Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מומחי סיסטם וIT עזרתכם באבחון בעיה בכרטיס סיב


GABIUBOGI

פוסטים מומלצים

בתאריך 4.9.2024 בשעה 12:20, zaf כתב:

החיבור האופטי שלך בכרטיס הוא 1 גיגה. 
לא יעבוד ב10 בשום מצב . הלינק לא יעלה בשום צורה מלבד 1 גיגה דו-כיווני.

 

image.thumb.png.823da955e1c3952eac88ae2701424d0d.png

 

מ.ש.ל. 😉

בתאריך 4.9.2024 בשעה 12:20, zaf כתב:

החיבור האופטי שלך בכרטיס הוא 1 גיגה. 
לא יעבוד ב10 בשום מצב . הלינק לא יעלה בשום צורה מלבד 1 גיגה דו-כיווני.

 

image.thumb.png.823da955e1c3952eac88ae2701424d0d.png

 

מ.ש.ל. 😉

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה.  מסביבי  רואה עדיין נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש , בכל נסיעה . 

עד מתי 😡

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 4.9.2024 בשעה 12:20, zaf כתב:

החיבור האופטי שלך בכרטיס הוא 1 גיגה. 
לא יעבוד ב10 בשום מצב . הלינק לא יעלה בשום צורה מלבד 1 גיגה דו-כיווני.

 

זה אכן הפתרון, הבעיה שלנו הייתה שלא הצלחנו להבין קודם כל מה סוג הכרטיס כי גם באינטרנט הכל היה מבולגן, דבר שני שטעינו שלא ידענו ש1 ג׳יגה יכול לעבוד רק מול 1, בתפיסה שלי כל עוד אני לא שם לא פחות לא אמורה להיות בעיה.

אבל לא מומחי תקשורת אנחנו, עושים הכל מהכל, סיסטם, מתגים, התקנות, גיבויים, וירטואליזציה וככה אנחנו למדנו עוד דבר חדש 😇.

משכנו מהמחסן ג׳יביק מולטי 1gb והכל מנגן.

תודה למי שעזר!

  • רעיון טוב! 2

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמחתי לתרום מניסיוני.
״דלתי פתוחה״ תמיד לסייע 🙂

 

לפני 4 שעות, GABIUBOGI כתב:

י גם באינטרנט הכל היה מבולגן,

צריך לפעמים להבין איך לחפש.😉 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה.  מסביבי  רואה עדיין נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש , בכל נסיעה . 

עד מתי 😡

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, zaf כתב:

שמחתי לתרום מניסיוני.
״דלתי פתוחה״ תמיד לסייע 🙂

 

צריך לפעמים להבין איך לחפש.😉 

תודה! אני אזכור את זה.

כשהעצבים עולים, המנהלים דוחקים אז המידע הפשוט נעלם מול העיניים. אבל מזל שאפשר להגיע לפה להתייעץ בשפה פשוטה.

 

  • אהבתי 1

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קל יותר לפצל תעבורה , מכיוון התשתית. חיבור יותר אמין (לא קורוזיבי על פני הזמן) , סלילה קלה , אפשרות ליותר מסיב בודד פר תעלה... תשתית יציבה שניתן לשדרג מהירות בקלות על ידי החלפת מודול אופטי בקצוות. (לא במקרה של הכרטיס שמופיע כאן) ישש עוד.

חיבור אלחוטי האירגונים רגישים נחשב לפחות בטוח גם אם יש מנגהנון אוטנטיקציה שנחש חזק.

 

חיבור אלחוטי נחשב בעיני אנשי סייבר לקל לפריצה ובעיני המתקינים זה quick and nasty , התקנה פשוטה ומהירה.

 

נכון שבחדרי שרתים לא תחבר אלחוטי והיום גם לא נחושת. אבל מחשבי קצה הם לא שרתים ולכן יש נטיה לפתרונות פשוטים יותר. 

אבל אם תרצה לשדרג מחשבי קצה לחזקים ומהירים יותר שדורשים יותר יותר מהירות ורוחב פס, קיום תשתית אופטית עדיף.

 

 

 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה.  מסביבי  רואה עדיין נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש , בכל נסיעה . 

עד מתי 😡

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא רואה שום סיבה. יש מתגי ACCESS נחושת. אם ממש רוצים להשתולל אפשר לשים שם 10GBE נחושת. רק העלות של הGBICים מטורפת ומיותרת לחלוטין במקרה של EUC.

 

לגבי אלחוט - WPA ENTERPRISE זה אחלה דבר. אםפ אתה לא סומך עליו אל תסמוך על כל CERTIFICATE שהוא. אצלי בחברה (עשרות אלפי עובדים) עברו לאלחוטי בלבד לפני כשנתיים בלי שום בעיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל אחד והעדפותיו הוא.

אין כלל מחייב.

נוחושת לא ניתן לפצל פסיבית ללא מקור כח. סיב ניתן לפיצול פסיבי, הרבה יותר זול, נוח ופשוט.

שוב - כל מנהל רשת/תשתיות רשאי לבחור ארכיטקטורה כרצונו. 

 

10 גיגה נחושת מוגבל בטווח, בנוסף לא צוכל להעביר 10 גיגה על כבילה ישנה מבלי לוודא שהכבילה היא בקטגוריה הראויה.

 

אלחוט זה אחלה פתרון ומשתכלל כל הזמן.  תראה תוך כמה זמן (קצר) אתה הגעת מתקן 6 ל 7 ועוד הדרך ממשיכה. הכרטיסים ביחידות הקצה ה״ישנות״ שלך לא מאפשרים שידרוג מהירות פשוט כמו החלפת gbic .

 

אתה נכנס לדיון על ארכיטקטורה שזה תחום שאין בן נכון או לא נכון. ואין זה משנה מה גודל האירגון. 

 

ראיתי הרבה מכל סוג וכמעט כל טופולוגיה. כפי שציינתי אני מותיקי תחום תשתיות התקשורת קוית ואלחוטית. יש הכל מהכל. 

 

 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה.  מסביבי  רואה עדיין נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש , בכל נסיעה . 

עד מתי 😡

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת הפשוטה היא שאני עובד בארגון ענק, הם קונים משטחים ולדעתי זה לא מיועד לשימוש ספציפי. אני פשוט משכתי את המחשבים האלה כי הם התאימו לי למטרה מסוימת וניסיתי (והצלחתי בזכותכם) לוותר על הצורך בשימוש במתאם usb-rj45 שעלול להתנתק בקלות מכיוון שאני צריך 2 חיבורי רשת לכל מחשב. 

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל ארגון, קטן או גדול שעוסק באינטגרציה במספר דיסיפלינות , ניתקל בפערי ידע בין עובדים. זה לא נורא ולא סוף העולם 😉

 

לא כל איש IT מכיר לעומק כל מערכת הפעלה, או תשתיות או יישומים. לכן יש מספר אנשים מתמחים. 

עד לפני כמה חודשים סיפקתי נתבים , מתגים, מגשרים ושאר אביזרי התקנה בכמויות לחברות שמבצעות אינטגרציה ובניית מערכות לצד שלישי. בחלק יש אנשי מקצוע טובים, באחרים, כולם עושים הכל. זו המציאות.

 

השיטה הבטוחה ביותר לפתור בעיות זה קודם כל להבין מה המפרט של הציוד ואז לבצע דיאגנוסטיקה מסודרת.

זה נכון לכל דבר. ומכיוון שכאן זה פורום רכב, המשפט שאמרתי ישים במיוחד בתחום הזה . (ולא סתם להחליף חלקים 😉)

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה.  מסביבי  רואה עדיין נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש , בכל נסיעה . 

עד מתי 😡

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...