Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האמת על מערכת EGR. סיכום סרטון מדהים בנושא


squid12

פוסטים מומלצים

איכשהו יצא למערכת EGR שם גרוע, בפועל זה ממש לא נכון. ראיתי עכשיו את הסרטון הזה של בחור תותח שיודע להסביר כל דבר בצורה ממש טובה. תראו בעצמכם

 

להלן סיכום בנקודות.
עובדות על מערכת EGR:

  1. לא פוגעת בביצועים. מערכת EGR מודרנית מונחת מחשב תחזיר אדי חנקן דו חמצני רק כאשר הרכב לא נדרש לביצועים. כאשר תלחצו חזק על הדוושה, או תהיו בהאצה המחשב לא יפתח את השסתום.

  2. חוסכת בדלק. כאשר הרכב במהירות שיוט, אין צורך בכל נפח הבוכנה, וכאשר השסתום נפתח נכנסים לבוכנה חלקיקי חנקן דו חמצני, אשר תופסים מקום בבוכנה במקום אוויר. כאשר כמות האוויר יורדת, אז המחשב נאלץ להוריד את כמות הדלק = חיסכון משמעותי. ניתן לדמיין את זה כמו סוג של בוכנה מתכווצת. הכנסת החנקן "מקטינה" את נפח הבוכנה. מדהים. 

  3. לא מייצרת קרבון אוקסייד בבוכנות. למעשה הPCV הוא זה שלוקח איתו אדי שמן, מחזיר אותם למנוע ומייצר קרבון אוקסייד בתוך הבוכנות.

  4. לא מקצרת את חיי המנוע. פשוט לא קשור.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...