתי את החלק הראשון (גזל כשעתיים), סללתי את החיווט לצידו השני של הרכב. הדבר כלל הוצאת הרדיו טייפ, העברת החוטים וחיבור יחידת-הבקרה לפלוס ומינוס.

סלילת החיווט לצד השני, כולל חיבור יחידת הבקרה וחיבור המנועים לקח כשעה וחצי, הרבה פחות ממה שלקח להרכיב רק את 2 הדלתות השמאליות ברכב.

 

כאשר רכשנו רדיו דיסק לרכב, סללתי כבל פלוס בעובי 6 מ"מ מהמצבר ישירות לרדיודיסק. מאחר ומדובר בכבל מתח סלול היטב ללא עומס, השתמשתי בו לחיבור יחידת-הבקרה.

 

את החיבורים במעבר בין משקוף הדלת לדלת עצמה ,היכן שרואים את החוטים כאשר פותחים את הדלת, כיסיתי בסרט בידוד שחור למען לא יראו החוטים.

 

סה"כ ההתקנה לא קשה במיוחד וצריך לחשוב יצירתית היכן בדיוק למקם את המנוע. ברגע שעלית על הטריק, הכל רץ.

הכלים שהשתמשתי בהם היו פשוטים ונמצאים בכל בית:

1. מברגה נטענת

2. מברג פיליפס

3. מברג שטוח

4. קאטר (רצוי חזק ואיכותי שיכול לחתוך מתכת בקלות)

5. פלייר

 

לסיכום - עובד נהדר.

 

הנה התמונות (בדף הבא):


Citroen C4 Spacetourer (Picasso) MY17 1.6T 165hp Automatic

Citroen C4 MY07 2.0 143hp Automatic

Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDI

פ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
9.jpg

Citroen C4 Spacetourer (Picasso) MY17 1.6T 165hp Automatic

Citroen C4 MY07 2.0 143hp Automatic

Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDI

פ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
4.jpg[/img]

Citroen C4 Spacetourer (Picasso) MY17 1.6T 165hp Automatic

Citroen C4 MY07 2.0 143hp Automatic

Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDI

פ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
5.jpg

Citroen C4 Spacetourer (Picasso) MY17 1.6T 165hp Automatic

Citroen C4 MY07 2.0 143hp Automatic

Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDI

פ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
11.jpg

Citroen C4 Spacetourer (Picasso) MY17 1.6T 165hp Automatic

Citroen C4 MY07 2.0 143hp Automatic

Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDI

פ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
12.jpg

Citroen C4 Spacetourer (Picasso) MY17 1.6T 165hp Automatic

Citroen C4 MY07 2.0 143hp Automatic

Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDI

פ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
6.jpg

Citroen C4 Spacetourer (Picasso) MY17 1.6T 165hp Automatic

Citroen C4 MY07 2.0 143hp Automatic

Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDI

פ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
7.jpg

Citroen C4 Spacetourer (Picasso) MY17 1.6T 165hp Automatic

Citroen C4 MY07 2.0 143hp Automatic

Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDI

פ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
8.jpg

Citroen C4 Spacetourer (Picasso) MY17 1.6T 165hp Automatic

Citroen C4 MY07 2.0 143hp Automatic

Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDI

פ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
3.jpg

Citroen C4 Spacetourer (Picasso) MY17 1.6T 165hp Automatic

Citroen C4 MY07 2.0 143hp Automatic

Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDI

פ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
2.jpg

Citroen C4 Spacetourer (Picasso) MY17 1.6T 165hp Automatic

Citroen C4 MY07 2.0 143hp Automatic

Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDI

פ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מחכה בקוצר רוח לפרויקט הבא..!!

 

ראלימן

 

נ.ב

למה שתומר לא יעלה תמונות של שיפורים בראלי??


קורס 154 RESTEPA.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מדריך מצויייייין!

כשיהיו מספיק כאלו, אפשר להדפיס ולכרוך - ויש מתחרה להיינס! :D

 

אגב, יש אפשרות להוסיף נעילה לבגאז'? אולי בתוספת מתג פנימי למי שאין.

זה מעצבן בטירוף לכבות את האוטו ולצאת החוצה עם המפתח בכניסה לכל חניה של קניון. :x

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יפה יפה

קבל גם ח"ח

:multi:


2001 Renault clio b sport (RS) 172 out:roll:

2001 Audi a3 8L 1.8 out:lol:

2001 Mercedes benz w203 240 IN8)

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לפני מספר חודשים הוספתי מנוע חשמלי לנעילה מרכזית לפג'ו 306 של חבר קרוב.

 

הרבה מאוד מקומות לא עושים את זה מכמה סיבות:

 

1. יחסית, קשה להם להעביר חיווט מהדלתות הרגילות לדלת החמישית. יש צורך בלסלול חיווט עד הצירים של הדלת החמישית ומשם בצורה סופר מקצועית להסתיר את החוטים במקביל לשימשה שלא יראו עעעעדדדדדדד המנעול.

 

2. עוד מנוע חשמלי = עוד כסף...וכידוע, כאן תמיד מנסים להוזיל את המחיר...אז זה מה שיוצא.

 

3. עצלנות, עצלנות, עצלנות......

 

איציק


Citroen C4 Spacetourer (Picasso) MY17 1.6T 165hp Automatic

Citroen C4 MY07 2.0 143hp Automatic

Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDI

פ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 5967 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.
Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
התחבר בכדי לעקוב  

×
×
  • Create New...