Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שבת שלום לכולם,

 

בעזרת השם עוד חודש אנחנו מתרחבים ל6 נפשות ואנחנו צריכים להחליף את האוטו.

כרגע יש לנו סוזוקי קרוסאובר 2014 שקנינו מהסוכנות ושירת אותנו בנאמנות עד היום.

למרות שאוטו מסוכנות היה חוויה, עליית מחירים והרבה ילדים זה כבר לא אפשרות :).

עכשיו מחפשים יד 2.

גילאים של הילדים הם 11,9,3.5 ועוד אחד בקרוב.

 

מתבלט בין 5+2 ל7 אמיתי. הנסועה שלנו היא 10K בשנה ברובה בנסיעה עירונית.

 

הבעיה ב5+2 שאין תא מטען מצד שני אוטו 7 מושבים הרבה יותר גדול וכנראה יותר בעייתי בחניות וכדומה.

נצטרך גם 2 מושבי בטיחות אז חשוב שיהיה מקום.

 

דגמים שחשבנו הם 

פיג'ו 5008 שעשיתי נסיעת מבחן והיה מהנה.

מיצובישי אאוטלנדר 

 

פורד אקספלורר 2017 2018 - לא יצא לי לראות את הרכב מבפנים אבל טיפה יותר קצרה מקרניבל.

קיה קרניבל, שברולט טרוויס..

 

עקרונית נוטה יותר ל5+2 אבל גם לא בא לי להרגיש אחר כך שעשינו טעות.

אנחנו שומרי שבת כבר כמה חודשים אז אין הרבה נסיעות ארוכות משפחתיות אבל מספיק כמה כאלה בשנה שרצוי שיהיה נעים לנסיעה.

 

אשמח לשמוע מה אתם חושבים. וגם כמובן ביטוח, אחזקה. שיתן ראש שקט יחסית כמו שהסוזוקי נתנה לנו.

 

 

תודה רבה

 

פורסם

אם אתה רוצה ראש שקט הייתי לוקח מיצובישי אאוטלנדר מהדור הקודם שנת 2020 או 2021.

 

מכיוון שיהיו לך 4 ילדים - תמיד תוכל להשאיר כסא אחד מקופל - ויהיה לך מקום למטען.

  • אהבתי 1

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

טויוטה פריוס פלוס יכולה להתאים לכם.

היתרון  מול אאוטלנדר - שורה שניה מחולקת ל 3 מושבים נפרדים ( בדומה ל 5008).

טויוטה אמינה, חסכונית מאוד במיוחד בעיר, שומרת טוב על המחיר.

אבל זה לא ג'יפון, והמחירים מעל המחירון של יצחק לוי..

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
בתאריך 12.7.2024 בשעה 17:48, zvit כתב:

אם אתה רוצה ראש שקט הייתי לוקח מיצובישי אאוטלנדר מהדור הקודם שנת 2020 או 2021.

 

מכיוון שיהיו לך 4 ילדים - תמיד תוכל להשאיר כסא אחד מקופל - ויהיה לך מקום למטען.

 

היי, 

אני עוד מעט הולך לראות את האאוטלנדר במגרש של כלמוביל טרייד, אפשר לדעת מה סיבה שעדיף את הדור הקודם?

 

תודה רבה!

 

פורסם

חסכוני ו"אפוי" יותר לעומת הדגם החדש (לעניות דעתי)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם (נערך)

אאוטלנדר דור קודם זאת הבחירה הבטוחה. מקפלים מושב אחד ויש מספיק תא מטען לכל צורך.

 

אם אתה רוצה הרבה יותר פינוק ומוכן להסתכן בפחות שקט נפשי - 5008 או c4 ספייסטורר, שניהם הרבה, *הרבה* יותר נוחים בנסיעות ארוכות וכדומה.

 

פריוס אוטו זעיר עם מחיר פשוט מחורפן לגמרי, עם כל ההערכה למותג זה פשוט לא שפוי.

עריכה אחרונה על ידי hans

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

בתקציב הזה קניתי 5008 אקטיב פק 2021 עם 43 אלף ק"מ לפני כמה חודשים. מרווח, מאובזר, נוח (מאוד מאוד) ונוסע מצויין - מנוע 1.6 טורבו בנזין. 

גם השורה השלישית מרווח יחסית. 

 

בינתיים ללא תקלות, נחכה ונראה. הרכב נוסע נסיעות עירוניות בעיקר עם צריכה ממוצעת של 1 ל-10 פחות או יותר - נראה לי בסדר לרכב בגדול כזה.

פורסם

מבאס שאין משהו באמצע בין אאוטלנדר, 5008 לקרניבל וכדו' 

ראינו את אאוטלנדר 2021 הדגם החדש, עשיתי נסיעת מבחן. 32000 ק"מ

המגרש רוצה 156 כשהמחירון הוא 146 משוקלל.. אהבתי את ההרגשה אבל לא יודע אם בא לי הלוואה של 100k אחרי מכירה או טרייד אין של האוטו. הבנק נותן לי פריים +0.8. ל60 חודשים.

ראינו גם את הדגם הקודם, היה נראה שיש שם פחות מקום, מבאס שזה נראה כמו מטען של גטס, עם עגלה לא מרגיש שישאר מקום ושאין אוורור בשורה השלישית. מצד שני אנחנו לא עושים הרבה טיולים.

נצטרך להגיע להחלטה בחודש הקרוב.

אולי נבדוק שוב את ה5008, שם יש מזגן בשורה השלישית נכון?

 

פורסם
לפני שעה, trocker כתב:

 

אולי נבדוק שוב את ה5008, שם יש מזגן בשורה השלישית נכון?

 

אין. יש בשורה השניה.

לפי מה שראינו - בסורנטו יש מזגן בשורה השלישית, עם שליטה נפרדת. אבל זה כבר רכב אחר :-)

פורסם

אני אציע לך משהו שלא בהכרח יהיה נח, אבל כדאי לשקול.

תשאר עם הרכב הנוכחי, וכתצטרכו לעשות נסיעות ארוכות, תשכור רכב.

 

ברור שזה לא מה שרצית לשמוע, אבל מדבריך נשמע שתחסוך ככה הרבה כסף בהנחה שאתם לא יוצאים להרבה טיולים.

כמו כן, אם יש ברשותכם רכב שני אז זה בכלל עושה את הכל קל יותר, לא חייב בכלל רכב 7 מקומות.

 

השרשור הטוב ביותר בפורום

אני לא הייתי הולך לקנות עכשיו דייהו נובירה - אבל אחרי הרמה שהורגלתי אליה בדייהו נובירה, אני מוכן לעבור רק לב.מ.ו.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...